Obniżające sprężyny- od czego zależy jak nisko zejdzie?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez GolfiarzJR » 24 kwi 2015, o 11:41

Thorsten, Owszem ... tak czy siak chce zmienić amory na przód i dać go nizej , a spróbować na seryjny można czy wejdzie :) jak nie wejdzie to kupie sportowe i potem na pewno wejdzie , u mnie potem kwestia opon bo mam profil 55 a to baniak troche i moze trzeć , pierwsze co zrobie to obetne o ten jeden zwój i dam Ci fotke , ale to w majówkę teraz co będzie
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1405
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Silnik: 1.6
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Thorsten » 24 kwi 2015, o 12:09

i jeszcze jedno. ori sprężyny zejdą bez ściskania? Jak zdejmowałem - 40mm to spokojnie zeszło bez ściskania i bez urwanych palców :lol:
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 24 kwi 2015, o 12:15

Thorsten, Ja jak sciągałem ori w innym golfie na ori amorku to sciskałem , może by i zeszło ale po co się męczyć jak sciśniesz i gitara :D
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1405
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Silnik: 1.6
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radi » 26 kwi 2015, o 09:24

Amortyzatory nie mają nic do wysokości za to odpowiada sprężyna amor ma tylko tłumić, bez nich auto bujałoby sie jak statek na wodzie.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 26 kwi 2015, o 12:35

Radi, to załóż do tej samej sprężyny miękki wyjechany amor i dla porównania nowy sportowy który jest twardy i zobacz czy się nic nie zmieni
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radi » 26 kwi 2015, o 12:40

Wbrew logice jak amor może wypychać auto do góry skoro można go z powodzeniem wciskać ręką ;-)
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez VolDan » 26 kwi 2015, o 15:01

Radi troche zabłądziłeś ;) Tutaj na zdjęciu masz Olejowa Kayabe/-40mm Fintec z lewej, z prawej natomiast Gazowy Bilstein/-40 fintec z prawej. Olejowy opada sam z siebie, gazowy wypycha goleń do góry i jak nie trzyma już amor to wiadomo, że z -40 zrobi nawet -70 ;)

Obrazek
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku ;)
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radi » 26 kwi 2015, o 16:24

Wypycha sam z siebie owszem zgadza się ale nie jest to taka siła byś nie utrzymał tego choćby ręką, a co dopiero 250 kg biorąc pod uwagę rozkład masy na 4 koła. Porównanie różnych amorów różnych marek też jest trochę z tyłka bo mogą się różnić budową.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez VolDan » 26 kwi 2015, o 19:38

Kayabe miałem olejową a Bilstein gazowy. Różnica polega ze gazowy sam się wypycha dlatego nowy jest zabezpieczany paskiem a olejowy sam opada.
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku ;)
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radi » 26 kwi 2015, o 19:46

Powtarzasz się, zrób test wyjmij springi i postaw auto na samych amorach ciekawe czy się utrzyma ;-)
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości