Moderator: Moderator
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Co sprawdze VAGiem
Witam jestem troszke zielony w tym wszyskim. Kupiłem golfa 3 1.9 TD 92rok w wyposarzeniu mam elektryczne lusterka wspomaganie central zamek i chyba wszystko. Gniazdo diagnostyczne mam na OBD 1 chyba. Mam pierwszy raz styczność z turbo dieslem (przedtem same benzyniaki) i cos mi sie wydaje ze turbina słabo sie kreci albo daje za późno moc gdzies w granicach 2600 obrotow. Moje pytanie brzmi jesli kupie kabel na allegro z programem itp to w takim starym silniku co ja moge sprawdzic w nim (bo wydaje mi sie ze nie duzo, za malo elektroniki) moge sprawdzic kąt wtrysku? moze sprawdzic przy ilu obrotach turbina wstaje? moge sprawdzic czy Zaworek N75 działa? moge to sprawdzic poprzed podpiecie do kompa czy raczej nie realne?? co jeszcze mogłbym sprawdzic?? pomożcie 

- muszla607
- Berbeć
Na dieslach sie nie znam ale wydaje mi sie ze w 1.9 TD kat wtrysku ustawia sie na lampe a nie jak w TDI (90 i 110km) wlasnie vagiem...
Przez obd1 raczej tego nie sprawdzisz ale niech wypowie sie ktos kto sprawdzal to w TD
Przez obd1 raczej tego nie sprawdzisz ale niech wypowie sie ktos kto sprawdzal to w TD
-

K@mil - POMOCNIK

K@mil napisał(a):Na dieslach sie nie znam ale wydaje mi sie ze w 1.9 TD kat wtrysku ustawia sie na lampe a nie jak w TDI (90 i 110km) wlasnie vagiem...
Nie wiem tylko gdzie uswiadczysz tam iskre
Na zegar sie sprawdza, a vagiem sie odczytuje a nie ustawia.
muszla607, juz bylo tyle tematow ale powtorze:
ABS, immo, poduszki i nic wiecej.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
- Bradley
- Fanatyk
Podłącze się do tematu, czy ktoś kupował vaga z podobnych aukcji:
http://allegro.pl/fv-24h-diagnoza-aut-k ... 05789.html