Ociera

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Ociera

Postprzez Rav82 » 28 gru 2012, o 20:27

Witam, chciałem się dowiedzieć, czy do gleby jaką mam -60 -40 trzeba zdemontować np wspornik pod autem tam gdzie wydech idzie? Dokładką też szuram wszędzie. Opony 175/65/14. Felgi 6 cali szerokość. Oraz trze o nadkola przy skręcie. Macie jakąś radę?
Avatar użytkownika
Rav82
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 29 kwi 2012, o 00:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Ociera

 

Postprzez Opik » 28 gru 2012, o 20:31

A jakie ET tych felg? Wspornika pod wydechem nie ma sensu demontować, bo nim zaczniesz trzeć niewiele wcześniej niż progami

I trochę dziwne że tak trzesz na takich oponach, ludzie skręcają gwint niżej i mając 165/55 jeżdżą
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Rav82 » 28 gru 2012, o 20:45

Opik napisał(a):A jakie ET tych felg? Wspornika pod wydechem nie ma sensu demontować, bo nim zaczniesz trzeć niewiele wcześniej niż progami

I trochę dziwne że tak trzesz na takich oponach, ludzie skręcają gwint niżej i mając 165/55 jeżdżą


Et 38, ale mam jeszcze 5,5'' et 49 i też trze kurde przy skrętach. Najgorzej jest z podwoziem, nie da się jeździć.
Avatar użytkownika
Rav82
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 29 kwi 2012, o 00:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Opik » 28 gru 2012, o 21:24

ET 49 to jakiś dramat jest w Golfie. ET 38 czyli tyle co zwykła stalówka, możesz spróbować wypchnąć koła trochę dystansami. Ew niższa opona, ale wtedy zamiast tarcia oponami o nadkola będziesz miał tarcie budą ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Rav82 » 28 gru 2012, o 21:33

już mam tarcie budą, dokładką oraz nadkolami. Muszę kupić sprężyny -40 i powinno być good
Avatar użytkownika
Rav82
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 29 kwi 2012, o 00:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Opik » 28 gru 2012, o 21:45

No to nie wiem jak Ty jeździsz jak ludzie mają dużo niżej skręcone gwinty i dają radę..
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez robert19kor » 28 gru 2012, o 23:58

Może masz kolego amory w dupie że obciera?? ja na -75mm z przodu przy oponie 195/50/15 i feldze 7 cali obcierłem tylko lewym kołem przy dużym skręcie
robert19kor
Badacz tematu
 
Posty: 369
Dołączył(a): 18 sty 2010, o 18:16
Lokalizacja: Koronowo

Postprzez Rav82 » 29 gru 2012, o 00:25

robert19kor napisał(a):Może masz kolego amory w dupie że obciera?? ja na -75mm z przodu przy oponie 195/50/15 i feldze 7 cali obcierłem tylko lewym kołem przy dużym skręcie


Amory nowe, 100% dobre. Spróbuję wymienić sprężyny na -40 i zobaczę co będzie
Avatar użytkownika
Rav82
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 29 kwi 2012, o 00:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez strzeliniasty » 29 gru 2012, o 01:32

pytanie

czy przy zmianie amorkow zmieniles tez na nowe poduszki amortyzatorow??

ja mialem tak ze w jednej wysypalo sie lozysko i wyszedl mi za bardzo do gory przez otwor w kielichu wizualnie patrzac z zew wszystko bylo oki ale przy skrecie ocieralo ze szok
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Rav82 » 29 gru 2012, o 04:39

strzeliniasty napisał(a):pytanie

czy przy zmianie amorkow zmieniles tez na nowe poduszki amortyzatorow??

ja mialem tak ze w jednej wysypalo sie lozysko i wyszedl mi za bardzo do gory przez otwor w kielichu wizualnie patrzac z zew wszystko bylo oki ale przy skrecie ocieralo ze szok


Nie wymieniałem poduch (łożysk). One miały luzy, ale myślałem, że tak ma być. A one mają być sztywne, czy jak?
Avatar użytkownika
Rav82
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 29 kwi 2012, o 00:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez palio » 29 gru 2012, o 08:39

Nie mogą mieć żadnych luzów.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Rav82 » 29 gru 2012, o 11:04

palio45 napisał(a):Nie mogą mieć żadnych luzów.


No i może tu jest problem. Może uda mi się kupić dziś.

Kupiłem 2 nowe łożyska z febi, zaraz idę montować i sprawdzę efekt.

[ Dodano: 2012-12-29, 16:03 ]
Łożyska wymienione. Efekt taki sam jak był. Dzwoniłem do znajomego od FK i powiedział, żebym policzył zwoje, grubość druta, oznaczenia sprężyny oraz zmierzył wysokość. Bo możliwe, że zamiast -60 wsadzili -75 i tu może tkwić problem.


[ Dodano: 2012-12-29, 18:24 ]
Sprężyna ma 26cm wysokości, 6 zwoji, 12mm grubość i oznaczenie FK 39 VA. Orientuje się ktoś co to za obniżenie? Wysłałem opis znajomemu i czekam.

[ Dodano: 2012-12-31, 18:47 ]
Po sylwestrze gość wymieni mi bez problemu sprężyny.
Avatar użytkownika
Rav82
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 29 kwi 2012, o 00:44
Lokalizacja: Sosnowiec


odtłuszczacz przemysłowy - - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości