nie pali Pompa wtryskowa ?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

nie pali Pompa wtryskowa ?

Postprzez Koza... » 15 lip 2011, o 18:13

Opisze swój przypadek. Golf 3 1,9 TDI 90

zgasiłem silnik na postój po jakis 5 min. chciałem odpalić niestety nie odpalał. ROZRUSZNIK KRĘCIŁ PRAWIDŁOWO TAK JAKBY ODPALAŁ I ODRAZU GASŁ po dodaniu gazu przy odpalaniu odpalił (piłowanie rozrusznika i pedał gazu w podłoge)

na 2 dzień na zimnym silniku jest tylko objaw ten co za 1 razem czyli silnik jakby odpalał na dosłownie 1sekunde i gasł dodanie gazu nie pomaga (wbicie pedała gazu w podłoge przy kręceni nie pomaga) Nie mam możliwości odpalenia samochodu. na popych nie póbowałęm nawet bo jeżeli by nawet odpalił to nie wiedział bym z jakiego powodu nie odpala normalnie.

moje przypuszczenie jest takie że coś z pompą wtryskową jest nie tak.

rozrusznik kreci prawidłowo, immobilizer-brak(nie ma), świece nie mają znaczenia bo jest ciepło. To pozostaje raczej pompa wtryskowa.

Jakies pomysły? Bardzo proszę o jakąś poradę co moge sprawdzić i jak.
Koza...
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 lip 2011, o 18:05
Lokalizacja: S-ce

nie pali Pompa wtryskowa ?

 

Postprzez vision » 15 lip 2011, o 20:26

czy pompa zasysa paliwo? VAG , filtr paliwa , N109
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Snejk18 » 15 lip 2011, o 23:02

Koza... napisał(a):immobilizer-brak(nie ma)

Jesteś pewien ??
Większość golfów o ile się orientuję miała immo fabrycznie. A mi wygląda to właśnie na odcięcie zapłonu przez immo (odpala i od razu gaśnie).

Pierwsze co trzeba zrobić, to tak jak mówi vision, podpiąć VAG-a i sczytać błędy. Najpierw z silnika a potem z fabrycznego immo.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez paliwo » 15 lip 2011, o 23:03

witaj miałem taki sam problem u taty w borze i było tak samo jak ty piszesz problem polegał w smoku wyczyści go bo cały jest w takiej galarecie jakby i podłacz pod vag i usuń błąd
paliwo
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 20:48
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Koza... » 16 lip 2011, o 12:22

Snejk18 napisał(a):
Koza... napisał(a):immobilizer-brak(nie ma)

Jesteś pewien ??
Większość golfów o ile się orientuję miała immo fabrycznie. A mi wygląda to właśnie na odcięcie zapłonu przez immo (odpala i od razu gaśnie).

Pierwsze co trzeba zrobić, to tak jak mówi vision, podpiąć VAG-a i sczytać błędy. Najpierw z silnika a potem z fabrycznego immo.


Tak na 100% nie mam immo


vision napisał(a):czy pompa zasysa paliwo? VAG , filtr paliwa , N109


Pompa zasysa.
N109 ? za co odpowiada gdzie sie znajduje ? jak sprawdzić :oops:
Koza...
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 lip 2011, o 18:05
Lokalizacja: S-ce

Postprzez Golfik1986 » 17 lip 2011, o 00:12

moj tez nie mial immo
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Koza... » 19 lip 2011, o 10:01

błąd numer 528 barometric pressure sensor - F96
open or short to ground
Czujnik wysokości - F96, Czujnik ciśnienia barometrycznego - F96
błąd numer 1237 fuel cut off valve - n109

open or short to ground INTERMITTENT
1237 Zawór odcinania dopływu paliwa - N109

błąd numer 741 brake pedal position monitoring
incorrect signal INTERMITTENT

Tagie błedy z vag czyta

Jak można sprawdzić ten czujnik ciśnienia i zawór odcinania dopływu paliwa ?

[ Dodano: 2011-07-19, 13:54 ]
Hallo . . .
Czyta ktoś to forum :cry:
Koza...
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 lip 2011, o 18:05
Lokalizacja: S-ce

Postprzez leopard » 20 lip 2011, o 00:33

Koza... napisał(a):Jak można sprawdzić ten czujnik ciśnienia i zawór odcinania dopływu paliwa


N109 - podaj +12 z zewnątrz (bezpośrednio z AQ) - przy dotknięciu + powinien stuakać ...
F96 - w zależności od rocznika - może być w ECU lub pod kolumną kierownicy ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Koza... » 20 lip 2011, o 03:40

leopard napisał(a):N109 - podaj +12 z zewnątrz (bezpośrednio z AQ) - przy dotknięciu + powinien stuakać ...

Wykluczone, działa.

F96 w ECU da sie to jakoś sprawdzić ?
Koza...
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 lip 2011, o 18:05
Lokalizacja: S-ce

Postprzez leopard » 21 lip 2011, o 12:14

Koza... napisał(a):F96 w ECU da sie to jakoś sprawdzić ?


podaj numer ECU
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Koza... » 24 lip 2011, o 14:35

leopard napisał(a):
Koza... napisał(a):F96 w ECU da sie to jakoś sprawdzić ?


podaj numer ECU


gdzie moge sprawdzić jaki jest num ? :oops:
Koza...
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 lip 2011, o 18:05
Lokalizacja: S-ce

Postprzez SotoM » 24 lip 2011, o 17:28

na naklejce na ECu lub jak podłaczasz VAG'a i wchodzisz w silnik to pokazuje numer ECU.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości