zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez witboy » 20 mar 2013, o 11:11

ja mam na 9 calach 195 i jakos nie laduje 4 bar mam 2,8 i jest komfort :)
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez kwiecinb5 » 20 mar 2013, o 13:10

mi tylko chodzi o przód a tył zwykły kit na odbojach
kwiecinb5
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 21:43
Lokalizacja: BGT

Postprzez palio » 20 mar 2013, o 13:24

kwiecinb5, przód podejdzie jak najbardziej.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kwiecinb5 » 21 mar 2013, o 21:39

i oto mi chodzilo dzienki Palio45
kwiecinb5
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 21:43
Lokalizacja: BGT

wkład do gwintu

Postprzez brozo » 22 mar 2013, o 07:47

witam mam taki mały problem posiadam gwint fk z nie wymienialnymi wkładami. wyciąłem delikatnie górę gwintu i wyjąłem tłumik. i teraz tak: potrzebował bym jakiegoś wkładu o szerokości 35/36mm i długości 33/35cm niestety nie mam takiej możliwości żeby iśc na półkę i sobie po prostu pomierzyć więc jak by ktoś miał jakiś pomysł z czego można to dobrać będę wdzięczny
brozo
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 5 mar 2012, o 16:14
Lokalizacja: zamość

Postprzez AdiK__ » 22 mar 2013, o 08:04

Do FK przednie pasują od mk1 1.6d (przynajmniej u mnie podeszło) tylko tłok jest wyższy o jakieś 5 cm. Tylne jak żeśmy rozkminili z kumplami pasowały by od mk2/3 z tylnego amorka tylko trzeba by było odciąć tulejkę z dołu.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Gwint na tył

Postprzez siwulec333 » 22 mar 2013, o 10:45

Witam. Mam takie pytanie. Z przodu mam praktycznie nowe amorki i szkoda mi ich wywalać, a mam gwint na tył do golfa :) Będzie coś szkodzić itp jak z przodu będzie zwykły zawias z obniżoną sprężyna a z tyłu gwint??
I czy przy ewentualnym montażu zbieżność się ustawia czy tylko jak z przodu się wymienia, oraz proszę o jakieś wskazówki na co zwrócić uwagę przy ew. wymianie :)
Avatar użytkownika
siwulec333
Czytacz
 
Posty: 147
Dołączył(a): 11 gru 2012, o 22:57
Lokalizacja: GD

Postprzez Czesio207 » 22 mar 2013, o 13:19

Możesz dać z tyłu gwint a z przodu zostawić normalne ;)
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez siwulec333 » 22 mar 2013, o 17:12

A jak ze zbieżnością?? Jednak na tył pójdą sprężyny -40 czy po ich wymianie ustawia się zbieżność??
Wiem że po wymianie przednich tak a z tyłem się nie orientuje :P
Avatar użytkownika
siwulec333
Czytacz
 
Posty: 147
Dołączył(a): 11 gru 2012, o 22:57
Lokalizacja: GD

Postprzez palio » 22 mar 2013, o 17:13

Z tyłu nic się nie ustawia. Tam jest wszystko na sztywno.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez siwulec333 » 22 mar 2013, o 17:15

ok. Dzięki
Avatar użytkownika
siwulec333
Czytacz
 
Posty: 147
Dołączył(a): 11 gru 2012, o 22:57
Lokalizacja: GD

Postprzez Paweu » 28 mar 2013, o 21:14

Coś na temat...

Artykuł na vw-oldschool.pl

http://www.vw-oldschool.pl/kit-gwint-cz ... umowka-je/
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości