Piszczenie przy puszczaniu hamulca

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Piszczenie przy puszczaniu hamulca

Postprzez bro69 » 14 kwi 2008, o 22:42

Witam jest to problem błachy lecz warto aby wszystko chodzilo idealnie. otoz gdy hamuje to jest wszystko wporzo lecz gdy puszczam hamulec to jest dziwny pisk :!: w niczym to nie przeszkadza lecz jak mozna ta mala usterke usunac?? prosze pomozcie zaden mechanik mi jeszcze nie pomogl :!: :!:
Avatar użytkownika
bro69
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14 kwi 2008, o 21:54
Lokalizacja: Świecie

Piszczenie przy puszczaniu hamulca

 

Postprzez Rekin » 15 kwi 2008, o 08:47

hehe kolego to jest odwieczny problem tylnych bebnow w mk3 musisz sciagnac beben i zalozyc nowy albo stary przetoczyc chodzi o rant i dobrze nasmarowac ten caly mechanizm szczek ;-)
Rekin
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 1 kwi 2008, o 08:53
Lokalizacja: 100lica

Postprzez brusiaki » 15 kwi 2008, o 16:41

Kolega miał coś podobnego. Puszczając hamulec nożny lub ręczny było słychać pisk. Okazało się że to linka.
brusiaki
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 21:59
Lokalizacja: Swarzędz

Postprzez soczewa » 25 kwi 2008, o 23:35

nie tylko w mks kolego w skodach seatach i innych spzretach koncerny VW to sa te dzwigienki od bebnow je sie smaruje co sezon i zglowy:)
soczewa
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21 kwi 2008, o 22:48
Lokalizacja: wawa

Postprzez Dam88 » 26 kwi 2008, o 10:26

A jak to nasmarowac? trzeba beben rozbierac czy jak? u mnie tez piszczy ;/
Papier ścierny: kilka złotych, Golf mk3: kilka tysięcy złotych, ścierać z niego lakier -> Bezcenne :)

>>mk3 abd by Dam88 <<
Avatar użytkownika
Dam88
VIP
 
Posty: 631
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 16:43
Lokalizacja: Swarzędz

Postprzez Rekin » 27 kwi 2008, o 09:44

Dam88 napisał(a):A jak to nasmarowac? trzeba beben rozbierac czy jak? u mnie tez piszczy ;/


tak trzeba rozebrac beben i nasmarowac jak sciagniesz beben to wszystko zobaczysz jak to dziala ;-)
Rekin
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 1 kwi 2008, o 08:53
Lokalizacja: 100lica

Postprzez wazki21 » 28 kwi 2008, o 23:10

Ze smarowaniem mechanizmu koledzy ja bym troszke uważał. Nie będzie juz tak kolorowo jak sie smar dostanie na okładziny!!!!
wazki21
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 19 lut 2008, o 15:08
Lokalizacja: OPOLSKIE

Postprzez przemo » 2 maja 2008, o 12:53

wazki21 dobrze napisał ze smar jak sie rozpuści to bedzie dupa blada pójdzie na szczeki i będziecie hamować jak na lodzie sa takie specialne smary w spreyu pójdzie chłopacy sobie do sklepu motoryzacyjnego i poproście o smar do zamków w spreyu i to jest najlepsze rozwiązanie
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA

Postprzez mazzieh84 » 6 lis 2008, o 00:23

u mnie też piszczy ale problem widzę z głowy, WD 40 raz na jakiś czas i z bańki :ok:


WSZAK TO O BĘBEN CHODZI A NIE LINKE :evil:
Avatar użytkownika
mazzieh84
Badacz tematu
 
Posty: 326
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 22:38
Lokalizacja: Dobre Miasto

Postprzez SotoM » 6 lis 2008, o 01:01

ale wy tu bzdury piszecie...to wasze standardowe piszczenie- to nie bebny ,nie ranty, nie sprężynki i rozpieracze. tylko ten pisk jest spowodowany korozja w miejscach gdzie szczęka dotyka tarczy kotwicznej dokładnie wystarczy dać w 6ciu miejscach kapke gestego grafitowego smaru uprzednio czyszcząc te miejsca...
dla niewidzących -tarcza kotwiczna to ta okrągła blacha do której jest przymocowany sylinderek hamulcowy i szczęki... pozdrawiam. zróbcie co napisałem i wasz problem zniknie na bardzo długi czas.gwarantuje...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Eero » 1 kwi 2009, o 11:36

SotoM napisał(a):ale wy tu bzdury piszecie...to wasze standardowe piszczenie- to nie bebny ,nie ranty, nie sprężynki i rozpieracze. tylko ten pisk jest spowodowany korozja w miejscach gdzie szczęka dotyka tarczy kotwicznej dokładnie wystarczy dać w 6ciu miejscach kapke gestego grafitowego smaru uprzednio czyszcząc te miejsca...
dla niewidzących -tarcza kotwiczna to ta okrągła blacha do której jest przymocowany sylinderek hamulcowy i szczęki... pozdrawiam. zróbcie co napisałem i wasz problem zniknie na bardzo długi czas.gwarantuje...

A możesz powiedzieć gdzie są te miejsca? I jak je zlokalizować? I chodzi Ci, że w 6 miejscach na jedno koło, czy 3 na jedno i 3 na drugie?
Eero
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 21:20
Lokalizacja: Północ

Postprzez marcinkoz2910 » 1 kwi 2009, o 12:18

Dokładnie tak jak pisze SotoM

Na foto zaznaczyłem o które miejsca chodzi są to po 3 punkty gdzie szczęka ociera się o tą tarczę za bębnem i je trzeba nasmarować !! !! !! Dobra lampa i gdy się poświeci na tył szczęki to widać te miejsca.

P.S. Mam nadzieje że opolanin, nie bedzie miał nic przeciwko bo skorzystałem z jego foto z fotoporady na temat wymiany łożysk w tylnych kołach.

Obrazek
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Następna strona

- - - micro-cement - Contemporary finish



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości