Sprężyny Eibach ProKit 30/30 i koła 205/45/ R16

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Harnaś22 » 16 kwi 2015, o 17:15

Mam szeroką dokładkę z przodu i właśnie dlatego też nie chcę go za bardzo obniżać. A jakie byś polecił ciut krótsze amorki do sprężyn -40/40? Bo oryginałów będzie szkoda bo szybko je skończę
Harnaś22
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2 paź 2014, o 14:00
Lokalizacja: Wadowice
Rocznik: 1995
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez GolfiarzJR » 16 kwi 2015, o 17:27

Harnaś22, Ja mam ori z GTI tam było -40 i leżą już kupe lat w tym samochodzie i ładnie trzymają itd , co do innych spreżyn to nie jestem zbytnio w temacie żeby Ci pomóc :(
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1405
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Silnik: 1.6
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Harnaś22 » 16 kwi 2015, o 17:38

Mi chodzi o amorki tylko krótsze bo sprężyny mam upatrzone już Eibacha
Harnaś22
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2 paź 2014, o 14:00
Lokalizacja: Wadowice
Rocznik: 1995
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 16 kwi 2015, o 19:08

Harnaś22, Z amorków to krótsze podobno nietrwałe , miałem znajomego który miał jakiejś firmy , mówił mi że średniak , i po roku do wymiany miał , auto ma dosyc nisko i szanuje , ja osobiscie nie lubie konfiguracji krótki amor i duże obniżenie , w takim razie gwint jest lepszą opcją
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1405
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Silnik: 1.6
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 16 kwi 2015, o 20:21

GolfiarzJR napisał(a):Harnaś22, Z amorków to krótsze podobno nietrwałe , miałem znajomego który miał jakiejś firmy , mówił mi że średniak , i po roku do wymiany miał , auto ma dosyc nisko i szanuje , ja osobiscie nie lubie konfiguracji krótki amor i duże obniżenie , w takim razie gwint jest lepszą opcją


:-|


Harnaś22 napisał(a):Mi chodzi o amorki tylko krótsze bo sprężyny mam upatrzone już Eibacha


Nie sądzę by -30 jakoś szybko zabiło seryjne amortyzatory. Ale jeśli już to może :

http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe ... 48144.html

Jak spisuje się konfiguracja mts/Eibach nie mam pojęcia.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Harnaś22 » 17 kwi 2015, o 22:19

Raczej zdecyduję się na kupno oryginalnych amorków tylko z wyższej półki (Sachs albo Bilstein). Jakoś te MTS-y mnie nie przekonują :/ Ale dzięki za wasze opinie
Harnaś22
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2 paź 2014, o 14:00
Lokalizacja: Wadowice
Rocznik: 1995
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez damiancu » 17 kwi 2015, o 23:41

Na eibachach jeździ się elegancko a felgi 7,5J na ET35 pasują idealnie i opony nie będą trzeć o nadkola :)
Amortyzatory Bilstein albo Koni polecam ;)
Avatar użytkownika
damiancu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 6 mar 2011, o 20:23
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Poprzednia strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości