2.0 gti

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

2.0 gti

Postprzez faja13579 » 25 lut 2012, o 17:22

Witam chciał bym się dowiedzieć coś o 2.0gti. Poważnie zastanawiam się nad kupnem właśnie auta z tym kąkretnym silnikiem i chciał bym się o nim coś dowiedzieć. Obecnie jeżdzę golfem 1.9d. Nie jest małym silnikiem ale z małą ilością koni a chciał bym więcej.
faja13579
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 08:32
Lokalizacja: Brzeziny

2.0 gti

 

Postprzez K@mil » 25 lut 2012, o 17:24

faja13579, bylo juz tyle tematow o 2.0 8v ale powtórze... Bardzo dobry silniczek, raczej bez problemowy, tanie czesci, b.dobry do gazu

Wiecej tutaj np
http://www.golf3.pl/topics24/mk3-gti-vt ... hlight=2.0
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez faja13579 » 25 lut 2012, o 17:28

dzięki zaraz sobie poczytam.
faja13579
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 08:32
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez RAQnio_V » 25 lut 2012, o 17:32

żadnych Wad same zalety...
K@mil napisał(a):bylo juz tyle tematow o 2.0 8v

ale kolega pyta o 2.0 16v a nie o 2.0 8v no chyba, że się mylę ;)
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez K@mil » 25 lut 2012, o 17:45

RAQnio_V napisał(a):ale kolega pyta o 2.0 16v a nie o 2.0 8v no chyba, że się mylę


w GTI byly 2.0 8v i 16v ;]
Wiec kolega sam nie sprecyzowal czy 8 czy 16
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez faja13579 » 25 lut 2012, o 17:48

hehe muszę się przyznać że sam nie wiem o jakie pytam czy to 8v czy 16v chciał bym coś fajnego może w przyszłości do modyfikacji i na codzień żeby się nie psuł może coś doradzicie??????
faja13579
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 08:32
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez K@mil » 25 lut 2012, o 17:52

faja13579 napisał(a):hehe muszę się przyznać że sam nie wiem o jakie pytam czy to 8v czy 16v chciał bym coś fajnego może w przyszłości do modyfikacji i na codzień żeby się nie psuł może coś doradzicie??????


2.0 16v - 150km
2.0 8v -115km
kazda w wersji GTI

Ciezko jest znaleść zdrową 16v, wiecej jest golfikow z tym 115km silnikiem :)
Silnik jak pisalem wyzej bdobry do gazu itp w budzie golfa daje ładnie radę

Ale jak znajdziesz zadbana 16v to juz wogole bedzie frajda z jazdy no i dzwiek 16v troszke inny niz 8v... wszystko zalezy od Ciebie
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez faja13579 » 25 lut 2012, o 18:06

mam możliwość sprowadzenia autka kolega by mi poszukał nawet w 16v wszystko zależy od kasy a jak jest z spalaniem przy 8 i 16
faja13579
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 08:32
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez pablomed » 25 lut 2012, o 22:33

różnica jakieś litr półtora więcej dla 16V. 8v jest nie do zajechania, z 16v jest to mniej oczywiste. U mnie średnie spalanie benzyny to 8.5, LPG 10. Więc decyzję już sam musisz podjąć.
115 koni to kiedyś było "coś", obecnie przy tej mocy na drodze jest sie niestety tylko przeciętniakiem
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez 15kamel » 27 lut 2012, o 16:04

pablomed,
nie jest tak zle, az taki przecietniak to nie jest, scigalem sie troche z audi a6 2.7tdi i nie dalo mi rady:P a nie krecilem na czerwone pole bo mam halla uwalonego...
15kamel
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 21 lis 2011, o 18:48
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez K@mil » 27 lut 2012, o 16:38

15kamel napisał(a):pablomed,
nie jest tak zle, az taki przecietniak to nie jest, scigalem sie troche z audi a6 2.7tdi i nie dalo mi rady:P a nie krecilem na czerwone pole bo mam halla uwalonego...


i pewnie jeszcze uzywales tylko biegu 1 i 2 :lol:

AUDI (180 + pewnie bonus jak to w dieslu) to ciezki wóz zgadza sie, Golfik lzejszy ale proszę Cie, pewnie miły starszy pan w kapeluszu jechał spokojnie bo Kościoła.
Gdybys miał ABF 16V to moglbym uwierzyć ale 115km, to ludzi nie oszukasz
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez bartsor » 29 lut 2012, o 20:28

K@mil napisał(a):i pewnie jeszcze uzywales tylko biegu 1 i 2 :lol:


akurat na pierwszych dwóch biegach odejście ma bardzo dobre jak na te 115 kucy, jak dobrze popracujesz sprzęgłem to i na dwójce pomieli... :mrgreen:

Generalnie oczywiście macie rację, silnik - marzenie (mówię o "ósemce"), moc przyzwoita, założenie gazu z regulacją 3h (sekwencja na Stagu), rocznik 96, 265 tyś przejechane - zero pobierania oleju (odkąd go mam leję mu Mobila 10W), spalanie gazu koło 9 litrów (nie mam ciężkiego buta ale czasami lubię pokazać jakiemuś frajerowi co mój Helmut potrafi, szczególnie jak mi koleś siada na samym ogonie), trzyma kompreche - ostatnio pomyliłem kable zapłonowe na 3 i 4 garnku a i tak odpalił i chodził na 2 garach. Jednym słowem miodzio.

Choć czasami jak się we mnie odezwie demon prędkości to trochę żałuję że nie wziąłem 16V... Kolega ma tego potworka i autko dosłownie wyjeżdza spod tyłka ;-)
Avatar użytkownika
bartsor
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 29 kwi 2008, o 09:19
Lokalizacja: Chełmek

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości

cron