Brak wzbudzania, ktory przewod z alternatora? AAZ

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Brak wzbudzania, ktory przewod z alternatora? AAZ

Postprzez Catmeowing » 16 kwi 2015, o 16:01

Hej

Doczytalem tu na forum, (wczesniej tez pytalem) i jesli obrotomierz na poczatku minute nie kreci do wartosci 900 tylko oscyluje w mniejszych wartosciach to podobno brak wzbudzania alternatora. Po przegazowaniu normalnie obrotomierz dziala.

Moj golf to III 1.9 TD AAZ 75 km

OK.

Ktory przewod za to odpowiada na alternatorze? czy moge sam sprawdzic lub go poprawic?

Jak go rozpoznac? To jest od spodu? Jaki kolor przewodu?
Szczerze to nic tam za bardzo z gory nie widzialem jak patrzylem pod maske

Jestem mechanicznym analfabeta, takze przepraszam, jesli kogos urazilem czy cos :)

Dzieki za odpowiedzi!
Avatar użytkownika
Catmeowing
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 08:56
Lokalizacja: Bytom

Brak wzbudzania, ktory przewod z alternatora? AAZ

 

Postprzez slawek5t » 16 kwi 2015, o 16:39

Niebieski oraz czerwony z czarnym paskiem.
Są tylko 2 przewody na alternatorze - ładowanie (gruby) oraz wzbudzenie (kostka 2 pin).
Idzie w okolice rozrusznika i tam jest też jego kostka.
Posprawdzaj te przewody bo lubią się czasem złamać.
Wszystko widać spod maski od góry.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Catmeowing » 16 kwi 2015, o 18:51

A jaki kolor ma wzbudzanie?
Avatar użytkownika
Catmeowing
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 08:56
Lokalizacja: Bytom

Postprzez łukasz1983 » 16 kwi 2015, o 22:41

Catmeowing napisał(a):A jaki kolor ma wzbudzanie?
Cienki kabel koloru niebieskiego.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 17 kwi 2015, o 04:41

łukasz1983 napisał(a):Cienki kabel koloru niebieskiego.

U mnie jest kostka na 2 przewody.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez łukasz1983 » 17 kwi 2015, o 11:20

slawek5t napisał(a):U mnie jest kostka na 2 przewody.
Bo masz diesla,a on pokazuję obroty z altka,właśnie z tego drugiego cienkiego kabla.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Catmeowing » 1 maja 2015, o 16:22

odświeżam temat, przewod ktory prowadzi przez komore silnika jest dobry wtyczka tez.

sprawdzalem miernikiem od wtyczki z alternatora do wtyczki po drugiej stronie komory i

przewod jest sprawny

Zarowka od ladowania jest sprawna, ale wciaz po odpaleniu przez 2-3 sekundy mam 200-400 obrotow

a po 20 sekundach jazdy wskakuje na normalne obroty

Jak mam dojsc do tego co jest przyczyna? czy jechac do elektryka z tym?

brakuje mi juz pomyslow, szukalem tez schematu instalacji do AAZ ale nigdzie nie ma :(

a mowia szukajcie a znajdziecie hehe

mile widziane wszelkie porady :)

[ Dodano: 2015-05-30, 22:40 ]
wymienilem regulator, nic to nie dalo

kolejne 35 pln w bloto

czy jak wymienie alternator problem zniknie?
Avatar użytkownika
Catmeowing
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 08:56
Lokalizacja: Bytom


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 11 gości