gwint

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

gwint

Postprzez Taksi » 8 lis 2012, o 18:38

Jak w temacie mam zamiar kupić gwint do mojego varianta i tu rodzi się pytanie w co warto byłoby przyinwestowac podczas wymiany seryjnego zawiasu, co by w puzniejszym czasie nie bawić sie w mechanike tego działu. Jestem zielony w tym temacie :-P gwin to ta technix.
Avatar użytkownika
Taksi
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 21:28
Lokalizacja: Lębork

gwint

 

Postprzez Emiczka » 8 lis 2012, o 20:33

kolega kupił do warianta gwint ten ta-technik i wcale nie narzeka. A temat o gwintach był wałkowany
http://www.golf3.pl/topics14/zawieszeni ... t37642.htm poczytaj :)
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez Taksi » 8 lis 2012, o 21:07

Emiczka napisał(a):kolega kupił do warianta gwint ten ta-technik i wcale nie narzeka. A temat o gwintach był wałkowany
http://www.golf3.pl/topics14/zawieszeni ... t37642.htm poczytaj :)

dzięki. Ale tam za dużo nie ma odpowiedzi na pytanie które zadałem ;)
Avatar użytkownika
Taksi
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 21:28
Lokalizacja: Lębork

Postprzez jasiu0997 » 8 lis 2012, o 21:52

jedz sobie na stację kontroli pojazdów i sprawdz wszystkie elementy ukłądu zawieszenia, po wymianie na gwint jedz na geometrie kół i o na tyle :)
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez Taksi » 8 lis 2012, o 21:58

jasiu0997 napisał(a):jedz sobie na stację kontroli pojazdów i sprawdz wszystkie elementy ukłądu zawieszenia, po wymianie na gwint jedz na geometrie kół i o na tyle :)

tylko tyle???? Niedawno bylem na kontroli w stacji diagnostycznej i pan powiedział ze wszystko jest super amory 75% itp jak mu powiedziałem o gwincie bądź kit-cie powiedział po cholerę to ustrojstwo :lol: to nie na nasze drogi itp :-D
Avatar użytkownika
Taksi
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 21:28
Lokalizacja: Lębork

Postprzez witboy » 8 lis 2012, o 23:40

zobacz sobie moj temat i ostatnie zdj :d i pomysl sobie czy sa to na nasze drogi ;] zona w ciazy caly czas miala taka glebe i nikt nic nie narzekal ;d

odnosnie samego gwintu sprawdzic wlasnie wachacze i mocowanie stabilizatora, oraz przy wymianie na gwint warto pokusic sie o nowe poduszki amortyzatorow... maly koszt a potrafia stukac jak szalone
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Taksi » 9 lis 2012, o 07:35

witboy napisał(a):zobacz sobie moj temat i ostatnie zdj :d i pomysl sobie czy sa to na nasze drogi ;] zona w ciazy caly czas miala taka glebe i nikt nic nie narzekal ;d

odnosnie samego gwintu sprawdzic wlasnie wachacze i mocowanie stabilizatora, oraz przy wymianie na gwint warto pokusic sie o nowe poduszki amortyzatorow... maly koszt a potrafia stukac jak szalone

nie do końca rozumie co chciałeś mi powiedzieć tymi fotami. Ze co golf jest ładniejszy jak jest nisko??? bo nic on na tych fotach nie ma wspólnego z polska droga :lol:
Avatar użytkownika
Taksi
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 21:28
Lokalizacja: Lębork

Postprzez Paweu » 9 lis 2012, o 10:51

Taksi napisał(a):rodzi się pytanie w co warto byłoby przyinwestowac podczas wymiany seryjnego zawiasu, co by w puzniejszym czasie nie bawić sie w mechanike tego działu. Jestem zielony w tym temacie gwin to ta technix.


Tak jak witboy Ci napisał.
Przy wymianie na gwint przydałby się nowe poduchy amorów. Do tego przejrzyj tuleje wahaczy przednie i tylne bo jeśli są zmęczone to najzwyczajniej w świecie pozrywają się 'wpiździet' na gwincie. A nie ma sensu dwa razy auta do mechanika pchać jak będą w kiepskim stanie to przy okazji wymiany amorów , ściągnąć wahacze i wprasować nowe tuleje. :ok:

Taksi napisał(a):jak mu powiedziałem o gwincie bądź kit-cie powiedział po cholerę to ustrojstwo to nie na nasze drogi itp


Czasem jak taki jeden z drugim coś powie to klękajcie narody.

Ostatnio jak byłem na zbieżności to pan diagnosta słysząc że założyłem do auta gwint powiedział: " Gwint?!?! Oj to nie wiem czy da radę ustawić zbieżność. Może być ciężko. Do takiego zestawu powinien pan dokupić dłuższe wahacze, w takich specjalnych kitach są sprzedawane..No spróbujemy, ale nic nie gwarantuje. !" Miałem mu powiedzieć że to golf a nie honda...lecz się powstrzymałem od komentarza. Końcem końców zbieżność dało się ustawić bez problemu.

Taksi napisał(a):witboy napisał/a:
zobacz sobie moj temat i ostatnie zdj :d i pomysl sobie czy sa to na nasze drogi zona w ciazy caly czas miala taka glebe i nikt nic nie narzekal ;d

odnosnie samego gwintu sprawdzic wlasnie wachacze i mocowanie stabilizatora, oraz przy wymianie na gwint warto pokusic sie o nowe poduszki amortyzatorow... maly koszt a potrafia stukac jak szalone

nie do końca rozumie co chciałeś mi powiedzieć tymi fotami. Ze co golf jest ładniejszy jak jest nisko??? bo nic on na tych fotach nie ma wspólnego z polska droga


Wykmiń przekaz w wypowiedzi... ;p

witboy'owi chodziło o to że da rade latać nisko i nie ma z tym problemów nawet w polskich realiach. :ok:
Poza tym : tak ... golf jest ładniejszy gdy jest nisko :super:


btw. Po zabiegach z zawieszeniem jedziesz na geometrię i już sobie latasz, Tylko musisz pamiętać o tym że jeśli po geometrii znowu pokręcisz gwintem (w dół oczywiście) to zmieni się zbieżność i znowu będziesz musiał pojechać ją ustawić. ;p

btw2. Na zimę i tak gwintu nie założysz więc dozbieraj przez sezon i jak śniegi stopnieją kup jakiegoś mts'a lub już tak za 1600 zł ap.
Nie mówię już także o tym że musisz usztywnić budę rozpórkami... bo będzie się gieła niesamowicie .. :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Karol B. » 5 gru 2012, o 20:27

Ja mam troszkę inne pytanie, ale też o gwint... Więc, co lepiej wybrać:
1. Używany MTS z jeszcze 9 miesięczną gwarancją w dobrym stanie(niby...)-za 600zł,
2. Tuning Art, nowy- czyli dołożyć stówkę i mieć 24 miesiące gwarancji?

Wiem, że najlepiej z tańszych to nowego MTSa, ale narazie pytanko jak wyżej ;-)
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez chomik » 5 gru 2012, o 20:44

nowy Tuning Art ;) nigdy nie wiadomo jak latał poprzedni właściciel a TuningArty w Toruniu katuje kilka osób i jak narazie wszystko OK .
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 5 gru 2012, o 20:50

też bym tuningArt wziął...

chomik napisał(a): nigdy nie wiadomo jak latał poprzedni właściciel


Ototo właśnie. :ok:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Taksi » 5 gru 2012, o 21:13

ja bym brał bez zastanowienia nówkę ;-) .
Avatar użytkownika
Taksi
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 21:28
Lokalizacja: Lębork


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości