zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 20 lis 2013, o 00:46

Ta-Technix - beton, zero jakiejkolwiek pracy przypominającej zawieszenie, na niskim profilu samochód lata jak piłeczka pinpongowa
MTS - nieco miększy, ale za to pracą przypomina już normalne zawieszenie, czuć że jest sztywno, ale to zawieszenie dopasowuje się do drogi, a nie nadwozie ;)

Dla mnie wybór oczywisty, ale jako że MTSa w chwili wymiany zawiasu nie było nigdzie można dostać u Mapeta złożyliśmy zestaw z amortyzatorów MTS i sprężyn TT. Miód zestaw, więcej u mnie w temacie jbc ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Siw3k » 20 lis 2013, o 09:44

MTS proste :lol: Opik już opisał wyżej z tym jak wspominał ma customowego MTS-a ja w pełni i jest gut
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Wady oraz zalety gwintu do sportowego zawieszenia

Postprzez Okonik5 » 3 sty 2014, o 23:29

Jak w temacie . Na szybko potrzebowałbym wady oraz zalety . Na dniach chcę kupić coś z MTS co obniża , ale nie wiem czy gwint lepszy czy sportowe .
Okonik5
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 00:33
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie

Postprzez Paweu » 3 sty 2014, o 23:51

Tematu w podwieszonych się przeczytać nie chciało... spoko.

Okonik5 napisał(a):Na szybko potrzebowałbym wady oraz zalety .


Wady:

- twardszy w porównaniu do serii zawiasu
- szybsze zużywanie się elementów gumowych w zawiasie (tuleje , końcówki drążków, itp)
- przy większych obniżeniach przekładnia kierownicza dostaje po dupie
- początkowo przy nieuważnej jeździe można gdzieś czymś przytrzeć ostatecznie się zawiesić.. ale to ostatnie raczej przy słusznej glebie niż jakimś -40.
- twardszy zawias to i buda potrafi pracować. Po pewnym czasie trzeszczeć mogą plastiki wewnątrz auta.
- wszyscy ci gadają że tym się nie da jeździć.

chyba tyle z wad.

Zalety:

- poprawa precyzji prowadzenia auta
- zmniejszenie efektu nurkowania przy hamowaniu
- subiektywne odczucie lepszego przyspieszania auta
- fejm na dzielni / na wsi że zawias sportowy
- tyle

Okonik5 napisał(a):Na dniach chcę kupić coś z MTS co obniża , ale nie wiem czy gwint lepszy czy sportowe .


Gwint. Bo po co kupować kit a potem marudzić że przydałoby się niżej. Gwintem wyregulujesz sobie wysokość i będzie dobrze.

Przy montażu nowego twardszego zawiasu przydałoby się wyremontować zawias. Ideałem byłoby montowanie tulei wahaczy oraz belki z poliuretanu który jest wytrzymalszy. No ale jeśli nie stać Cię na poli to i ori elementy z wyższej półki dadzą radę. A no i obowiązkowo rozpórka kielichów (przód, tył) jeśli nie stać na komplet to chociaż przednią zakupić. bo buda mk3 na gwincie gnie się jak szmata.

Tyle moich spostrzeżeń.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Radi » 4 sty 2014, o 21:15

Tak z grubsza w gwincie masz wszystko to co na kicie plus płynną regulacje wysokości więc nie wiem nad czym ty się jeszcze zastanawiasz :-P
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez matimk3 » 3 mar 2014, o 23:11

panowie na prośbe kolegi -
zbiorowy zakup gwintu u mapeta - dobra cena , wiecej w temacie

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=535483
matimk3
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 30 kwi 2012, o 09:19
Lokalizacja: DĘBICA

Postprzez Paweu » 15 lis 2014, o 16:29

Może nie wszyscy jeszcze wiedzą..

http://www.mapet-tuning.com/sklep/wkad- ... 59877.html

Wkrótce będą dostępne też do mk2/3 .
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Rozi » 6 sty 2015, o 13:06

Witam czy posiada ktos fotki golfa 3 na amorkach i sprezynach od mts -40 i na felgach 16 ? bo planuje zakupic taki zestaw a chcialbym mniej wiecej widziec jak to wyglada. pozdrawiam
Rozi
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30 kwi 2010, o 14:53
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez Sylwek VW » 7 sty 2015, o 23:30

ej prześlijcie mi jakieś zdj golfa 3 obniżonego 40mm bo mam zamiar kupować amorki ze sprężynami i chciałbym zobaczyć jak to by wyglądało :)
Sylwek VW
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30 lis 2014, o 16:37
Lokalizacja: TBG

Postprzez Gesiu_15 » 7 sty 2015, o 23:43

Sylwek VW napisał(a):ej prześlijcie mi jakieś zdj golfa 3 obniżonego 40mm bo mam zamiar kupować amorki ze sprężynami i chciałbym zobaczyć jak to by wyglądało :)


wujek google i masz zdjęcia które chcesz :-)

https://www.google.pl/search?q=golf+III ... 5&dpr=0.67
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości