Obniżenie na gwinice

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Obniżenie na gwinice

Postprzez VfrymarW » 9 cze 2013, o 14:53

Witam, mam gwint Tuning art, felgi 16" 7j z opona 195/45r16, w gwincie (tuning art) wyjete helpery, i mam go skreconego tak ze jest jeszcze jakies 4/5cm gwintu, wydaje mi sie e golf zatrzymal sie na odbojach (odboje maja wysokosc ok 2cm) Mam wrażenie ze po zalozeniu gwintu na poczatku stał minimalnie nizej niz aktualnie :/ Gwint nie jest wylany...
Kolega ma ten sam gwint i może zejsc duzo niżej, ma 15" 6.5J z opona 195/50r15, co moze byc przyczyna tego ze on moze zejsc tak nisko a mi sie zatrzymal na odboju i ma jakies 7cm od wachacza do ziemi ?
Nie wiem co moze byc tego przyczyną ze nie moge zejsc nizej, wiem ze moga byc roznice w poduszkach zawieszenia ale to i tak nadal duza roznica.

[ Dodano: 2013-06-09, 14:29 ]
No i do tego kolega ma na razie 5.3cm do ziemi od wahacza a mowi ze moze jeszcze skrecic nizej, a u mnie nie wiem co stoi na przeszkodzie :/
Avatar użytkownika
VfrymarW
Gaduła
 
Posty: 484
Dołączył(a): 16 lip 2010, o 17:59
Lokalizacja: Skępe

Obniżenie na gwinice

 

Postprzez Paweu » 9 cze 2013, o 20:55

Gwint gwintowi nie równy... jeśli chodzi o tanioszki.

Może masz dłuższy odbój. Może kolega ma poduchy z polo. :-P

Bo w 'wysokości' koła między 15'' a 16'' w podanym wyżej setupie chyba różnicy nie ma zbyt znaczącej. (Jeśli się mylę, poprawić) .

Pozostaje zajrzeć do zawiasu i jeśli rzeczywiście już siadł na odbojach to je ciachnąć.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez chomik » 9 cze 2013, o 21:15

różnica jest 2mm na wysokosci opony . Napisałem ci pw . temat obadany ; )
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Balcer » 10 cze 2013, o 01:04

Dokladnie tak jak pisal Frymar
Gwinty mamy te same ja mam u siebie helpery i na kazdym amorku okolo 2 cm jeszcze regulacji. od belki mocujacej silnik (najnizszy element u mnie) mam TDI jest 5,3 cm do gleby
Jesli chodzi o poduszki to sa one org od mk3 wymienione lozyska na amorkach (INA) Watpie aby to mialo jakie kolwiek znaczenie ale wszystko w przednim zawieszeniu jest nowe od sworzni poprzez tuleje koncowki drazkow konczac na gumkach stabilizatora jak i lacznikach.

Tutaj male foto. Auto teraz jest nizej bo tutaj bylo swierzo opuszczone i sie jeszcze nie ulozylo.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 2042_n.jpg

PS. Chomik mi tez mozesz podeslac info co i jak bo chce z Frymarem maly pojedynek zrobic w Brodnicy wiec mi pewnie nie sprzeda patentow ;d
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png[/img]
Balcer
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 14:37
Lokalizacja: włoclawek

Postprzez Opik » 10 cze 2013, o 08:47

a moze chpdzi o to ze przod diesla jest ciezszy i nizej schodi?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Balcer » 10 cze 2013, o 10:01

Tez o tym myslalem ale nie wiem czy Frymarowe 2.0 nie ma zblizonej wagi do mojego 1Z.

Tylko problem jest w tym ze ja krece gwintem jak chce i schodze w dol a Frymar kreci i stoi prawdopodobnie na odbojach.
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png[/img]
Balcer
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 14:37
Lokalizacja: włoclawek

Postprzez Jojek » 10 cze 2013, o 11:28

raczej na 100 procent stoi na odboju... a tak wogole cos male te odboje masz jak maja tylko 2 cm... serujnie odpoj powinien miec okolo 5 cm takie daja a w zaleznosci od firmy sa albo piankowe albo z poliuretanu:) wywalaj odboje i krec w dol lub obetnij zeby chociaz minimalnie zabezpieczyc amortyzator przed dobijaniem do zera... moje odboje w amortyzatorach maja ponizej cm :P
Avatar użytkownika
Jojek
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 27 wrz 2010, o 20:16
Lokalizacja: EL

Postprzez Grzesiek2507 » 10 cze 2013, o 12:22

no zebyscie zdarzyli sie zmierzyc: http://tablica.pl/oferta/vw-golf-mk3-gt ... 68d65d8dd2 :chytry:
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Balcer » 10 cze 2013, o 12:43

Widze ze mojego golfa juz wyczailiscie.
Ja dzis pokrecilem jeszcze gwintem i kurcze ... odbojow u mnie brak :D same oslony te harmonijki
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png[/img]
Balcer
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 14:37
Lokalizacja: włoclawek

Postprzez VfrymarW » 10 cze 2013, o 14:31

Ale tak czy tak odbój jest krótki, a Balcer ma helpery i ma jeszcze regulacje na gwinice a ja nie mam helperow, jego lezy z helperami a moj bez a stoi jak koza :/ i co moze byc powodem ? Zobacyzmy co mi Chomik jeszcze powie
Avatar użytkownika
VfrymarW
Gaduła
 
Posty: 484
Dołączył(a): 16 lip 2010, o 17:59
Lokalizacja: Skępe

Postprzez Jojek » 10 cze 2013, o 14:56

helpery sa tylko po to zeby sprezyna nie latala jak sie amortyzator rozciagnie... nie pelni on zadnej roli amortyzujacej bo mozna go scisnac stajac na nim wiec przy masie calego auta to jest nic... a roznica w ilosci gwintu do krecenia jest taka jaka jest wysokosc scisnietego helpera czyli okolo 3 4 cm.... a moze wachacz cie blokuje??
Avatar użytkownika
Jojek
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 27 wrz 2010, o 20:16
Lokalizacja: EL

Postprzez chomik » 10 cze 2013, o 16:57

Jojek ... rece opadają ..... Helper jest po to taki miekki aby wychwytywał małe nierówności , Najpierw pracuje helper , poźniej sprężyna główna . Szybki przykład . Jeździsz z helperem i sprężyna główna jest sztywno .....a jeździsz bez helpera ... dopiero wtedy zobaczysz ctz beton i to nie chodzi o zakładanie odboi z poli itd ...tylko o twardosc gwintu ...
i jeszcze jedno ... sa dwa typy odboi w gwincie Ta ... jeden z gumy kremowy a drugi czarny z tworzywa ( nawet nie stało to koło poliuretanu )
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości