Jakie zawieszenie gwintowane ?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Gesiu_15 » 28 kwi 2014, o 17:13

do wszystkich wersji oprócz viarianta i syncro :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez tomas7 » 28 kwi 2014, o 22:21

tylko MTS dostępny dopiero od ok. połowy czerwca bo wszystkie wyprzedane :-/
Avatar użytkownika
tomas7
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 4 kwi 2014, o 19:44
Lokalizacja: okolice Lublina

Postprzez Opik » 28 kwi 2014, o 22:25

tomas7, dopiero zauważyłem że moje okolice :D

zadzwoń do Mapeta i zapytaj, on czasem wynajduje u siebie jakieś skitrane po kątach :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Siw3k » 29 kwi 2014, o 07:32

dokładnie wal mts-a sam śmigam na nim i tragedi nie ma jakiś tam komfort jest :-P
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez el_sol » 5 maja 2014, o 20:51

jeździłam na gwincie ta-technix- twardy, że aż cycki skaczą podczas jazdy :mrgreen: u siebie mam MTS-a i jest wiele razy lepszy
Gdy będziesz chciał przestać, przypomnij sobie dlaczego zaczynałeś.
el_sol
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 18:20
Lokalizacja: podk.

Postprzez Banita95 » 5 maja 2014, o 23:30

Ja teraz jeżdżę na Ta twardy jak bym na taborecie jeździł ale mi to nie przeszkadza :D
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 6 maja 2014, o 11:30

co wy się tak na tego mapeta uparliście, wejdź na allegro i sobie znajdź, MTSów nie brakuje, można kupić taniej niż u Mapeta

jest to najlepszy z tanich gwintów, wiadomo że są lepsze, ale do jazdy na codzień najlepiej się sprawdza bo jak sporo jeździsz to jaki gwint nie kupisz to i tak się zesra za jakiś czas, więc mniej szkoda MTSa z 1k niż HRa za 3 tyś, TA i innych chinoli lepiej nie bierz pod uwagę, są słabsze i twardsze od MTSa a nie są jakoś wybitnie tańsze
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości