Wymiana płynu do wspomagania kierownicy...

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Wymiana płynu do wspomagania kierownicy...

Postprzez stasiogti » 19 wrz 2008, o 10:46

Witam... jak wymienic płyn do wspomagania?? moze mi ktoś podpowiedziec którędy sie go spuszca?? dzieki z góry.. pozdrawiam
Avatar użytkownika
stasiogti
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19 wrz 2008, o 10:36
Lokalizacja: Lublin

Wymiana płynu do wspomagania kierownicy...

 

Postprzez piotrus23 » 19 wrz 2008, o 12:14

ja zawsze odkrecam przewody przy pompie potem na chwile go odpalam,skrecam wszystko i zalewam płynem :-)
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez bokser999 » 19 wrz 2008, o 18:10

takie pytanko dodatkowe czy podczas spuszczania płynu niedojdzie do zapowietrzenia układu.
bokser999
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 20:02
Lokalizacja: łódz

Postprzez pablomed » 19 wrz 2008, o 20:20

Dojdzie bo musi dojść skoro zlewasz płyn. Ale odpowietrzy się szybko potem. Nalewasz płyn, odpalasz na sekundę silnik. Patrzysz czy nie trzeba dolać płynu jeśli tak robisz to. Zapalsz silnik robisz kilka skrętów w prawo i lewo maks, ostatecznie uzupełniasz płyn do miarki i właściwie gotowe.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez piotrus23 » 19 wrz 2008, o 22:01

pablomed napisał(a):Dojdzie bo musi dojść skoro zlewasz płyn. Ale odpowietrzy się szybko potem. Nalewasz płyn, odpalasz na sekundę silnik. Patrzysz czy nie trzeba dolać płynu jeśli tak robisz to. Zapalsz silnik robisz kilka skrętów w prawo i lewo maks, ostatecznie uzupełniasz płyn do miarki i właściwie gotowe.
tak jak muwisz nie inaczej
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez bokser999 » 20 wrz 2008, o 11:43

tak sie zastanawiam bo w mojm golfie kierownica stawia letki opór podczas skretu czy to moze z powodu płynu w spomaganiu zachowuje sie tak jak by wspomaganie było niesprane czsciowo.
bokser999
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 20:02
Lokalizacja: łódz

Postprzez piotrus23 » 20 wrz 2008, o 13:09

a piszczy pasek i czy to sie dzieje podczas skretu w prawo i w lewo czy tylko w jedna strone?
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez stasiogti » 20 wrz 2008, o 13:13

dzieki za rade.... a jesze jedno... ile tego plynu wchodzi do wspomagania?? słyszałem ze okolo 1L czy to prawda?? bo nier wiem ile kupic
Avatar użytkownika
stasiogti
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19 wrz 2008, o 10:36
Lokalizacja: Lublin

Postprzez piotrus23 » 20 wrz 2008, o 17:37

ja mysle ze kolo 2l zalerzy ile go spuscisz ja prawie wszystko mniałem spuszczone
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez pablomed » 20 wrz 2008, o 23:12

piotrus23 napisał(a):ja mysle ze kolo 2l
0,77-0.78 litra, czyli zostaje trochę z litrowej butelki
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez piotrus23 » 21 wrz 2008, o 13:53

pablomed napisał(a):
piotrus23 napisał(a):ja mysle ze kolo 2l
0,77-0.78 litra, czyli zostaje trochę z litrowej butelki
chyba w sam zbiorniczek tyle wchodzi
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez pablomed » 21 wrz 2008, o 15:01

Nie kłóć się z faktami
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Następna strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości