Sprężyny obniżające.

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Sprężyny obniżające.

Postprzez saszelqq » 19 paź 2012, o 18:45

Witam. Otóż kupiłem od kumpla tanio żółte sprężyny, o których nie wiele wiem. Podobno to -40, ale chciałem się upewnić, jak tak, to wjadą na seryjne amorki. Proszę o rozszyfrowanie ;-)
Przód oznaczenie 91018/1:
Obrazek
Obrazek

Tył oznaczenie 93008/5:
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Sprężyny obniżające.

 

Postprzez skolar » 19 paź 2012, o 19:40

z tego co sie orietuje to -40 jeszcze moga byc na seryjnych amorkach ale podobno auto wtedy zaczyna skakac na drodze
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez Grzesiek2507 » 19 paź 2012, o 20:17

kolega kupil jakos niedawno kpl. nowych amorkow z allegro za cos kolo 2 stowki...skrocony skok o bodajze 2 centy...do -40 powinno styknac takie cos, a koszta niby wielkie nie sa
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez saszelqq » 19 paź 2012, o 21:24

Hmm no ciekawe jak z trwałością, za 2 stówki komplet :szok: W sumie tylne na wiosnę były dopiero co wymieniane, ale przód to nie wiem ile jeszcze pojeździ :P
PS. Jakoś nie mogę takowych na aledrogo znaleźć :-P
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez strzeliniasty » 19 paź 2012, o 22:29

saszelqq, ja kupilem TA-TECHNIX za 190zl/2szt zolte o skroconym skoku i zalozylem sprezyny przod -60 tyl -40 i juz tak smigam od marca :D



dokladnie na tego goscia http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe ... 51625.html
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez saszelqq » 19 paź 2012, o 23:17

No dobra, o amorkach już wiem ile trzeba, ale chodziło mi o te sprężyny :-D Wie ktoś dokładnie i mnie uświadomi ile tak na prawdę obniżają?
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Siw3k » 20 paź 2012, o 14:57

najlepiej przyłóż do starych starych sprężyn seryjnych i zmierz wtedy będziesz wiedział :-P
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez saszelqq » 20 paź 2012, o 15:59

Siw3k napisał(a):najlepiej przyłóż do starych starych sprężyn seryjnych i zmierz wtedy będziesz wiedział :-P

A to tak się da? Na chłopski rozum, czyli różnica to będzie obniżenie? :-D
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez bioly21 » 20 paź 2012, o 18:57

skolar napisał(a):z tego co sie orietuje to -40 jeszcze moga byc na seryjnych amorkach ale podobno auto wtedy zaczyna skakac na drodze


bzdura , mam seryjne bilsteiny i sprezyny na niz -40 i jezdzi sie rewelacyjnie , nic nie skaka i nic z tych rzeczy
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez saszelqq » 20 paź 2012, o 19:51

bioly21 B4, czy B6 ?
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 20 paź 2012, o 19:55

Podejrzewam, że B6. Sam mam takie i springi -40 i jeździ się rewelacyjnie
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez strzeliniasty » 20 paź 2012, o 20:53

w skrocie:

do sprezyn -40 seryjne amorki wystarcza nic sie z nimi nie bedzie dziac _wersje gti sa obnizone fabrycznie niewiele bo okolo -25 ale zawsze cos i na fabryczncyh amorkach)

do sprezyn -60,-80 to juz amorki o skroconym skoku gdyz seryjne na nich dlugo nie pozyja (najlepiej gotowe kity lub gwint)

aha i pamietaj o fakcie zeby dorwac sprezyny do diesla (ktos tu zamontowal raz sprezyny obnizajace do diesla z benzyny i autko poszlo duuuuzo w dol gdyz z benzyniaka sa mieksze niz z diesla)
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości