Czy regulujemy kąt pochylenia sworznia zwrotnicy??

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Andrew » 17 lis 2012, o 15:29

AdiK__, masz racje pochylenie kola sie regoluje na mocowaniu amora do zwrotnicy...ALE sworzen mozna przesowac o ok 2-3mm no chyba ze jest na skosnym swozniu :-)
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

 

Postprzez AdiK__ » 18 lis 2012, o 00:17

Andrew, musze się z Tobą nie zgodzić. Sworzeń wchodzi p2p w wahacz tam nie ma prawa być luzu :) jeśli jest to otwory są w jakiś sposób rozbite.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Andrew » 18 lis 2012, o 13:34

AdiK__, a ja ci mowie ze sie da!!! upewnij sie na 100% i dopiero wtedy sie wypowiadaj...
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Postprzez AdiK__ » 18 lis 2012, o 14:57

Kup nowy wahacz i nowy sworzeń i porównaj sobie.. już nie jeden tak mówił, spierał i jakoś dziwnym trafem racja była moja :) nikt nigdy nie ustawia geometrii po zmianie sworznia bo to nie jest wymagane.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez PiJey88 » 18 lis 2012, o 16:09

AdiK__, jest tam regulacja, ja sobie wyciągnąłem sporo koło na zewnątrz regulując samym sworzniem, potem tylko zrobiłem kąty na amorku i koło się wysunęło, na pewno jest tam możliwość wysuwania/wsuwania sworznia, kiedyś nawet jak robiłem kąty to gościu chciał mi na sworzniu ustawić, niestety na takiej glebie nie było możliwości regulacji, musiał być tak jak był
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez gello1 » 20 lis 2012, o 20:09

Dobra panowie jednak była potrzebna regulacja geometrii.
Podjechałem sobie do kumpla na warsztacik i zrobione na GLANCUŚ :lol:

O dziwo wyszedł psikus bo

było pochylenie koła prawego -0 stopni 36 minut po wymianie całego wahacza wyszło -0 stopni 35 minut . Więc nic się nie zmieniło.

Za to lewa strona się rozjechała było -0 stopni 42 minuty a teraz się rozjechało na 1 stopień i 2 minuty. Zostało to poprawione i samochód sunie jak po szynach.
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Poprzednia strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości