opis pompy wtryskowej

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Zico63 » 17 mar 2008, o 02:06

Czy prąd jest podawany na zawór zatrzymania?
Może dało by się puścić te kable według pompy u kolegi który immobilizera nie ma?
A może jesteśmy na złym tropie i usterka jest mechaniczna... trudno powiedzieć. A jak paliwo - podaje na wtryski? Na wkręconej pompie poluzuj któryś przewód do wtrysku i powinno cieknąć.
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: http://www.golf3.pl/topics2/vw-golf-19- ... ight=zicos
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

 

Postprzez opolanin » 19 mar 2008, o 10:08

Zico63, bylem u elektromechanika i powiedzial ze to moze byc immo padniety, wtedy golf mi nawet nie zagada, bo nastepuje odciecie paliwa i po podlaczeniu na krotko tez nie zagada, niestety jest tak zajety ze nie zrobil mi tego, mam zadzwonic za jakis miesiac
opolanin
 

Postprzez scols11 » 19 mar 2008, o 17:12

Ten elektro mechanik to jakis amator jest!!! Jesli podlaczysz na krotko do elektrozaworu to auto na 100% powinno zapalic!!!! jesli wina lezy w immobilajzerze :-|
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez rafal_z_ph » 19 mar 2008, o 17:34

a sprawdz bezpiecznik od świec....
Obrazek
rafal_z_ph
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 10 gru 2007, o 22:42
Lokalizacja: Pomieczynska Huta/Kaszuby

Postprzez opolanin » 19 mar 2008, o 22:38

scols11, wykrecilem elektrozawor i podlaczylem do akumulatora i cyka ale nie dziala
opolanin
 

Postprzez Zico63 » 20 mar 2008, o 00:30

Zależy, gdzie jest realizowane odcięcie: jeśli przez odcięcie prądu do zaworu zatrzymania to musi iść, jeśli jeszcze jest jednocześnie ukryty zawór to gorzej.
Ale jest paliwo na pompie (w przewodzie z baku)? - jak jest to musi działać.
A ostatania możliwość to odcinanie tego niższego zaworu (nie znam jego dokładnego zadania - czy bez niego nie pójdzie silnik?).
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: http://www.golf3.pl/topics2/vw-golf-19- ... ight=zicos
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez opolanin » 20 mar 2008, o 18:44

Zico63, jest paliwo na pompie w przewodzie z baku jak napisales
opolanin
 

Postprzez Zico63 » 20 mar 2008, o 19:11

To jeszcze popuść przewód na wtrysk (którykolwiek -tylko lekko!), czy wycieka paliwo. Jeśli tak to dochodzi, oczywiście, i pozostają te świece żarowe - jak napisał rafal_z_ph.
A swoją drogą - co za drań ta pompa!
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez opolanin » 20 mar 2008, o 19:18

Zico63, swiece nowe ngk
opolanin
 

Postprzez Zico63 » 21 mar 2008, o 00:50

Nowe - tak, ale czy na nich jest prąd? No a jeśli jest to już tylko pozostaje dobry znajomy i robić na żywo...
Z Bielska do Opola trochę daleko, by tak podskoczyć. :-/
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: http://www.golf3.pl/topics2/vw-golf-19- ... ight=zicos
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez opolanin » 21 mar 2008, o 18:26

Zico63, tak prad jest
opolanin
 

Postprzez scols11 » 21 mar 2008, o 19:47

Opolanin odepnji wszystkie kabelki od pompy wtryskowej i poprowadz kabelkiem zasilanie z akumulatora przez to wyeliminujesz problem z immobilajzerem!!! Ale to nie jest jest jego wina!!! Kurcze musi byc cos z rozrzadem lub kat wtrysku jest za bardzo opozniony!!!! Panowie To jest disel jesli ma paliwo powietrze i sprezanie ma hulac!!
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez opolanin » 25 mar 2008, o 18:53

scols11, teraz wymienie elektrozawor i zobacze co bedzie
opolanin
 

Postprzez opolanin » 11 kwi 2008, o 02:03

elektrozawor wymieniony i dalej nic, obecnie autko na warsztacie
opolanin
 

Postprzez opolanin » 29 kwi 2008, o 10:15

to była wina pompy wtryskowej i po części zacinającego się immo, wydałem 700 zeta ale autko chodzi bez najmniejszych szarpnięć no i immo mam usunięte
opolanin
 

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości