chiptuning silnika 1.8

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

chiptuning silnika 1.8

Postprzez pawel2062 » 22 sty 2009, o 11:13

Witam! Mam w swoim golfie silniczek 1.8 90km. Czasami troszkę brak mocy, bez gazu(oczywiście). Czy to coś da? http://allegro.pl/item526314141_vw_golf_iii_1_8_75km_chip_walek_gti_100km.html Czy zakładał już ktoś to? O ile spalanie wzrosło? I czy odczuwalna jest różnica mocy?
Avatar użytkownika
pawel2062
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 13 lut 2008, o 17:58
Lokalizacja: jesteś?

chiptuning silnika 1.8

 

Re: chiptuning silnika 1.8

Postprzez e2 » 22 sty 2009, o 11:24

pawel2062 napisał(a):Witam! Mam w swoim golfie silniczek 1.8 90km. Czasami troszkę brak mocy, bez gazu(oczywiście). Czy to coś da? http://allegro.pl/item526314141_vw_golf_iii_1_8_75km_chip_walek_gti_100km.html Czy zakładał już ktoś to? O ile spalanie wzrosło? I czy odczuwalna jest różnica mocy?


ale ty serio? :D

nie rób jaj ;). To Ci da +200km i 400nm jak nic :P a na serio - nie kupuj tego, jak chcesz sportowy wałek - http://www.swiatek.com.pl/go.live.php i tam sobie poszukaj. Z tego silnika za dużo nie wyciągniesz niestety.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez seb » 22 sty 2009, o 11:27

po pierwsze opinie o tym sprzedajacym:


http://allegro.pl/show_user.php?uid=180 ... _recvd_neg


i nadal wierzysz w ten cudowny sposob an 25 KM?????


p.s.

to taki tani chwyt na ludzi ktorzy chca "tanio" miec rakiete, bo w twoim wypadku mial bys 115kKM heh nie badz naiwny, dzieki temu sposobowi to nie ebdzie mozliwe:)
seb
 

Postprzez Imper » 23 sty 2009, o 04:09

ogolnie to nie jest glupi pomysl jesli chodzi o poprawe osiagow tego silnika (walek + program) ale napewno nie u tego sprzedawcy i nie za taka cene hehe... ja ogolnie sam sie zastanawiam czy czasem walek od 2.0 8v nie podejdzie do ABSa :idea: niektorzy twierdza ze to nie jest rozwojowy motor a ja sadze ze mozna pokonac ta bariere 115 km bez zadnych dmuchawek itp... tyle ze albo trzeba wybulic troszke albo samemu podrzezbic

[ Dodano: 2009-01-23, 03:11 ]
ogolnie przymierzam sie na lato do rozbiorki silnika (najwyzej go nie zloze hehe :lol: ) i wtedy bede kombinowal z glowica i kolektorem... a jakie rezultaty beda zobaczymy
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 23 sty 2009, o 10:23

panowie zapamietajcie 1no - silnik benzynowy bez turbo nie pokrecisz luźnym programem wiecej niz 11% to zaledwie 10KM wiecej a spalanie wzrosnie co najmniej 2L więcej...
w silniku nie ma problemu aby mu dorzucić paliwa....a co z powietrzem.......?? co...?? owszem zeby turbina była to efekt jest piekny...
ale zwykłego benzyniaka lepiej jest krecić na oprzyżądowaniu...
ostry wałek . czy modyfikacja układu wydechowego - ja rok temu miałem 2E 115km zrobiłem w nim wydech zyskałem 10km wiecej ale za to momentu mi przybyło o 50Nm wiecej... zbierał sie przyjemnie....
też miałem zamiar chipsa włożyć ale stwierdziłem po co....i tak i tak nie spali tego paliwa tylko wiekszosc wyrzuci do ukł.wydechowego gdzie osadzi sie na sondzie lambdzie i ją spali...
ale róbta jak uwarzata - nie moje małpy nie mój cyrk... ;-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez vckat » 24 sty 2009, o 16:19

najprosciej jest wyjac jeden skrajny przewod (brazowy) z wtyczki ktora jest podlaczona z przidy wtrysku. jest to przewod od czujnika temeratury zasysanego powietrza, w ten sposob komputer przyjmuje wartos domysla dla tego czujnika i jest to jesli dobrze teraz pamietam +20C. Na takiej samej zasadzie dzialaja wlasnie te niby chip tuningi sprzedawana na allegro do kazdego samochodu z czujnikiem IAT
vckat
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8 sty 2009, o 16:46
Lokalizacja: ostroleka

Postprzez pawel2062 » 24 sty 2009, o 19:22

Panowie ja tylko pytałem czy to działa, nie mam doświadczenia w tych sprawach.
Ale bardzo dziękuję za odpowiedzi w tym temacie.
Pozdrawiam! :!:
Avatar użytkownika
pawel2062
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 13 lut 2008, o 17:58
Lokalizacja: jesteś?

Postprzez lysutki » 24 sty 2009, o 23:13

jeszcze nie slyszalem o tuningu (dobrym) za 200zł.
Nie ma takiej opcji,
tak samo jak ktos pisze ze stozkowy filtr powietrza albo koncowy tłumik przelotowy to 5% mocy wiecej... nie ma cudow!!
Chcesz tuning to musisz wydac niestety duzo pieniedzy i wlozyc duzo pracy.
i kolejna sprawa, czy jest sens tuningowac kilkunastoletni silnik, bo po tuningu to on juz zbyt dlugo nie pojezdzi. w ogole tuning skraca zycie silnika a starego silnika to juz w ogole... pamietaj o tym ;)
Avatar użytkownika
lysutki
Badacz tematu
 
Posty: 294
Dołączył(a): 8 mar 2008, o 23:58
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Imper » 26 sty 2009, o 01:39

mam takie pytanie... wie ktos jaka jest roznica w wałkach miedzy 2.0 8v a 1.8?? czy po wymianie wałka konieczne jest strojenie??

[ Dodano: 2009-01-26, 00:40 ]
i jeszcze drugie pytanie... co myslicie zeby dac blok silnika np od 2E pod glowice od 1.8 na monowtrysku??
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 27 sty 2009, o 00:06

do 1.8 załóz układ paliwa od 2E i bedziesz miał to samo... przeciez to te same silniki tylko moc jest wieksza przez ukł.wtryskowy...
ja kiedyś do mk2 1.,6 załozyłem wałek rozrzadu od audi b3 1,8 i nie miał wolnych obrotów...nie chciało mi sie juz dalej żeźbic wiec załozyłem spowrotem oryginalny...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Imper » 27 sty 2009, o 00:32

SotoM, z tym ze to sa te same silniki myslisz sie i to sporo... sama pojemnosc jest inna... watpie ze na tym wtrysku udalo sie uzyskac VW az 25km porownujac np takie silniki jak ABU 1.6 75 monowtrysk a AEE 1.6 75 km Wielopunkt gdzie roznica generalnie lezy w momencie obrotowym... moim zdaniem wiekszosc tej mocy lezy wlasnie w zapasie tej pojemnosci itp. mysle zeby ten caly blok dac na glowie i ECU od ABS badz tez zmienic cala glowice od 2.0 do swojego ABSa plus kompoletna jej obrobka (porting)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez WR » 27 sty 2009, o 00:45

Imper, skoro masz już ochotę bawić się w przekładanie bloku czy wałka to czemu nie swap? :mrgreen:
WR
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27 gru 2008, o 17:25
Lokalizacja: Radom

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość