jaką opinie macie o gwincie ta-technix

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Siw3k » 24 cze 2012, o 19:35

a tak zapytam z innej beczki bo słyszałem coś takiego że jeżdżąc samochodem jakim kolwiek z gwintem po dziurach to gwint się zrywa prawda to czy jakaś wielka bujda
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Paweu » 24 cze 2012, o 20:12

Siw3k napisał(a):a tak zapytam z innej beczki bo słyszałem coś takiego że jeżdżąc samochodem jakim kolwiek z gwintem po dziurach to gwint się zrywa prawda to czy jakaś wielka bujda


pierwsze pytanie jakie się nasuwa to takie; Kto przy zdrowych zmysłach lata autem na gwincie po dziurach?

jeśli gwint wysłużony to może i może się zerwać... :looka:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez PabloSBT » 24 cze 2012, o 20:51

Siw3k napisał(a):a tak zapytam z innej beczki bo słyszałem coś takiego że jeżdżąc samochodem jakim kolwiek z gwintem po dziurach to gwint się zrywa prawda to czy jakaś wielka bujda

może się zerwać ale jak jest samochód bardzo obciążony i wjedziesz w wielką dziurę ;) i oczywiście jak jest stary gwint :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Opik » 24 cze 2012, o 22:25

[quote="PabloSBT"dużo osób mi mówiło że czym wyżej tym twardziej bo bardziej spłaszczona sprężyna ale jest odwrotnie :D jak jest wyżej to jest trochę bardziej miękko :)[/quote]
nie jest bardziej spłaszczona, jest dokładnie tak samo, bo podnosi całą kolumnę, nie ściska sprężynę
A że im wyżej tym twardziej jest bardzo możliwe, to kwestia amortyzatorów samych. Nie ma takich które pracują idealnie tak samo w każdym zakresie, jedne będą sztywniejsze na samym początku, a w miarę ściskania coraz miększe, inne na początku miękkie, a ściskane twarde, inne twarde w średnim zakresie
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez przemo87 » 5 lip 2012, o 18:02

Gwint nie lubi jak się go podnosi za wysoko :-) nie pracuje wtedy tak jak powinien... co do TA ja jestem bardzo zadowolony, nie ma żadnego betonu ;-) po zamontowaniu byłem miło zaskoczony bo każdy tak straszy tym betonem....
różnica między TA a TUNING ART jest w sprężynach, TA ma z lepszego materiału podobno
Avatar użytkownika
przemo87
Badacz tematu
 
Posty: 158
Dołączył(a): 3 maja 2011, o 12:37
Lokalizacja: Radom-Wielogóra

Postprzez Opik » 5 lip 2012, o 22:29

Jeździłem na TA w dwóch VRkach i nie ma betonu - jest gumowa cienka wycieraczka na betonie :lol:
Owszem, są twardsze zawiechy, ale po dołkach też się jeździ więc dobrze jakby samochód z nich nie uciekał na radosne spotkanie z okorowanymi dziełami Matki Natury
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

http://autopakagd.pl/



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości