2.8 VR6 - brak iskry

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

2.8 VR6 - brak iskry

Postprzez Darii » 16 cze 2014, o 21:23

Witam. Robię swap silnika 1.8 -> 2.8VR6.
Rozrusznik kręci, ale auto nie pali.
Powodem jest brak iskry. Co i gdzie mam sprawdzić? ( jakie napięcia, itp).
Wyrzucona została wiązka z modułem komfortu ( O ile ta informacja jest przydatna)
Z góry dziękuję za pomoc
Ostatnio edytowano 20 cze 2014, o 00:25 przez Darii, łącznie edytowano 1 raz
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
Avatar użytkownika
Darii
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 2 lut 2013, o 14:22
Lokalizacja: Radomsko

2.8 VR6 - brak iskry

 

Postprzez jasiu0997 » 16 cze 2014, o 21:29

zacznij od cewki :)
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez Darii » 16 cze 2014, o 21:32

jasiu0997 napisał(a):zacznij od cewki :)

Silnik jest na module ;/
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
Avatar użytkownika
Darii
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 2 lut 2013, o 14:22
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez BialyUst » 19 cze 2014, o 07:34

kostka stacyjki wyjmij i zakrec motorem na samej kostce jak bedzie OK to kup nowa i po problemie
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez pablomed » 20 cze 2014, o 14:47

Darii napisał(a):Wyrzucona została wiązka z modułem komfortu ( O ile ta informacja jest przydatna)
sprecyzuj bo w oryginale niema takiego modułu ani wiązki chyba że były dokładane, wówczas mogło być też dokładane immo którego nie zlikwidowałeś
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez BialyUst » 20 cze 2014, o 19:07

jak by bylo cos z Imo nie tak to by odpalil i zgasł a tu niema wogule iskry . sprawdzałeś te kostke stacyjki ?? w skrzynce masz wszystko dobrze podpiete ?? pompa chodzi ?? po zapłonie
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez pablomed » 20 cze 2014, o 21:39

Kolego nie pisze o fabrycznym immo. Autor tematu pisze że wyjął sterownik komfortu, czegoś takiego fabrycznie niema, więc podejrzewam że wyjął dokładany alarm z domykaniem szyb i centrala (tzw komfort) a razem z nim wyjął zawarte w nim immo. Wtedy trzeba odszukać obwód który był przecięty i połączyć, a objawy nie będa takie jak piszesz po usterce immo fabrycznego - zależy jaki obwód montażysta przeciął.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez BialyUst » 23 cze 2014, o 12:20

za kazdym razem jak ORI imo jest i zle podlaczysz to zawsze odpali i odrazu zgasnie juz to nie raz przerabialem. jak ktos zle pestke wsadzi albo zle podlaczy imo badz wogule go nie podlaczy
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości