Zapieczona? potrzebuje pomocy

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Zapieczona? potrzebuje pomocy

Postprzez orbit1995 » 3 mar 2014, o 19:07

Witam wszystkich.
Dzisiaj zabrałem się do wymiany przednich amortyzatorów, ale na drodze stanął problem odkręcenia sruby górnego mocowania amora. Próbowałem kluczem i imbusem.. niestety wyrobiłem to miejsce na imbus. Próbowałem też pneumatem ale za cholere nie pójdzie,
Wszystko było zapsikane wd40. Myślałem aby podgrzać to palnikiem, ale szkoda mi tej gumowej obręczy, amorka też nie chce ciąć bo myślę,że można go jeszcze wykorzystać.

Macie jakieś rady? Liczę na jakieś wsparcie, porady
Pozdrawiam orbit1995
orbit1995
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 18:47
Lokalizacja: VVGOLF.PL

Zapieczona? potrzebuje pomocy

 

Postprzez trojeczkaGT » 3 mar 2014, o 19:18

jezeli to zwykle seryjne amorki to szkoda zachodu, tnij i wloz nowe skoro wiesz ze wymieniasz na pewno
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 3 mar 2014, o 19:30

klucz pneumatyczny powinien dać radę , ja tak odręcałem i poszło ;-) oczywiście założyłem nowe śruby , weź podjedź do wulkanizatora i niech ci popuści śruby , dokręci ci delikatnie a w domu na spokojnie odkręcisz , chyba że flex w ruch i jazda :-D
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez orbit1995 » 3 mar 2014, o 20:23

trojeczkaGT napisał(a):jezeli to zwykle seryjne amorki to szkoda zachodu, tnij i wloz nowe skoro wiesz ze wymieniasz na pewno


Właśnie tu jest ten problem, nie jestem pewny tych nowych używanych amorków i springów ;D
Kupiłem okazyjnie mts i jeśli się okarze że są zniszczone to będę miał co spowrotem założyć.

Grzesiu_15
Kluczem pneumatycznym próbowałem... jutro podjadę jeszcze na drugi warsztat, może mają mocnejszego. Zapsikałem na noc WD40 mam nadzieje, że to puści bo jak będę miał ciąć seryjne i pożniej dalej kupować inne to szkoda zachodu;D

Puki co mam czas na odnowę tych używanych amorków ;)

POwiedzcie mi jeszcze jak mogę "odkręcić" przesunąć dolny talerzyk w mts? chciałbym wyczyścić te miejsca i zalać nową farbą;) a nie mogę sobie poradzić;D poraz piewszy mam z tym doczynienia;)[/b]
Ostatnio edytowano 3 mar 2014, o 20:27 przez orbit1995, łącznie edytowano 1 raz
orbit1995
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 18:47
Lokalizacja: VVGOLF.PL

Postprzez Gesiu_15 » 3 mar 2014, o 20:26

musi być dobry klucz pneumatyczny żeby to odkręcić wiem coś o tym :-D nowe śruby i nakrętki majątku nie kosztują a widziałem u siebie w sklepie śruba + nakrętka coś koło 4 zł z FEBI :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez orbit1995 » 3 mar 2014, o 20:32

Grzesiu_15 Dolne mocowanie amorka odkręciłem bez problemu bez żadnych kombinacji alpejskich, zwykłe dwa klicze 18 i kawałek rury;D nie widzę sensu wymiany tych srób, ale jeśli coś uszkodzę to nie będzie wyjścia;)
Ale z górnym mam problem. Najgorsze jest to, że wyrobiłem :gniazdo: na imbus ;D

Powiesz mi jak reguluje się dolny talerzyk w tylnym amorku mts?
Jak mogę go przesunąć góra dół?;)
orbit1995
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 18:47
Lokalizacja: VVGOLF.PL

Postprzez Gesiu_15 » 3 mar 2014, o 20:39

ja też miałem imbus wyrobiony i odkręciłem porządnym kluczem pneumatycznym raz i po problemie poszło :-P a tylne amory masz regulowany na talerzach i tam masz regulacje góra dół :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez orbit1995 » 3 mar 2014, o 20:42

Wiem gdzie jest regulacja;D tylko nie wiem jak to zrobić, żbey to zniżyć;)

Jutro może coś pomoże drugi klucz;)
Po wymianie amorków, konieczna jest zbierzność?;>
orbit1995
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 18:47
Lokalizacja: VVGOLF.PL

Postprzez Gesiu_15 » 3 mar 2014, o 20:53

dobrze jakbyś pojechał na zbieżność ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez orbit1995 » 3 mar 2014, o 21:49

No to trzeba będzie po wymianie jechać;) jutro dam znać czy coś zdziałałem;)

Powiedzcie mi ile obniża sprężyna o długości 32/33?cm ;) bo sprzedawca nie podał takich info , a na spreżynie nie dużo widać ;D
orbit1995
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 18:47
Lokalizacja: VVGOLF.PL

Postprzez prezesik » 7 mar 2014, o 00:25

Jak obrobiłeś otwór na imbusa to nabij w to miejsce końcówkę spline, taka jak torx, tylko z dwunastoma ząbkami :-)

http://alejka.pl/yato-klucze-ampulowe-z ... -0433.html
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez k-m-r1 » 7 mar 2014, o 15:46

kawałek preta zklepać na jakiśkwadrat i wbuićw środek

robiłęm takz orginalnym zawieszeniem

gumty pod spodem wymień bo sie łorzysko posypie i będzie trzeszczało i cieżko skrecać bez wspomagania

taka guma z 20-30 złsztuka a roboty naprawde mało
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości