swap z 4x100 na 5x100

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Paweu » 26 lis 2012, o 16:04

CHLASTA92 napisał(a):Podepnę sie pod temat odnośnie tych tarcz 280mm z rozstawem 4x100 mianowicie z czego te tarcze muszę wziąć


Google nie boli... :looka:

golf ii g60 i w ibizie cupra też występowały

Edit: Jeszcze w Corrado g60 i pasku 35i 16v bodajże.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

 

Postprzez CHLASTA92 » 28 lis 2012, o 00:17

Paweu_mk3 napisał(a):
CHLASTA92 napisał(a):Podepnę sie pod temat odnośnie tych tarcz 280mm z rozstawem 4x100 mianowicie z czego te tarcze muszę wziąć


Google nie boli... :looka:

golf ii g60 i w ibizie cupra też występowały

Edit: Jeszcze w Corrado g60 i pasku 35i 16v bodajże.




Kolega przed tobą mi już odpowiedział na to pytanie tak więc twoja odpowiedz była zbędna
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Avatar użytkownika
CHLASTA92
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 26 paź 2011, o 20:33
Lokalizacja: Żywocice

Postprzez Paweu » 28 lis 2012, o 00:21

CHLASTA92 napisał(a):Paweu_mk3 napisał/a:
CHLASTA92 napisał/a:
Podepnę sie pod temat odnośnie tych tarcz 280mm z rozstawem 4x100 mianowicie z czego te tarcze muszę wziąć


Google nie boli... :looka:

golf ii g60 i w ibizie cupra też występowały

Edit: Jeszcze w Corrado g60 i pasku 35i 16v bodajże.




Kolega przed tobą mi już odpowiedział na to pytanie tak więc twoja odpowiedz była zbędna


Och przepraszam. Wyszukałem po prostu info w google dla Ciebie.
:padam:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez CHLASTA92 » 28 lis 2012, o 02:19

Paweu_mk3 napisał(a):
CHLASTA92 napisał(a):Paweu_mk3 napisał/a:
CHLASTA92 napisał/a:
Podepnę sie pod temat odnośnie tych tarcz 280mm z rozstawem 4x100 mianowicie z czego te tarcze muszę wziąć


Google nie boli... :looka:

golf ii g60 i w ibizie cupra też występowały

Edit: Jeszcze w Corrado g60 i pasku 35i 16v bodajże.




Kolega przed tobą mi już odpowiedział na to pytanie tak więc twoja odpowiedz była zbędna


Och przepraszam. Wyszukałem po prostu info w google dla Ciebie.
:padam:




Dzięki
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Avatar użytkownika
CHLASTA92
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 26 paź 2011, o 20:33
Lokalizacja: Żywocice

Postprzez Sosen » 13 wrz 2013, o 09:14

świetny temat, wszelkie info o swapie hebli są w temacie. Zaczynam zbierać graty :super:
był: VW Golf III 95' (1Z)
jest: Audi A4 B5 99' na koxie (AFN++) zglebiony dupowóz
VW Jetta II Coupe 91' in progress... in progress...
Avatar użytkownika
Sosen
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 11 mar 2008, o 16:17
Lokalizacja: WGS

Postprzez killah » 26 wrz 2013, o 09:06

Imper napisał(a):2) 5x100 jezeli chcesz zrobic sobie w takim rozstawie taki zestaw to musisz wymienic:
-wahacze od GTI
-sworznie wahaczy od GTI
-stabilizator od GTI
- laczniki stabilizatora od GTI
-zwrotnica z piasta od GTI
- zestaw jarzm i zaciskow z tarczami i klockami od GTI
nic wiecej Cie nie interesuje, koncowki drazkow kierowniczych sa takie same w kazdych modelach

i na przyszlosc nie piszcie panowie rzeczy ktore wam sie tylko wydaja. pozdrawiam ;-)

[ Dodano: 2010-07-25, 23:34 ]
a i jeszcze bardzo wazne odnosnie polosiek to w 1.8 sa takiej samej srednicy jak w 2.0 bez wzgledu czy 8v czy 16v MIERZONE wiec wiem. jezeli chodzi o przegub to w GTI i VR6 przegob zewnetrzny ma wieksza ilosc frezow niz w GT/CL/GL wiec przy zmianie zwrotnic na te z GTI VR6 trzeba zmienic przeguby zewnetrzne. Polosie zostaja Twoje


Po 2 latach temat do mnie wraca :D

Tym razem szykuję się do przejśćia na 5x100

Mam pytanko które mnie nurtuje. Nie da się zrobić tak by bez stabilizatora się obyć i zostawić wahacze te które teraz mam? Tyle lat jeździłem na 2.0 bez stabilizatora i jakoś nic się nie działo.

2gie pytanie . Czym różnią się zwrotnice GTI od GT? Skoro da się przełożyć z nich łożyska. Może po prostu zmienię przeguby zewnętrzne oraz piasty na te 5x100 ?
killah
 

Postprzez CHLASTA92 » 26 wrz 2013, o 19:08

Mam pytanko które mnie nurtuje. Nie da się zrobić tak by bez stabilizatora się obyć i zostawić wahacze te które teraz mam? Tyle lat jeździłem na 2.0 bez stabilizatora i jakoś nic się nie działo.


To jak najbardziej na tak....Stabilizator jest tylko i wyłącznie jako dodatkowe usztywnienie zawieszenia

2gie pytanie . Czym różnią się zwrotnice GTI od GT? Skoro da się przełożyć z nich łożyska. Może po prostu zmienię przeguby zewnętrzne oraz piasty na te 5x100 ?[/quote]


różni się otworem na sworzeń w gti jest większy dlatego też nie pasuje do wahacza z gt/cl poza tym wszystko jest takie same
Łożyska są do każdego modelu te same tak samo jak piasty z tą malitką różnica że mamy albo 4 albo 5 otworów
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Avatar użytkownika
CHLASTA92
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 26 paź 2011, o 20:33
Lokalizacja: Żywocice

Postprzez PiJey88 » 26 wrz 2013, o 19:48

nie kombinuj, tylko zakładaj komplet
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez killah » 26 wrz 2013, o 20:00

DObra panowie odpowiem sam na swoje pytanie bo zapytałem kilka osób i sprawa wygląda tak:

Opcja numer czyli mix tego co napisał Imper na 1szej stronie

3)

-Zostają zwrotnice GT (takie jak mam ja)
-Jarzma i zaciski zostają też moje

Zmieniam tylko
- Piasty na te od vr6 (92 rok +)
- Przeguby zewnętrzne GTI
- A na to zakłada się tarcze hamulcową z passata b3 do 92 roku. Ma mieć identyczne osadzenie co tarcza golf 2 g60 280mm 4x100.

Także opcja numer 3 jest dla mnie najkorzystniejsza bo większość zabawek już mam.

Da się też to złożyć na piastach passek b3 <92 rok. Wtedy nie trzeba zmieniać nawet przegubów.

Pozdro.
killah
 

Postprzez PiJey88 » 26 wrz 2013, o 20:03

wahacze z GTI lepiej znoszą glebę, jest mniejszy kąt na sworzniu :ok: poza tym jest lepiej rozwiązana kwestia stabilizatora który nie wybija się nawet przy glebie
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości