logo

Golf 3 Klub Polska
Forum miłośników VW Golf 3

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak zasilania w kostce.
Autor Wiadomość
Jake88 

Silnik: AFN
Wysłany: 2012-01-25, 14:24   Brak zasilania w kostce.

Panowie dziwna sprawa :-/ .

Zmieniłem sobie radyjko i gdy chciałem je podłączyć, to na 3sek wlącza się podświetlenie+ zegar i gaśnie. Stare radio nie chce się już w ogóle włączyć. Sprawdzałem miernikiem i jest tylko te podtrzymanie, czyli stałe 12V(chyba, że się myle). Bezpiecznik od radia jest dobry, bo zaminiałem z innym i jest to samo. Może trzeba jakieś inne jeszcze sprawdzić?

Dodam, że ojciec podłączył je jakoś, ale gdy je wyłącze, to cały czas dochodzi szum z głośników i nie wyłącza się podświetlenie radia. W taki sposób, to rozładuje mi aku przecież. Chyba podłączył się do tego stałego 12v.
Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o elektryke, ale może to jakiś drobiazg i poradzę sobie sam.

Co to mogło się stać???

marcinkoz2910 
POMOCNIK
...:::ELEKTRONIK:::...

Silnik: 1.6 AEA
Wysłany: 2012-01-25, 22:50   

poczytaj i zrób tak jak napisano --> http://www.golf3.pl/topic...ego-vt12403.htm

jak nie uruchomisz go to będziemy myśleć dalej

!! REGULAMIN FORUM !!

Jake88 

Wysłany: 2012-01-31, 10:07   

Dobra radio podłączone, tak jak opisywałem to w pierwszym poście. Elektryk powiedział, że tak musi być, bo coś jest z tym kablem i trzebaby było pruć instalację. Jestem zadowlony, bo radio chodzi bez kluczyka, a sam nie wiedziałem jak to za bardzo zrobić Ale właśnie występuje ten problem, że na wyłączonym radiu szumią głośniki, trzeba się wsłuchać, ale słychać, że działają. Powiedział, że to wina radia i trzeba oddać na gwarancję. Druga sprawa to taka, że podświetla mi cały czas przyciski od ustawiania godziny ale słabiej nie tak jak podczas włączonego radia, raszta się nie świeci, ale elektryk powiedział, że to zależy od radia. Sam nie wiem już co jest.

Jak sądzicie, co się mogło stać?

slavwek.ie 

Silnik: warczy
Wysłany: 2012-01-31, 12:22