opinia o 1.9 d

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

opinia o 1.9 d

Postprzez Gracjan » 12 mar 2010, o 10:10

Witam,to mój pierwszy golf i przy okazji ropniak,czy mógłbym prosic o opinie na temat tego silnika?
BYWAŁO GORZEJ I KLASKALI.....
Gracjan
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12 mar 2010, o 10:05
Lokalizacja: z tamtąd

opinia o 1.9 d

 

Postprzez Nowal » 12 mar 2010, o 10:35

w skrócie to lac i jezdzic ;) Naprawde przy tym silniku nie trzeba nic robic po za rozrzadem filtrami i olejem. Ma mało mocy ale tego juz pewnie doswiadczyles. Po za tym jak sie szuka wyscigówki to sie kupuje benzyne. Miłego uzytkowania
Moje VWozidło

SPRZEGAM MOJEGO GOLFA LINK DO OGŁOSZENIA
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Gracjan » 12 mar 2010, o 11:07

Kolego przeskoczyłem z toyoty1.3,takze moc zostawiam na boku,kupiłem golfa poniewaz ładniejszego nie znalazłem,co ile wypada wymiana rozrzadu teoretycznie miałem robiony na 160 tys ,a mam 195,wymiana oleju co ile 10 czy 15 tys?wyscigówke tez miałem ale 17 na 100 przerasta moja kieszen...... :cry:
BYWAŁO GORZEJ I KLASKALI.....
Gracjan
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12 mar 2010, o 10:05
Lokalizacja: z tamtąd

Postprzez Procent » 13 mar 2010, o 00:35

Ja mam co prawda TDi, ale wymieniam olej co 11-12 tys km i wszystko śmiga. TDI też może być wyścigówką
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek http://www.golf3.pl/-vt16182.htm#133380
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa

Postprzez Nowal » 13 mar 2010, o 17:28

ja wymieniam 8-10 tys km olej. Rozrząd to akurat bardzo tania rzecz do tego auta. Za komplet dawalem chyba 120zl ;) Wymiana tez nie jest trudna
Moje VWozidło

SPRZEGAM MOJEGO GOLFA LINK DO OGŁOSZENIA
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Dioda2000 » 26 mar 2010, o 16:28

Witam od czego zacząć przy tuningowaniu Diesla ???? i czy w ogóle można w jakis sposób podnieść moc swojego cacka :-) Czekam na wasze opinie :-|
Dioda2000
 

Postprzez prezesik » 26 mar 2010, o 18:04

Dioda2000 napisał(a):Witam od czego zacząć przy tuningowaniu Diesla ?? ?? i czy w ogóle można w jakis sposób podnieść moc swojego cacka :-) Czekam na wasze opinie :-|
wystarczy poszukać:

http://www.golf3.pl/topics12/rezystor-d ... t14154.htm

kłania się opcja "szukaj" :zabawa:
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Nowal » 26 mar 2010, o 18:29

proponuje duzą lotke, przyciemniane szyby i lusterka m3. Ok 25km dodaja :P

Nie no tak na serio to byly juz tematy jak podniesc moc silnika AAZ i podobno latwym sposobem mozna ok 100 koni uzyskać. Proponuje opcje szukaj tylko nei wpisuj tam "tuningowanie TD" tylko cos rozsadnego ;p
Moje VWozidło

SPRZEGAM MOJEGO GOLFA LINK DO OGŁOSZENIA
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez kajtek » 28 mar 2010, o 17:30

Nowal napisał(a):Proponuje opcje szukaj
nawet nie trzeba szukac bo temat jest podwieszony w u góry w dziale diesla Dioda2000, -> http://www.golf3.pl/topics10/podnoszeni ... t23530.htm i studiuj lekturkę, w razie wątpliwości pytaj w temacie ;-)
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa

Postprzez Pietraszenko » 29 mar 2010, o 15:33

Jestem szczesliwym posiadaczem 1,9D. Miałem już zmienić na rok młodszy (1995) TDI, ale w nich sie raz po raz cos psuje u kumpla (turbo, rozrusznik) a mój ma silnik nie do zajechania 9mówia mi tak w prawie każdym sklepie z cześciami). Codziennie jeżdzę do pracy 56km w jedną stronę (Czarnków-Suchy Las). Spalanie zima 5,4 a wiosną, late i jesienia 4,8, średnio 5-5,1. Tankuję od 11 miesięcy vervę i robię (gdy temp. jest na plusie ) po dzieki niej po 100-150km więcej na każdym baku.
Chętnie kupiłbym 1,9D kombi lub 5-drzwiówkę z realistycznym przebiegiem do 300tys., nie zżartego korozją, z rocznika 94-95.
Avatar użytkownika
Pietraszenko
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 4 gru 2008, o 19:30
Lokalizacja: Czarnków/WLKP

Postprzez respekt » 29 mar 2010, o 19:20

Pietraszenko napisał(a):TDI, ale w nich sie raz po raz cos psuje


Kolego zależy co kupisz, ja np, swojego kupiłem w kwietniu cyknie rok i od tamtego czasu nawet nie zajrzałem do silnika, mrozy, było po -20 za pierwszym razem i nawet nie miał problemów, wszystko ładnie chodzi. To samo tyczy się innych silników, fakt faktem że w silnikach 1.9D nie ma się co psuć, ale jak trafisz TDi w normalnym stanie to też będziesz jeździł i jeździł.

Co do o opinii o 1,9 D to jak to w silnikach diesla mało pali, można spokojnie jeździć, i nie ma się co psuć :), co do mocy to można podnieść małymi sposobami :).
Avatar użytkownika
respekt
Members
 
Posty: 374
Dołączył(a): 7 wrz 2009, o 13:30
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica

Postprzez garas1 » 4 kwi 2010, o 13:18

1Y jest powolny ale oszczędny. Powoli i do celu :lol:
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez Gracjan » 6 kwi 2010, o 19:08

Dzięki chłopaki za opinie,po 1500 km mogę powiedziec :faktycznie powolny,ale korków nie robi ;-) moje spalanie przy oponach 195/50R15 5.9L w cyklu mieszanym (60% miasto) :oops:
BYWAŁO GORZEJ I KLASKALI.....
Gracjan
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12 mar 2010, o 10:05
Lokalizacja: z tamtąd

Postprzez opolanin » 23 kwi 2010, o 09:06

Gracjan napisał(a):faktycznie powolny,ale korków nie robi ;-)

Dokładnie mi w trasie schodzi przy 90km/h do 4,5 literka na oponkach 195/50/15, czego można oczekiwać po takim spalaniu

Poza tym jest to jednostka niezniszczalna, nic nie ma do zepsucia, zero elektroniki, wszystko mechaniczne, jak to nazywają nasi fachowcy od Diesla na forum zwykła sieczkarnia
opolanin
 

Postprzez prezesik » 23 kwi 2010, o 19:17

opolanin napisał(a):Poza tym jest to jednostka niezniszczalna, nic nie ma do zepsucia, zero elektroniki, wszystko mechaniczne, jak to nazywają nasi fachowcy od Diesla na forum zwykła sieczkarnia
podobnie jak w moim drugim aucie - polo 86c2f z silnikiem 1.4D oznaczenie 1W - w ciągu dwóch lat tylko zmieniony olej, filtry, paski i świeczki, odpalanie przy -25 stopniach bez problemów, tylko trzeba 3x świeczki grzać. Spalanie ok. 4l/100km w trasie.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Następna strona




Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości