zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Paweu » 19 maja 2015, o 08:53

da rade.. A co do rozpórki. Jak tam sobie chcesz. Na pewno nie zaszkodzi. Poza tym... było o tym na forum. wiele, wiele razy..
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

 

Re: zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Postprzez blazlov » 5 sie 2015, o 11:34

Witam, możliwe że zły temat do tego wybrałem i powinienem stworzyć oddzielny (jeśli tak to proszę admina o przeniesienie tego wpisu)
Planuję do swojego golfa wsadzić na felgach 15stkach opony 195/50/15 i dodatkowo chce obniżyć go by nie było takich szpar jak na załączonym obrazku.
Czy warto inwestować w gwint czy sprezyny ?
czy konfiguracja 60/40 da rade ?

Na zdjeciu felgi rowniez 15.
Obrazek
:smt096 Edek z krainy kredek

despite all my rage i am still just a rat in a cage

Obrazek
blazlov
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Postprzez shift00 » 5 sie 2015, o 13:09

Ad1) Kupisz kita to zaraz będziesz szukał gwintu :) Na gwincie ustawisz sobie tak jak chcesz.
Ad2) Tak, ale patrz Ad1 :)
Avatar użytkownika
shift00
Gaduła
 
Posty: 790
Dołączył(a): 20 kwi 2014, o 19:29
Rocznik: 96
Silnik: 0.5VR6
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Postprzez VolDan » 5 sie 2015, o 14:19

Jak wyżej. Ja założyłem Kit w styczniu a w marcu kupiłem gwint. aczkolwiek gwint idzie do sprzedania bo znudziło mi się, siada mi kregosłup. jeśli jesteś zdecydować sie na glebe to kup gwint od razu
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku ;)
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Postprzez blazlov » 5 sie 2015, o 14:25

Dzięki za info :)
Wiem czym pachnie gwint, mam zawias w garbie na gwincie i akurat jestem zadowolony, choć ma to swoje wady, jak za nisko sie posadzi to (w garbie na mcPersonach) mozna sobie mocowanie wahaczy przesunąć o 3cm :D ale w golfie nie ma takiego problemu chyba.
Zasadniczo przy gwincie apetyt rosnie na jeszcze niżej a przy kicie 'wyzej dupy nie podskoczysz, musisz kupic' a tu pojawia sie magia slowa 'kupic'.
Dzięki za odpowiedzi :)
:smt096 Edek z krainy kredek

despite all my rage i am still just a rat in a cage

Obrazek
blazlov
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Postprzez Thorsten » 6 wrz 2015, o 18:01

Drodzy koledzy może wy mi pomożecie, na początek parę faktów- przy wymianie amorów ( odboji, osłon przeciwpyłowych, poduszek itp) założyłem sprężyny -40mm jednak pojawił się problem bo tył usiadł tak że zatrzymały go odboje stąd nie amortyzował wcale a przód też poszedł nisko bo miał może z 2cm zapasu do odboju. Wróciłem do ori sprężyn jednak koza straszna się zrobiła i znów powrót do -40mm. Teraz sens postu- czy w przypadku sprężyn obniżających mam usunąć odboje?

Tez jeszcze sprawę komplikuje fakt iż wcześniej na ori sprężynach auto stało niżej o jakieś 5cm niż na nowych amortyzatorach.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Postprzez Pro100 » 6 wrz 2015, o 22:42

Na twoim miejscu po prostu dobrał bym odbój odpowiedniej długości, jednak nie pozbywał bym się go zupełnie.
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Postprzez Thorsten » 7 wrz 2015, o 09:20

W takim razie wezmę stare odboje które już raczej się nie nadają ale posłużą jako króliki doświadczalne. Gdy znajdę odpowiednią ich wielkość przytnę nowe. Dzięki wielkie!
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Postprzez Opik » 7 wrz 2015, o 10:18

Thorsten napisał(a):kruliki


Moderator... :|
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Postprzez Thorsten » 7 wrz 2015, o 13:12

opik- już poprawione. Daruj mi :D
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości