Wtrysk sterujacy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Wtrysk sterujacy

Postprzez open121 » 2 gru 2011, o 16:29

Witam forumowiczow zwracam sie z pytaniem mam golfa 3 1.9tdi 90km 1z i mam padniety wtrysk sterujacy auto kopci zmienialem wtrysk od innych i bylo ok zakupilem wtrysk tylko ze od bory i jest na cisnienie 220 300bar a golf ma na 190bar, po zalozeniu tego wtrysku auto dalej kopci czy dalo by cos przelozenie koncuwek wtrysku z golfa bo mam w nim wszystkie wymienione na nowe czy nie za bardzo podejdzie ta koncowka do tego wtrysku na 220bar
open121
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13 paź 2010, o 17:19
Lokalizacja: pomorskie

Wtrysk sterujacy

 

Postprzez Bradley » 2 gru 2011, o 21:43

Kazdy ogarniety pompiarz podniesie cisnienia na korpusach 190/300 na 220/300. Wymaga to odpowiednich podkladek regulacyjnych. Sam mam koncowki 216tki na korpusach z AGRa i podniesione cisnienia na 220/300. W zasadzie to 225 ;)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez open121 » 2 gru 2011, o 22:00

a czy jest mozliwosc przelozenia sprezyn z 220b do 190b co by z tego wyszlo bo z tego co wiem to te 220 maja mocniejsze sprezyny
open121
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13 paź 2010, o 17:19
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez Bradley » 2 gru 2011, o 22:08

Korpusy sa te same, nie slyszalem o przekladaniu sprezyn. W moich nie przekladali, a cisnienia ustawili jak trzeba.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez leopard » 5 gru 2011, o 01:59

Bradley napisał(a):W moich nie przekladali, a cisnienia ustawili jak trzeba.
a jak to zmierzyli ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Bradley » 5 gru 2011, o 11:54

Spytaj sie Bosch Service w Mikolowie :P

Z reszta cisnienie pilotujace wplywa na kulture pracy na wolnych obrotach i na "czystosc" spalin. Z moca nie wiele ma wspolnego bo liczy sie cisnienei wtrysku zasadniczego a to w obu przypadkach wynosi 300bar
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez leopard » 5 gru 2011, o 15:47

Bradley napisał(a):Z moca nie wiele ma wspolnego bo liczy sie cisnienei wtrysku zasadniczego

ruszajac jedno ruszasz drugie ... pytanie czy bosch w mikolowie ma urzadzenie do pomiaru ... jesli to ASO boscha to watpie - dokumentacja boschowska dopuszcza tylko wymiane wtryskiwacza bez mozliwosci naprawy/regulacji - oczywiscie nie neguje tego ze da sie ustawic cisnienie otwarcia pilota i dawki zasadniczej
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości