sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Sprezynki

Postprzez orminek » 6 kwi 2013, o 10:57

Witam , szukałem lecz nie znalazłem info na temat sprężyn -60/-60 mianowicie , macie jakieś fotki jak autko na nich stoi i opinie jak się jeździ ;)
Avatar użytkownika
orminek
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 3 sty 2013, o 22:27
Lokalizacja: Radzionków

Sprezynki

 

Postprzez Lucek777 » 6 kwi 2013, o 11:14

Jeździ się dużo lepiej jeśli zależy ci na charakterystyce troszkę bardziej sportowej , auto staje się twardsze lepiej zbiera zakręty ogólnie na + . Przy -60 musisz zmienić także amorki , ale ja proponował bym ci -60/-40 bo tył siada troszkę bardziej . Pierwszy link w temacie zobaczysz foto jak stoi golf na -60/-40 , a niżej temat właśnie sprężyn.

http://www.golf3.pl/topic...c-vt5180,15.htm

http://www.golf3.pl/topics14/sprezyny-v ... htm#469522



Pozdro.
Mój były goferek
Obrazek
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ

Postprzez palio » 6 kwi 2013, o 11:22

Jest temat podwieszony o sprężynach. Temat przenoszę właśnie tam.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3881
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez orminek » 6 kwi 2013, o 11:45

czyli na seryjne amorki nie wskocza -60 ? :(
Avatar użytkownika
orminek
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 3 sty 2013, o 22:27
Lokalizacja: Radzionków

Postprzez palio » 6 kwi 2013, o 11:47

Nie robiłbym tego. Przyjmuje się, że na seryjne amorki zakłada się max -40.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3881
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez orminek » 6 kwi 2013, o 11:52

hmm , a co grozi załozeniu na serje ? tak z ciekawosci ;)
Avatar użytkownika
orminek
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 3 sty 2013, o 22:27
Lokalizacja: Radzionków

Postprzez palio » 6 kwi 2013, o 12:05

Seryjne amory przy -60 bardzo szybko się skończą. Szybciej niż się wydaje.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3881
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Damianeros » 11 kwi 2013, o 20:00

Siema, dziś założyłem alu R16 i strasznie wysoko autko wygląda :-/ Zmierzyłem przód 62cm (nawierzchnia-plastik nadkola) i tył 64cm (tu chyba jak seria). Przód jak dla mnie może być ale tyłek masakra, z tego co wyczytałem musiałbym zmienić sprężyny i tu moje pytanko, czy da się jakoś obniżyć te 20mm BEZ wymiany sprężyn? :niepewny:
Avatar użytkownika
Damianeros
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 20:06
Lokalizacja: Ściborzyce Wielkie

Postprzez Opik » 11 kwi 2013, o 20:09

wsadzić dwa worki z ziemią do bagażnika ;)

samochód stoi na pusto, przód 62, tył 64? I chcesz go wyrównać tak? Tylko zdaj sobie sprawę z tego że jak włożysz cokolwiek do bagażnika albo ktoś z tylu siądzie to będziesz miał motorówkę
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Damianeros » 11 kwi 2013, o 20:17

Opik, a widzisz dziś już miałem jakieś 75 kg w bagaju (worki z nawozem czy coś) :lol: Wiesz wysokość wysokością ale sama szczelina między oponą a nadkolem po prostu straszy :-P
No to jest jakiś sposób czy tylko wymiana sprężyn na "sportowe"?
Avatar użytkownika
Damianeros
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 20:06
Lokalizacja: Ściborzyce Wielkie

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości