Jakie zawieszenie do golfa 3 wybrać

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Bergol » 30 sie 2012, o 23:05

no ja też mieszkam w mieście, jak to wygląda w zimie? z tym niskim zawieszeniem?? Nie mam w planach jakoś super nisko go obniżać, 7-9 cm od ziemi, może nawet wyżej
Avatar użytkownika
Bergol
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 03:10
Lokalizacja: Mikołów

 

Postprzez PiJey88 » 31 sie 2012, o 09:36

SERIA:
plusy: miękko i komfortowo
minusy: wygląd

KIT (sprężyna sport + amor sport):
plusy: bardziej miękko niż na gwincie, lepszy wygląd niż na serii
minusy: przeważnie zbyt miękki tył, problemy z jazdą z kompletem osób, w zimę problem gdy auto za niskie, brak możliwości regulacji wysokości

GWINT:
plusy: możliwość regulacji wg upodobań, w zimę max do góry i nie ma problemów, sztywno, świetnie się jeździ w szybkich zakretach i łukach
minusy: twardo - nie ma komfortu na polskich drogach
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pawełgolfgreen » 1 wrz 2012, o 20:47

Również mam dylemat co wybrać gwint czy seria. Moje amortyzatory poszły miesiąc temu pa pa teraz czas na wymianę od poniedziałku... Na prawdę jest tak ze na każdym dołku czuć na gwincie?
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Opik » 1 wrz 2012, o 23:34

Pawełgolfgreen napisał(a):Również mam dylemat co wybrać gwint czy seria. Moje amortyzatory poszły miesiąc temu pa pa teraz czas na wymianę od poniedziałku... Na prawdę jest tak ze na każdym dołku czuć na gwincie?

zależy jakim dołku ;D
na Ta-Technix jest twardo i faktycznie doły czuć wszystkie na drodze, MTS trochę bardziej komfortowy, "sprężysty". Chociaż są i ortodoksi którym TT za miękki ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawełgolfgreen » 1 wrz 2012, o 23:44

Jak miękki to chyba dobrze :-D Jak wygląda sytuacja w zimę trzeba gwinta kilka cm odkręcić? :lol: :lol:
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Opik » 2 wrz 2012, o 00:17

Pawełgolfgreen napisał(a):Jak miękki to chyba dobrze :-D Jak wygląda sytuacja w zimę trzeba gwinta kilka cm odkręcić? :lol: :lol:


ale dla nich nawet beton jest zbyt miękki jak się po nim chodzi :lol:

zależy jak nisko opuścisz, jak masz zamiar rezać dokładką jak ktoś żyletkę położy na drodze to warto by było na zimę podnieść, szkoda zderzaka, chłodnicy i miski olejowej ;) Ale jak masz zamiar obniżyć tylko trochę (już to widzę :lol:) to obejdzie się bez. Sam zobaczysz ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawełgolfgreen » 7 wrz 2012, o 12:18

Mam pytanie chcę zamówić gwint mts ale w tej chwili żaden sklep nie posiada. dopiero będzie w połowie pazdziernika, pisałem również od mapeta tuning. znalazłem zestaw taki http://allegro.pl/show_item.php?item=2562145092&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62
Czym się różnicy od niebieski od tych czerwnonych?? czemu jest wyższa cena od tych za 700 zł
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Poprzednia strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości