A drugie pytanie, czy mogę do obecnego płynu dolać inny płyn aby wyrównać poziom, czy muszę wymienić na nowy? Dodam że nie wiem jaki był tam wcześniej lany.
Dzięki za posty pozdrawiam

Moderator: Moderator



raczej nie proponowałbym takiego rozwiązania. Płyn masz napewno zimowy, a dolanie niewielkiej ilości wody zmniejsza wytrzymałość płynu na niską temperaturę, czyli zamiast do -35 będzie do -30, potem może zamarznąć.e2 napisał(a):dolej wody


prezesso napisał(a):raczej nie proponowałbym takiego rozwiązania. Płyn masz napewno zimowy, a dolanie niewielkiej ilości wody zmniejsza wytrzymałość płynu na niską temperaturę, czyli zamiast do -35 będzie do -30, potem może zamarznąć.e2 napisał(a):dolej wody


e2 napisał(a):może oznaczać, bo ja tak ostatnio miałem - dolej wody albo jakiegoś płynu na zimę jeśli faktycznie masz niski poziom, co możesz łatwo sprawdzić pod maską
e2 napisał(a):dolej wody i koncentratu
 
   
   ale się uśmiałem...
 ale się uśmiałem...
 takie coś to możesz zrobić sobie na lato i to też nie bardzo
 takie coś to możesz zrobić sobie na lato i to też nie bardzo  a nie tym bardziej teraz co zbliża się zima...
 a nie tym bardziej teraz co zbliża się zima...  
 
 Wtedy na postoju załanczają się wentylatory.Jeśli takiej temp nie masz trzeba zmienić termostat (najlepiej firmy Wahler lub Behr) lub czujnik znajdujący sie na głowicy.Jeśli chcesz dolać to śmiało dolewaj Petrygo.Jeśli chcesz zmienić sprawa prosta ja go przed chwilą zmieniłem razem z termostatem i tamtędy też go spuściłem.Wylało się równiutkie 5 litrów
 Wtedy na postoju załanczają się wentylatory.Jeśli takiej temp nie masz trzeba zmienić termostat (najlepiej firmy Wahler lub Behr) lub czujnik znajdujący sie na głowicy.Jeśli chcesz dolać to śmiało dolewaj Petrygo.Jeśli chcesz zmienić sprawa prosta ja go przed chwilą zmieniłem razem z termostatem i tamtędy też go spuściłem.Wylało się równiutkie 5 litrów  I tyle też zalałem z powrotem.Tylko wlałem najpierw jakieś 4 litry pojeździłem samochodem i gdy termostat otwarł się wiadomo łykną więcej płynu zaświeciła się kontrolka  i dolałem pozostały litr.
 I tyle też zalałem z powrotem.Tylko wlałem najpierw jakieś 4 litry pojeździłem samochodem i gdy termostat otwarł się wiadomo łykną więcej płynu zaświeciła się kontrolka  i dolałem pozostały litr.
 
  

Pascal napisał(a)::lol:
ale się uśmiałem...



 
 
 rozpuszcza uszczelki
 rozpuszcza uszczelki  poszukaj na 4um i poczytaj sami użytkownicy o tym piszą
 poszukaj na 4um i poczytaj sami użytkownicy o tym piszą  wody czystej z kranu się nie zaleca
 wody czystej z kranu się nie zaleca  kolega rogal133, napisał o mozliwość osadu kamienia oczywiście że nie za miesiąc czy dwa hehe
 kolega rogal133, napisał o mozliwość osadu kamienia oczywiście że nie za miesiąc czy dwa hehe
w pełni się zgadzam.marcinkoz2910 napisał(a):Petrygo czy borygo nie wlewaj
 np. Dynagela 2000 tak jak napisał pablomed, oraz koncentraty ja z mojej strony mogę polecić VW G12 lub FEBI (oba są ładne różowe)
 np. Dynagela 2000 tak jak napisał pablomed, oraz koncentraty ja z mojej strony mogę polecić VW G12 lub FEBI (oba są ładne różowe)
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości