Odpalanie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Odpalanie

Postprzez Poskram » 9 mar 2008, o 13:32

Nie wiem co to może być - zauważyłem że przy zimnym kluczyku po przekreceniu zapłonu nie zaświeca sie kontrolka świec żarowych. Po powtórnym przekręcenia od nowa zapłony kontrolka zapala się lecz swieci sie bardzo krótko - efekt jest taki trzeba przekręcac i jakby inicjowac grzanie swiec kilkakrotnie ze by silnik jednoznacznie równo odpalił jezeli bowiem zrobi sie to raz czy dwa silnik odpala nierówno szarpie itp. Przekaznik juz wymieniłem efekty dalej takie same. Moze ktos ma jakis pomysł??? Pozdrawiam
Poskram
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 gru 2007, o 16:53
Lokalizacja: Zagórz

Odpalanie

 

Postprzez piotr0488 » 9 mar 2008, o 14:04

a moze masz za mocny akumulator..
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Poskram » 10 mar 2008, o 21:50

Heh :) W sensie że ma zamałą pojemnośc??
Poskram
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 gru 2007, o 16:53
Lokalizacja: Zagórz

Postprzez piotr0488 » 10 mar 2008, o 21:55

ze za duzo Aperow ma akumulator.. alebo zepsul sie czujnik temp..
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez opolanin » 11 mar 2008, o 10:39

Poskram, powinienes miec 61 Ah i stawiam na czujnik temp
opolanin
 

Postprzez Poskram » 11 mar 2008, o 10:43

Ok - akumulator mam słabszy napewno mniej niz 61A, sprawdze jeszcze czujnik - odpisze jeszcze co i jak wyszło. Narazie serdeczne dzięki:)

[ Dodano: 2008-03-11, 13:31 ]
No wiec sprawdziłem jak to wyglada i mam dylemat poniewaz nie wiem czy kupowac nowy czujnik temp. bowiem facet w sklepie powiedział mi ze powinienem miec pod maska jeszcze jeden sterownik (wymieniłem przekaznik obok bezpieczników wenatrz pojazdu - bez zmian) a po otwarciu maski gosc walną zdziwko i stwierdził ze takowego nie posiadam i rozłożył rece. Patrzyłem na schematy elektryczne i widze w nim tylko zespól sterujący praca świec zarowych - domyslam sie ze go własnie wymieniałem obok bezpieczników - i czyjnik temperatury. Wiec nie wiem czy mam skopana elektryke czy zły schemat i zstanawiam sie czy ładowac sie z kasa w czujnik??? Opolanin aku mam 55Ah nie wiem czy to cos powoduje ujemnego??
Poskram
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 gru 2007, o 16:53
Lokalizacja: Zagórz

Postprzez piotr0488 » 11 mar 2008, o 23:23

ja polecam 12V 63Ah 510A do silnika 1.9 TDI :-D
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Poskram » 13 mar 2008, o 18:08

Powiem krótko sam juz do tego doszłem ale panom dziekuje za porady zadna NIE TRAFNA. Sam rozwiązałem problem :)
Poskram
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 gru 2007, o 16:53
Lokalizacja: Zagórz

Postprzez opolanin » 25 mar 2008, o 20:02

Poskram, co bylo przyczyna napisz
opolanin
 

Postprzez kryss88 » 26 kwi 2008, o 22:37

Poskram, TEZ MAM TEN PROBLEM... jak go rozwiazales??:)
Avatar użytkownika
kryss88
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 26 kwi 2008, o 18:26
Lokalizacja: Szczecin

Re: Odpalanie

Postprzez Hellboy » 3 maja 2008, o 01:27

Poskram napisał(a):Nie wiem co to może być - zauważyłem że przy zimnym kluczyku ...


Na bank trzeba wpierw nagrzać kluczyk... ;-)
Hellboy
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 09:02
Lokalizacja: Poznań

Postprzez B A R T H E Z » 3 maja 2008, o 23:03

ha jestem w takiej samej kropce co do tej KONTROLKI od SWIEC ZAR. Raz sie swieci a raz N I E !!! A aku mam OK ale to chyba NIE wplywa POWAZNIE na stan silnika - mam NADZIEJE ze to CZUJNIK to koszta nie beda duze.
B A R T H E Z
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 22:51
Lokalizacja: Włocławek


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości