Podwyższenie zawieszenia w golf III jak Golf II country

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Podwyższenie zawieszenia w golf III jak Golf II country

Postprzez 104i9fm » 5 lut 2015, o 11:34

Tak jak w temacie przymierzam się do podwyzszenia mojego golfa o ile to możliwe.
Domyślam się że takiego efektu jak w country nie uzyskam jednak chce go podniesc ile się da i chciałbym żeby zawieszenie było mięciutkie więc gwint odpada.
104i9fm
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 21 sty 2015, o 19:39
Lokalizacja: Bielawa

Podwyższenie zawieszenia w golf III jak Golf II country

 

Postprzez Thorsten » 5 lut 2015, o 13:35

104i9fm napisał(a):gwint odpada.

gwint obniża nie unosi więc odpada.
Kiedyś do mk2 zapakowałem w sprężyny gumy usztywniające i poszedł sporo w górę, to najtańsze rozwiązanie tylko nie wiem na jak długo.
Obrazek

może uda uda się upchnąć inne amory ze sprężynami ale to gdybanie...
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez 104i9fm » 5 lut 2015, o 14:19

Hm jak już to może coś takiego http://allegro.pl/gumy-podwyzszajace-po ... 95276.html Co o tym myślicie? Ile to wytrzyma i czy wogóle podejdzie do golfa? Jeśli by się udało wpakowałbym na góre i dół co by podniosło go o 60mm. Ale tą myśl traktuje z przymrózeniem oka i wolałbym wpakować coś konkretnego.
104i9fm
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 21 sty 2015, o 19:39
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez Thorsten » 5 lut 2015, o 14:25

104i9fm, czy pasuje do golfa "nie". W golfie masz kolumny mcphersona czyli sprężyna na amortyzatorze. Te gumy są do zawieszeń gdzie amortyzator jest swoją drogą a sprężyna swoją.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 5 lut 2015, o 15:59

104i9fm, Cięzko bo mało ludzi podnośi golfy :-o raczej w dół , proponuje amory z diesla które sa mocniejsze(niby) ori spreżyny z golfa i opony baniaki i wizualnie będzie gdzies 50mm wyzej :)
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez 104i9fm » 5 lut 2015, o 16:34

Często polnymi drogami śmigam do rodziny itp. :D Początkowo miałem brać jakieś Suzuki albo chociażby Opla Frontere ale podłogi w nich to istne szaleństwo typu Flinston dlatego zdecydowałem się na niezawodnego golfika którego teraz chce nieco przystosować żeby nie szorować podłogą. U mnie na mieście śmiga taki w Trójce podniesiony. Musze go wyśledzić wkońcu i spytać jak to zrobił :D
Ale z tym dizelkiem dobry pomysł. Z tego co wiem jest cięższy i powinien wyżej siedzieć.
104i9fm
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 21 sty 2015, o 19:39
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez murgen » 5 lut 2015, o 16:51

Wsadz sprezyny z passata i bedzie podniesiony, ew tulejki zeby zmienic nap wstepne sprezyn ( tez auto sie podniesie ).
W country jest rama wiec jak chcesz tak jak w nim to kupój rame.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez 104i9fm » 5 lut 2015, o 18:36

I tak właśnie zrobie... Dzięki za zainteresowanie.
104i9fm
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 21 sty 2015, o 19:39
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez VolDan » 5 lut 2015, o 22:37

a ja bym spróbował z gwintem ;) on jak się rozkręci jest wysoki, zmierzyć wysokość bezpieczną dla amora i porównać z seryjną kolumną
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prezesik » 6 lut 2015, o 12:11

104i9fm napisał(a):chciałbym żeby zawieszenie było mięciutkie więc gwint odpada.
golf zawsze będzie twardy nawet na oryginalnych sprężynach. Jeżeli chcesz komfortu to musiałbyś zmienić sprężyny na takie, które bardziej się uginają, są bardziej miękkie (nie wiem, czy takie znajdziesz pasujące do golfa). Wadą takiego rozwiązania jest to, że przy 2 osobach z tyłu będziesz tarł po tyłkiem asfalcie.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez pawelus6 » 6 lut 2015, o 23:33

VolDan napisał(a):a ja bym spróbował z gwintem ;) on jak się rozkręci jest wysoki, zmierzyć wysokość bezpieczną dla amora i porównać z seryjną kolumną


Gwint zawsze, nawet na max podniesieniu powoduje ze auto jest nizej.
Jest to przeważnie -20/30mm


Druga sprawa, sprezyny z diesli są mocniejsze.
Znajomemu padło w 1.9TDi i wpakowalismy na szybko z 1.4 to nie chcijcie wiedzieć jak te auto sie w dół zapadło :lol:
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - - https://forestodpady.pl/ utylizacja dokumentów



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości