Amortyzatory

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez kulbros » 29 sie 2014, o 12:58

Witam :)
Szukam informacji na temat amorków tylnych do wersji Variant Syncro 1,9 TDI AHU.
Do Syncro są prawie na pewno inne, niż do "zwykłego" Varianta".
Nr OEM to 1H0513035E.
Niby coś po nim w katalogach znajduje, np. z TRW, ale jak już porównać krzyżowo z numerami zamienników, to owszem, Variant tak, ale nie Syncro...
Może ktoś kiedyś kupował/wymieniał i zna na 100% pasujący rodzaj od dowolnego znanego producenta?
Jeśli było gdzieś na forum takie info, to darujcie - nie znalazłem.
Z góry dzięki za pomoc - pozdro :)
kulbros
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29 sie 2014, o 11:33
Lokalizacja: Gdańsk

 

Postprzez Inspectah » 6 wrz 2014, o 21:11

Witam,

Dzis rzucilem okiem na amortyzatory przednie, bo wymienialem na tyl, zaniepokoily mnie wgniotki na amorach w tych samych miejscach, amortyzatory sa firmy magnum. Jak to wyglada w rzeczywisrosci, w zasadzie nie mam problemow z prowadzeniem, ale mnie to zastanawia czy to nie ma powiazania z jakas kolizja.
Inspectah
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 11 sie 2014, o 20:58
Lokalizacja: Gdańsk

dziwne odgłosy

Postprzez martinfp » 28 lis 2014, o 20:08

Witam szanowne grono potrzebuje pomocy chodzi o to że gdy jadę po nie równym terenie to z prawej tylnej strony słychać trzask jak by uderzenie młotkiem o karoserię co to może być czy może to być amortyzator proszę o pomoc nie chciałem zakładać nowego tematu proszę o wyrozumiałość
martinfp
Badacz tematu
 
Posty: 274
Dołączył(a): 14 lip 2014, o 10:52
Lokalizacja: Zabrze/Gliwice

Postprzez krzyś » 13 gru 2014, o 09:31

Nie będę zakładał tematu nowego wiec zapytam tutaj. Pany noszę sie z zamiarem kupna amorów takich http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe ... 29635.html i teraz pytanko czy można zapodać oryginalne sprężyny pod te amory? Czy lepiej sobie odpuścić te springi i szukać coś obniżającego?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez scyzormks » 13 gru 2014, o 15:56

Tez miałem taki dylemat, ale postanowiłem ze kupie zestaw z mts -40/-40 KUPUJE DOPIERO NA WIOSNE wiec opinie napisze za pare miesiecy
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 633
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez Paweu » 13 gru 2014, o 20:30

krzyś napisał(a):Nie będę zakładał tematu nowego wiec zapytam tutaj. Pany noszę sie z zamiarem kupna amorów takich http://allegro.pl/amortyz...4820229635.html i teraz pytanko czy można zapodać oryginalne sprężyny pod te amory? Czy lepiej sobie odpuścić te springi i szukać coś obniżającego?


Amor o skróconym skoku + seryjna sprężyna? W takiej konfiguracji wróżę szybkie zużycie amortyzatorów.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez krzyś » 13 gru 2014, o 20:32

Paweu napisał(a):W takiej konfiguracji wróżę szybkie zużycie amortyzatorów.


Uzasadnij dlaczego?

Myślisz że będą dobijać?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Emiczka » 15 gru 2014, o 22:23

Ja myślę, że albo gwint albo wszystko sportowe a nie cudować.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8 seat Cordoba
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Paweu » 16 gru 2014, o 00:55

krzyś napisał(a):Paweu napisał/a:
W takiej konfiguracji wróżę szybkie zużycie amortyzatorów.


Uzasadnij dlaczego?

Myślisz że będą dobijać?


Zdania co do tego są podzielone. Generalnie w takiej konfiguracji może szybko sprężynę szlag trafić. Ponieważ zwoje sprężyny mogą się spotykać bo będzie ściśnięta.

Co do amora. Dedykowany jest do pracy z twardym springiem. Prawdopodobne jest że praca z seryjną sprężyną przyprawi go szybciej o siwiznę.
Ostatnio edytowano 16 gru 2014, o 20:05 przez Paweu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez dzast » 31 gru 2014, o 09:36

Witam Panowie jakie amory byś cie polecili dobre a w miare nie za drogie ? :-D
Avatar użytkownika
dzast
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 21 paź 2014, o 21:48
Lokalizacja: Lc

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości