Bardzo miękkie i głośne zawieszenie- co się popsuło?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez mariusz325 » 10 sie 2012, o 21:22

seba65310 napisał(a):No jeżdżę, to czuje przecież. Słychać to wyraźnie i zazwyczaj w tym samym miejscu i wtedy koło jak pingpong szybko podskakuje.


skoro tak mówisz że jak pingpong to amorki
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez pietrasiak2 » 10 sie 2012, o 21:25

seba65310 napisał(a):W chodzi w grę możliwość, że amortyzatory nie są dokręcone ?? Jak pisałem - próg mam wysoko.

Podnieś maskę zdejmij dekle i zobacz czy czy masz nakrętki , pływanie auta to jeszcze może powodować uszkodzony stabilizator wachacza :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez slawek5t » 10 sie 2012, o 21:34

Jak pływa to tuleje tylnej belki. Jeśli tył jest miękki to amorki bez względnie do wymiany.
Mój golfik ;)
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez seba65310 » 10 sie 2012, o 21:46

Bujałem teraz przodem i wracały zawsze od razu amortyzatory. Jutro przejrzę resztę.
seba65310
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 20 kwi 2012, o 00:24
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez marcinkazimierz » 11 sie 2012, o 16:59

kolego ile zaplacisz za diagnostyke 20 zł a powiedza ci co zrobic
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Daniel19 » 19 sie 2012, o 14:28

ja tez mialem taki problem ..samochod nie jechal tylko plynal po drodze az sie nie chcialo jezdzic
jak zmnienialem na gwint to wogole inna jazda...wymien zawieche na nowa i bedziesz dopiero zadowolony
Avatar użytkownika
Daniel19
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 10:30
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez seba65310 » 7 paź 2012, o 12:25

Wymieniłem wczoraj tylne amortyzatory na KYB(poprzednie BILSTEIN) i... jeden był całkowicie wybity!!! 1/3 jego chodziła z oporem, a reszta :lol: bez użycia siły...


Przy wymianie miałem jeden problem- taki talerz co trzyma z góry amortyzator zgnił, wstawiłem na niego talerz metalowy (diamentowy do gresu) :d

Jazda całkiem inna !!! nie buja, nie puka , nie stuka, ..., ale tył

Przód teraz słyszę, nie ma tam wycieków, ale jest miękki.

Czy wymiana amortyzatorów(odb) wystarczy czy jeszcze coś trzeba dokupić ? Planuję kupić BILSTEIN - VTE-4714 (http://allegro.pl/amort-przod-2szt-vw-g ... 17610.html)
seba65310
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 20 kwi 2012, o 00:24
Lokalizacja: Częstochowa

Poprzednia strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości