GWINT

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

GWINT

Postprzez Isiek » 23 mar 2014, o 16:32

Witam

Jaki polecacie gwint do felg 17 cali, 8J ,et35 oponki 195/40.
Zastanawiam sie nad MTS
Isiek
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13 sie 2013, o 18:31
Lokalizacja: Koszalin

GWINT

 

Postprzez Marek » 23 mar 2014, o 18:26

Kwestia budżetu :)
Na te z niższej półki to MTS, lepiej wypada niż TA. Jak masz więcej kasy to Można szukać coś ciekawszego ;) Jednak polecam MTS, sam mam i nie narzekam.
Avatar użytkownika
Marek
VIP
 
Posty: 296
Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 22:24
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Postprzez Opik » 23 mar 2014, o 19:01

MtS, pozniej FK i reszta sporo drozsza juz
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radi » 23 mar 2014, o 20:08

Isiek napisał(a):Jaki polecacie gwint do felg 17 cali, 8J ,et35 oponki 195/40.

Gwintu nie dobiera sie do felg ;-)

Co do tematu wszystko rozbija się o kasę TA, MTS to raczej budżetówka ale jeździ na tym pół polski i nic się nie dzieje. Ja osobiście kupiłem za parę groszy KW na wykończeniu i dałem go zregenerować wyszedł mnie troche więcej niż nowy TA a co KW to KW ;-)
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Isiek » 25 mar 2014, o 15:45

A firma JOM i czy przy montażu lepiej zaopatrzyć się w jakieś usztywniacze auta?
Isiek
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13 sie 2013, o 18:31
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez Radi » 25 mar 2014, o 16:04

Jom to ta sama pułka co TA i MTS podobno jest z nich najbardziej miękki
Isiek napisał(a):czy przy montażu lepiej zaopatrzyć się w jakieś usztywniacze auta?

Yyy dopalacze? nie lepiej nie używać :-D
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Isiek » 25 mar 2014, o 16:23

Aha ok to raczej pozostane przy MTS a chodziło mi o to
http://allegro.pl/zestaw-rozporka-seat- ... 98352.html :)
Isiek
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13 sie 2013, o 18:31
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez Radi » 25 mar 2014, o 16:25

Jeśli zamierzasz latać na max skręconym gwincie to komplet rozpórek to podstawa spina kielichy i usztywnia budę
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Isiek » 25 mar 2014, o 16:30

Czyli przy -60/-40 mogę sobie to podarować a golf na tym nie ucierpi?
Isiek
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13 sie 2013, o 18:31
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez Radi » 25 mar 2014, o 16:32

Isiek napisał(a):Czyli przy -60/-40 mogę sobie to podarować a golf na tym nie ucierpi?

-60/-40 to nie gleba :-P co do rozpórek to sprawdzają się nawet na seryjnym zawiasie ;-)
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Isiek » 25 mar 2014, o 16:35

Ok dziekuje za wszystkie informacje, mozna zamykać :)
Isiek
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13 sie 2013, o 18:31
Lokalizacja: Koszalin


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron