Auto gaśnie podczas deszczu

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Auto gaśnie podczas deszczu

Postprzez kamwox » 12 cze 2013, o 15:57

Witam,
posiadam Golf'a 3 1.4 rocznik 97' i już długo mam taki problem (nie tylko od tych ostatnich ulew) auto gaśnie jak jest mokre/wilgotne. Myślałem że cewka zapłonowa to wyminiona była rok temu, lecz problem dalej jest. Przewody zapłonowe też zostały winienione, świece są w dobrym stanie (z tego co widziałem tylko czwarta, reszty nie zdołałem wykręcić ponieeważ żeby sie do nich dostać trzeba wykręcić cały kolektor ssący czego nie robiłem bo się śpieszyłem). U mechaników byłem i mówią ciągle to samo: "cewka, przewody". Auto po przejechaniu w kałuże lub po dłuższej wilgoci gaśnie na wolnych obrotach, na wyższych chodzi tak jakby nie chodziło na wszystkie cylindry czasem nawet nie odpaliło.

POMOCY!
Ps. Powili szlak mnie trafia.
Pozdrawiam,
Kamil.
kamwox
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 17:39
Lokalizacja: Kraków

Auto gaśnie podczas deszczu

 

Postprzez Paweu » 12 cze 2013, o 16:21

kamwox napisał(a):Przewody zapłonowe też zostały winienione,


Na jakie?

markowe czy jakiś shit?

kamwox napisał(a):U mechaników byłem i mówią ciągle to samo: "cewka, przewody"


A kopułka i palec w jakim stanie?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez nisko » 12 cze 2013, o 16:22

Cewkę wymontować do wzrokowej oceny stanu izolacji(czy plastik nie popękał)
przewody do wymiany, kopułka i palec to samo, świece skoro wymieniłeś jedną to weź się do roboty i wymień wszystkie.
nisko
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 10 sty 2013, o 04:22
Lokalizacja: zza okna twojej sypialni

Postprzez kamwox » 12 cze 2013, o 16:56

Paweu_mk3 napisał(a):
kamwox napisał(a):Przewody zapłonowe też zostały winienione,


Na jakie?

markowe czy jakiś shit?

kamwox napisał(a):U mechaników byłem i mówią ciągle to samo: "cewka, przewody"


A kopułka i palec w jakim stanie?


Przewody niepamiętam ale cewka magneti, właśnie zapomniałem dodać że kopułka z palcem była wymieniana.

[ Dodano: 2013-06-12, 15:58 ]
nisko napisał(a):Cewkę wymontować do wzrokowej oceny stanu izolacji(czy plastik nie popękał)
przewody do wymiany, kopułka i palec to samo, świece skoro wymieniłeś jedną to weź się do roboty i wymień wszystkie.


Napisałem tylko że wykręciłem by szybko zobaczyć jakie są, dostałem się do jednej, jeszcze nie wymieniałem. Zapomniałem tez właśnie dodać że kopułka z palcem była wymieniana.
kamwox
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 17:39
Lokalizacja: Kraków

Postprzez nisko » 13 cze 2013, o 01:04

co ty masz za silnik że trzeba kolektor ssący wykręcać? taka opcja nawet przy aft nie była konieczna do wymiany świec.

sprawdź jeszcze wtyczkę przy silniku czy nie jest zaśniedziała wewnątrz i jak wyglądają piny oraz kable idące do niej.
nisko
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 10 sty 2013, o 04:22
Lokalizacja: zza okna twojej sypialni

Postprzez Pro100 » 13 cze 2013, o 01:39

Sprawdź czujnik hala
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez robercik » 13 cze 2013, o 21:15

weź rozpryskiwacz z woda,odpal auto w ciemności i rozpyl wode na silnik i osprzęt to upewnis zsie czy nie ma upływu wysokiego napiecia
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości