Podwyższenie zawieszenia w golf III jak Golf II country

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez pawelus6 » 6 lut 2015, o 23:33

VolDan napisał(a):a ja bym spróbował z gwintem ;) on jak się rozkręci jest wysoki, zmierzyć wysokość bezpieczną dla amora i porównać z seryjną kolumną


Gwint zawsze, nawet na max podniesieniu powoduje ze auto jest nizej.
Jest to przeważnie -20/30mm


Druga sprawa, sprezyny z diesli są mocniejsze.
Znajomemu padło w 1.9TDi i wpakowalismy na szybko z 1.4 to nie chcijcie wiedzieć jak te auto sie w dół zapadło :lol:
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Poprzednia strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości