Wadzącafelga przy skręcie

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Spoksik » 22 wrz 2013, o 20:57

Czyli od czego to może być?

[ Dodano: 2013-09-22, 19:59 ]
Oczywiscie auto ze wspomaganiem.
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

 

Postprzez Radi » 22 wrz 2013, o 21:10

A zobacz jak głęboko masz wkręcone drążki od maglownicy w końcówki czy są mniej więcej równo czy z jednej masz wkręcone głęboko a z drugiej tylko troszkę. Choć nie wiem czy była by aż tak duża różnica.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Paweu » 22 wrz 2013, o 21:42

Spoksik napisał(a):Czyli od czego to może być?


Jedź na ustawienie zbieżności. Opisz sytuację i po kłopocie.

Miałem podobną sytuację. Teraz niestety nawet w 'państwówkach' pracują partacze.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Spoksik » 22 wrz 2013, o 21:53

Jeszcze zacytuje swoje słowa kilka postow wczesniej: Zauwazylem także kiedy podniose samochód, to poruszając lewym kolem gora-dół jest luz okolo 2-3 cm. W prawym jest to samo i dodatkowo jeszcze jak zlapie amortyzator i poruszam na boki to jest luz ok. 1-2 cm.
Czyli pewnie poduszki amorów do wymiany??? Prawe koło wyrazniej stoi bardziej " \"
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez pablomed » 30 wrz 2013, o 14:26

Spoksik, kolejność postępowania jest taka: ustawienie czyli wycentrowanie maglownicy, chodzi o to żeby oba końcec listwy przy położeniu kierownicy do jazdy na wprost wystawały po równo. Potem drażki wkręcone na maglownicę po równo z obu stron jest do tego wymiar w serwisówce , na końcu dopiero końcówki drażków . Zrobią to ustawiając zbieżność tylko musisz im wyjaśnić o co biega bo normalnie przy ustawianiu zbieżności się maglownicą nie będa bawić.

Te luzy na kolumnie na podniesionym aucie mają prawo być, pytanie jakie są duże, do oceny trzeba wprawy a w razie wątpliwości to wyłóż jescze troszkę kaski i kup nowe łożyska. Dla laika stan górnych łożysk łatwiej ocenić patrząc na wysokość na jaką talerzyki zabezpieczające wystają pod maską, na aucie oczywiście stojącym na kołach, możesz fotki dać tylko koła na wprost.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości