dzwięk silnika???klekot:P

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez jacekPlacekkk » 21 lut 2010, o 14:58

Golfik1986 napisał(a):no wlasnie o co tu chodzi jaki gosc


PISAŁEM posta i mnie zdążyło wylogować, ale poszło jako gość, heeee :wstyd:
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

 

Postprzez Bradley » 22 lut 2010, o 20:00

jacekPlacekkk napisał(a):zdjać pasek od alternatroa?

Na krotka mete to nie, ale pompa wody jest napedana paskiem od alternatora. Czym grozi staniecie pompy wody chyba mowic nie trzeba ;)

Po dzwieku wnioskuje, ze do wymiany napinacz od alternatora. A jak silnik sie juz nagrzeje to pisk ustepuje czyu dalej jest to samo?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez SotoM » 22 lut 2010, o 22:51

jeśli chodzi o pisk to zmień na poczatek pasek 6PK. przy okazji zobacz czy roka grzechocze.
ale najprawdopodobnie siadaja tulejki preta. masz juz natrzepane 200-300tyś a to standard przy tym przebiegu w tych silnikach.
u mnie tez juz zaczynaja podśweirgala - przedewszystkim z ranca...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez jacekPlacekkk » 23 lut 2010, o 12:54

nie cichnie potem właśnie ;-)

gruchcze świerkocze iTp.....
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez Z_e_D » 23 lut 2010, o 19:37

U mnie dźwięk jest podobny tylko dodatkowo bardziej metaliczny. Po wymianie paska rozrządu, oraz paska alternatora i rolki przez 2-3 dni było ok i niestety ten koszmar powrócił. A przez chwile było tak pięknie :-(
Avatar użytkownika
Z_e_D
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 26 mar 2009, o 14:02
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Nowal » 23 lut 2010, o 23:12

Z_e_D, mzoe koło pasowe? Moj kolega walczył pol zimy z piszczeniem, okazalo sie ze kolo pasowe do wymiany. Od tej pory pod maska cisza i spokój
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jacekPlacekkk » 24 lut 2010, o 11:28

Nowal napisał(a):Z_e_D, mzoe koło pasowe? Moj kolega walczył pol zimy z piszczeniem, okazalo sie ze kolo pasowe do wymiany. Od tej pory pod maska cisza i spokój


ale tu chodZi o klekot.... ja czekam do wypłaty :] i ruszam z tym szitem
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez Z_e_D » 24 lut 2010, o 15:18

No właśnie to jest klekot, tylko w moim przypadku bardziej metaliczny, dodatkowo wydaje mi się że ustępuje po zwiększeniu obrotów na ponad 1000.
Avatar użytkownika
Z_e_D
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 26 mar 2009, o 14:02
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez jacekPlacekkk » 24 lut 2010, o 17:21

Z_e_D napisał(a):No właśnie to jest klekot, tylko w moim przypadku bardziej metaliczny, dodatkowo wydaje mi się że ustępuje po zwiększeniu obrotów na ponad 1000.


byłeś z tym u kogoś :?:
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez Z_e_D » 25 lut 2010, o 09:24

Właśnie zostawiłem auto na wymianę kilku pierdół i zwróciłem na to uwagę. Mechanik odpowiedział: te silniki tak mają. Nie wdawałem się w dalszą rozmowę i muszę poszukać kogoś specjalizującego się w TDI.
Avatar użytkownika
Z_e_D
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 26 mar 2009, o 14:02
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Golfik1986 » 25 lut 2010, o 21:16

ja mam cos podobnego slychac metaliczne cykanie. zerwalo mi pasek altka wymienilem go na kilka dni sie uspokoilo i znow sie zaczelo zdjalem pasek nic nie bylo slychac zmienilem napinacz bo strasznie halasowal i dalej meczy mi ucho dwoch mechanikow twierdzi ze lozyska alternatora wporzadku wiec jestem w kropce
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez jacekPlacekkk » 5 mar 2010, o 11:13

Witam, ja rozwiazałem swój problem:

do wymiany poszło:

łozyska alternatora (chałasowały jak diabli)
napinacz (też gruchotał)
pompa wody (powodowała taki szum na łożysku)
rolka

i tyle... ale jescze coś popiskuję co raz tak delikatnie, ale nie wiemy co :niepewny: tak jak by jakiś dzwięk zwarcia się robił, ale nic takiego nie ma, ogólnie jest cicho i słychać tylko klekotanie, po odpaleniu tylko te piski :wstyd:

są 3 teorie co do nich:

- w pasku od altka może wbiły się jakieś kamyczki i co raz się odezwą

- pasek ma małe zaciągniecie, ale raczej to mało prawdopodobne

- albo coś się układa w alternatorze bo był dotaczany stojan(chyba sie przejade do gościa któremu woziłem alternator)

po popsiukaniu śiuwaxem ustaję :hyhy:



problem w dużej części rozwiązany :hyhy:
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości