zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Pawlo » 14 lis 2007, o 22:30

napewno jak masz twardze zawieszenie do lagodzi to wszelkie wstrzasy i nie wpadniesz tak szybko w poslizg jak gdyby cie rozbujalo w standardowym. ja na sporowe zawieszenie nie narzekam
Avatar użytkownika
Pawlo
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 13 lis 2007, o 21:03
Lokalizacja: Kutno

 

Postprzez PiJey88 » 15 lis 2007, o 21:49

GrEgMk3 napisał(a):Żółte amortyzatory czerwone sprężyny


ale to o niczym nie mówi... Kolorki moga byc rozne, podaj firme i o ile obnizają (-35,-40,-60,-80)
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kiler81 » 22 lis 2007, o 19:57

możemy sie zamienić ja mam seryjne zawieszenie i szukam sportowego na zamiane
kiler81 ?ory
kiler81
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 18 lis 2007, o 14:29
Lokalizacja: ?ory

jak podniesc golfaIII

Postprzez Rooney126 » 24 lis 2007, o 18:33

witam mam pytanie. jak podnieść golfa III ze zwyklym zawieszeniem. ma on strasznie maly przeswit. amortyzatory mam wszystkie w dobrym stanie bo ok 80% kazdy i nie wiem czy wymienic sprezyny i czy to cos da wogule.
Rooney126
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 24 lis 2007, o 18:19
Lokalizacja: mława

Postprzez kiler81 » 25 lis 2007, o 13:54

jeżeli masz sportowe amortyzatory to zmiana samych sprężyn nic ci nie da bo amory mają skrócony skok i auto nadal zostanie niskie ja w tym robie Firma michael tuning Żory to coś o tym wiem
kiler81 ?ory
kiler81
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 18 lis 2007, o 14:29
Lokalizacja: ?ory

Postprzez majk83 » 31 gru 2007, o 09:47

Panowie a czy do każdych seryjnych amorów można załozyć twarde sprężyny (czerwone)??
majk83
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 29 paź 2007, o 16:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez skuchol » 31 gru 2007, o 12:31

ja tez sie podlaczam do tego pytania
Avatar użytkownika
skuchol
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 12:51
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postprzez PiJey88 » 31 gru 2007, o 18:35

czerwone twarde to nie jest określenie sprężyn, tak to dzieci w przedszkolu moga mówić, wszystkie są twardsze, określa się je poprzez ilość mm o które są niższe od seryjnych, kolory są bez znaczenia

do seryjnych amortyzatorów można założyć maxymalnie -40 mm, więcej obniżające trzeba mieć już krótrzy skok amortyzatora

dodam ze zakładajac same spreżyny (np -40 mm) po jakimś czasie nie ma już szans załozyć seryjnych, seryjne amortyzatory się wklepią i albo jeździsz na takich albo kupujesz nowe, więc lepiej się zastanowić
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez majk83 » 2 sty 2008, o 10:48

Kurde poczułem sie jak w przedszkolu :-D
Zawsze myslałem ze kolor sprezyny świadczy o jej twardości ale z tego wynika ze sie myliłem. Chyba już sie z tego pomysłu wyleczyłem bo poczytałem ze strasznie sie seryjne amory sypią na twardych spręzynach zwłaszcza na tych kurewskich dziurach :kwasny:

dzieki PiJey88
majk83
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 29 paź 2007, o 16:00
Lokalizacja: Kraków

CZY warto obniżać samochód na naesz drogi??

Postprzez Matioo1 » 14 sty 2008, o 15:14

Witam...
przepraszam jeśli umiesciłem ten temat w złym folderze ,ale nie mialem pojecia gdzie.
Ojciec przywiózł mi komplet spręzyn do obnizenia mojego golfika...ale ja nie mam pojecia czy wogole jest sens to robic,sami wiemy jakie sa nasze drogi...
Prosze abyscie mi napisali co one daja tylko wyglad ze jest nizszy czy cos jeszcze??napiszcie za i przeciw

ps.słyszałem ze niby sie lepiej drogi trzyma...
Matioo1
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 9 sty 2008, o 16:55
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości