Pukanie z przodu, bicie kierownicy

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez slawek5t » 9 kwi 2015, o 23:57

Właściwie to powinieneś zrobić teraz zbieżność.
Mój golfik ;)
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

 

Postprzez kamil_lk » 10 kwi 2015, o 20:21

slawek5t napisał(a):Właściwie to powinieneś zrobić teraz zbieżność.

Podepnę się :)

Zmieniłem dzisiaj końcówki drążka. W środę jadę na warsztat zmienić tuleje na tylnej belce.
Czy jechać jutro ustawiać zbieżność, czy lepiej po wymianie tulei?
Po wymianie końcówek przejechałem ok. 2km i niby autko jedzie prosto, kierownica nie bije.

Pozdrawiam
kamil_lk
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 19 sie 2013, o 15:33
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez slawek5t » 10 kwi 2015, o 20:24

Możesz jechać od razu na stacje
Mój golfik ;)
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez deivw11 » 10 kwi 2015, o 21:28

Zbieżnosc w mkIII, ustawia się tylko z przodu za pomocą drążkow kierowniczych, tyłu nic się nie ustawia.
Avatar użytkownika
deivw11
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 16:16
Lokalizacja: DW
Rocznik: 94
Silnik: ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 10 kwi 2015, o 21:30

Zbieżność oraz pochylenie koła co jest też ważne
Mój golfik ;)
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez deivw11 » 10 kwi 2015, o 21:33

Pochylenie to już geometria, ale wiadomo tez ważne i warto zrobić
Avatar użytkownika
deivw11
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 16:16
Lokalizacja: DW
Rocznik: 94
Silnik: ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 10 kwi 2015, o 21:41

Diagnosta sprawdza w programie w jakim przedziale znajdują się kąty oraz zbieżność i potem decyduje które z nich ustawić.
Mój golfik ;)
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez kamil_lk » 10 kwi 2015, o 23:27

Jeszcze pytanie.
Lepiej kupić ściągacz do tulei, czy lepiej zawieźć na warsztat auto.
Pojęcia o mechanice nie mam żadnego :) no ale końcówki zmieniłem sam :) Czy z tulejami mogę mieć większy problem?
kamil_lk
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 19 sie 2013, o 15:33
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez slawek5t » 11 kwi 2015, o 00:07

Lepiej na warsztat bo to nie takie hop siup :)
Mój golfik ;)
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez VolDan » 11 kwi 2015, o 14:18

wachacz SWAG do MK3 jakies 100pln plus sworzen wachacza. wiec policz co sie bardziej opłaca ;) co do wybijania tulei bez prasy ani rusz ;P
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku ;)
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości