Piszczenie w tylnych kołach

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Piszczenie w tylnych kołach

Postprzez arekwawa » 1 lip 2008, o 20:34

Podczas naciśnięcia hamulca jak i podczas puszczania wydostaje sie z tylnych kół pisk tak jakby coś zaśnieżało, teraz pytanie co i jako można to usunąć ? :)
arekwawa
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15 lut 2008, o 21:46
Lokalizacja: warszawa

Piszczenie w tylnych kołach

 

Postprzez Cysiu_NS » 1 lip 2008, o 20:36

wada fabryczna usuniesz bedzie miesiac dwa gora trzy spokoju i zacznie znowu... lepiej sie do tego przyzwyczaic mozna oczywiscie rozebrac beben przeczyscic i przesmarowac smarem miedzianym lecz efekt nie bedzie dlugotrwaly pozdrawiam
Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne
Avatar użytkownika
Cysiu_NS
Gaduła
 
Posty: 480
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 14:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez czepi » 2 lip 2008, o 00:22

Dokładnie wada fabryczna... ja też tak miałem w poprzednim mk3 gdzie z tyłu były bębny... takie piski słyszało się też czasem w innych golfikach oraz w polówce i w Ibizie też kiedyś słyszałem
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez SotoM » 4 lip 2008, o 11:03

wada fabryczna to swoja drogą. ten problem u siebie usunołem jak tylko kupiłem swojego golfa. to piszczenie to jest do zrobienia na bardzo długi czas. to piszczą szczeki hamulcowe w miejscach gdzie dotykaja tarczy kotwicznej tej duzej okragłej blachy do której wszystko jest przymocowane np.cylinderek hamulcowy. nalze zdiąć szczęki wyczyscic dokładnie z rdzy te miejsca gdzie dotykaja szczeki nałozyc nie wielką ilość gęstego smaru najlepiej grafitowego i złozyc wszystko do kupy. tak robiłem w wielu samochodach z rodziny VW i ludzie maja spokuj.nawet sasiadowi to zrobiłęm 2 lata temu a cały czas mu cos robie przy skodzie fabji i od 2 lat nie ma tego problemu. kwestia dobrego smaru jak najgestrzego.i problem znika na bardzo długi czas.

[ Dodano: 2008-07-04, 11:05 ]
Cysiu_NS, smar miedziany stosuje sie do duzych temperatur np do układów wydechowych.smar sie wytopi a miedź zostaje i łatwo sie odkrecaja śruby nakrętki bez urywania niczego.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości