Witam. Robiłem swap silnika w swoim mk3 z 1.4 na 2.8 VR6. Wczoraj próbowałem odpalić juz fałerke w swojej budzie i niestety podczas krecenia silnikiem z komory wydobył mi sie biały dym, a dokładnie z cewki zaplonowej (silnik na aparacie nie na module), pożniej licznik wariował tzn gasła godzina przebieg i jakieś "chinskie " znaki sie ukazywały (podejrzewam zwarcie). Dziś przejrzałem wiązke i było wszystko ok. Od kumpla porzyczyłem cewke z silnika 2E (były identyczne) podłączyłem na nowo aku było ok licznik nie wariował. Zakręcił 2 razy i to samo tylko teraz obyło sie bez dymku. Oglądnołem i przy wtyczce (3piny) wchodzącej do cewki kabelek brązowy sie wypalił trochę no i w cewce wtyk równiez sie przetopił.Aku rozładowany do połowy. Czy ktoś miał podobne problemy? Co może być przyczyną? Panowiez góey dzieki za każde info.
rozumiem że wiązki silnikowe masz ori z VRa? czy to jakieś "hybrydy" przerabiane? licznik z VRa? wiązka licznika z VRa? miałeś IMMO? albo czy silnik miał IMMO?
Było wszystko przerzucone z vra wiązka do kompa, wiązka silnika, wiązka licznika, licznik, stacyjka, kluczyk. Co do immo to chyba nie było (produkcja vr-y 1992). Nie jestem pewny ale wszytkie wiązki są przerzucone z dawcy, jedynie wymontowałem abs bo i tak był niekompletny. A w moim 1.4 napewno nie było IMMO
palił od pierwszego ale chodził nierówno co mogło byc spowodowane wydmuchaną uszczelką pod głowicą. Poskładany na nowo z nowym blokiem silnika, remontem głowicy, nowym rozrządem itp
[ Dodano: 2012-08-26, 20:20 ] aaa i nowy aparat zapłonowy dołożony bo poprzedni był uszkodzony (przetopiona i naderwana wtyczka od spodu) choć działał to wolałem wymienić.
[ Dodano: 2012-08-27, 18:42 ] Problem rozwiązany... Słaba masa na silniku. Teraz jest juz ok. Natomiast po spaleniu cewki siadła pompa paliwa. Wcześniej w dawcy działała...