Sprężyny Eibach ProKit 30/30 i koła 205/45/ R16

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Sprężyny Eibach ProKit 30/30 i koła 205/45/ R16

Postprzez Harnaś22 » 15 kwi 2015, o 15:35

Witam wszystkich forumowiczów. Potrzebuję porady na temat montażu i późniejszego użytkowania sprężyn Eibach Pro Kit z obniżeniem 30/30 i Amorków Sachsa (olejowo - gazowe). Przy tym chciałbym założyć koła 205/45 R16 7 lub 7,5 J na osadzeniu ET35. Nie zamierzam zakładać żadnych dystansów i potrzebuję informacji czy miałoby to ręce i nogi jak sie to mówi ;) Oczekuję fachowych wypowiedzi, najlepiej kogoś kto miał lub ma do czynienia z podobną konfiguracją. Pozdrawiam i czekam na wypowiedzi.
Harnaś22
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2 paź 2014, o 14:00
Lokalizacja: Wadowice
Rocznik: 1995
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Sprężyny Eibach ProKit 30/30 i koła 205/45/ R16

 

Postprzez GolfiarzJR » 15 kwi 2015, o 16:25

-30 16' opona 45 , nie będzie szpary miedzy nadkolem a oponą? Moze zainwestujesz w spreżyny -40 niby 1 cm , chaczyć raczej nie powinno
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Harnaś22 » 15 kwi 2015, o 16:33

Właśnie nie chcę go za dużo opuszczać. Nie zawsze jeżdżę tylko po asfalcie bo mam dojazd do chaty kawałek gruntową drogą i wydaje mi się, że -30 powinno wystarczyć.
Harnaś22
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2 paź 2014, o 14:00
Lokalizacja: Wadowice
Rocznik: 1995
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 15 kwi 2015, o 17:11

Każdy tak mówi a potem nagle powiesz że chcesz nizej i nie masz kasy bo kupiłeś koze :D te -40 to minimum z minimum ,
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Harnaś22 » 15 kwi 2015, o 17:21

w sumie na 16' i tak się sam w sobie podniesie nie zależnie od zawieszenia. Muszę jeszcze się zastanowić co zrobić z tym fantem bo doczytałem się że jeden z forumowiczów ma akurat taką konfigurację jaką proponujesz i koło przód 205/45 R16 i tył 215/40 R16 felgi 7,5 J ET 35
Harnaś22
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2 paź 2014, o 14:00
Lokalizacja: Wadowice
Rocznik: 1995
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 15 kwi 2015, o 18:11

Harnaś22, To napisz do niego o zdjęcia itd , w necie znajdziesz pełno takich fotek tylko troche szperania :) co do nowych amorów to one też będą wysoko siedziały bo nówki
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Harnaś22 » 15 kwi 2015, o 19:20

Chyba jednak faktycznie założe -40 bo ten jego Golfik elegancko wygląda w połączeniu z 205/45 R16 i felgach ET35 7,5J :ok:
Harnaś22
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2 paź 2014, o 14:00
Lokalizacja: Wadowice
Rocznik: 1995
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 15 kwi 2015, o 20:12

Harnaś22, Zawsze możesz poczekać i zainwestować w gwint do którego dopasujesz jak chcesz , ale jak już masz kupione to myśle ze -40 to min żeby auto jakos wyglądało , na -30 to ja widze to tak , mała opona wielka felga i szpara , zalezy czy masz nakładki na nadkola czy nie? jak tak to moze Ci pomniejszy o 1-2cm a jak nie masz to będzie lipaaaaa straszna
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Harnaś22 » 15 kwi 2015, o 20:50

Mam nakładki tylko jak to na naszych drogach bywa, nie chcę kiedyś pozbyć się miski :/ i wydaje mi się że szpary to tam nie wiele zostanie nawet jakby został na oryginale
Harnaś22
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2 paź 2014, o 14:00
Lokalizacja: Wadowice
Rocznik: 1995
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 15 kwi 2015, o 20:59

Z konfiguracją -40/-40 i ten twój zestaw raczej miską nie zaryjesz , chyba że wjedziesz na wysoki krawężnik , ewentualnie jak masz szeroka dokładkę to będziesz musiał się pilnować , bo nawet u mnie oram czesto
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Harnaś22 » 16 kwi 2015, o 17:15

Mam szeroką dokładkę z przodu i właśnie dlatego też nie chcę go za bardzo obniżać. A jakie byś polecił ciut krótsze amorki do sprężyn -40/40? Bo oryginałów będzie szkoda bo szybko je skończę
Harnaś22
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2 paź 2014, o 14:00
Lokalizacja: Wadowice
Rocznik: 1995
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 16 kwi 2015, o 17:27

Harnaś22, Ja mam ori z GTI tam było -40 i leżą już kupe lat w tym samochodzie i ładnie trzymają itd , co do innych spreżyn to nie jestem zbytnio w temacie żeby Ci pomóc :(
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości