Problem z wspomaganiem

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Problem z wspomaganiem

Postprzez bonczas » 15 maja 2015, o 22:45

Witam! Właśnie przyjechałem od dziewczyny i powstał pewien problem. Wyjeżdżając od niej z domu wszystko było ok, a do mnie jest ok 2 km. Po przejechaniu 1 km strasznie trudno zaczęło się skręcać. Po chwili niby znowu było ok i potem znów. W domu na łące popróbowałem i mniej więcej wyszło na to, że jeśli dam mu z 2tyś obrotów to mniej więcej chodzi ale gorzej. Co to może być?
bonczas
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22 mar 2015, o 14:49
Lokalizacja: kobielice

Problem z wspomaganiem

 

Postprzez GolfiarzJR » 15 maja 2015, o 23:06

bonczas, Sprawdzałeś poziom płynu? jakieś ubytki cieknie maglownica ? jak skręcisz na maxa w jedną strone to piszczy bardzo głośno czy nic? jak skręcasz to rzęzi mocno pompa?
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez bonczas » 16 maja 2015, o 13:21

Płynu jest chyba dość, maglownica jest taka "mokra" ale to chyba nie jest az tak źle. Jak skręcę na maksa, piszczało zawsze dlatego też przeważnie na maksa nie kręciłem. a jak skręcam to raczej nic nie buczy.

Dzisiaj przejechałem się to tak jakby raz działało a raz nie, w sumie nie wiem już od czego to zależy..

[ Dodano: 2015-05-16, 13:21 ]
Płynu jest chyba dość, maglownica jest taka "mokra" ale to chyba nie jest az tak źle. Jak skręcę na maksa, piszczało zawsze dlatego też przeważnie na maksa nie kręciłem. a jak skręcam to raczej nic nie buczy.

Dzisiaj przejechałem się to tak jakby raz działało a raz nie, w sumie nie wiem już od czego to zależy..

[ Dodano: 2015-05-16, 13:26 ]
a takie pytanie, można tak jeździć czy nie bardzo?
bonczas
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22 mar 2015, o 14:49
Lokalizacja: kobielice

Postprzez Gesiu_15 » 16 maja 2015, o 14:13

bonczas, czyli pompa nie wyje ani nie wydaje jakiś odgłosów ? Pasek masz naciągnięty dobrze ?
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez bonczas » 17 maja 2015, o 09:21

nie, nie wydaje. Pasek naciągnięty dobrze, wszystko się kręci
bonczas
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22 mar 2015, o 14:49
Lokalizacja: kobielice

Postprzez Golf Maniak » 17 maja 2015, o 14:24

bonczas napisał(a):Płynu jest chyba dość, maglownica jest taka "mokra" ale to chyba nie jest az tak źle. Jak skręcę na maksa, piszczało zawsze dlatego też przeważnie na maksa nie kręciłem. a jak skręcam to raczej nic nie buczy.

a takie pytanie, można tak jeździć czy nie bardzo?


Skoro maglownica jest mokra należy ją wymienić ewentualnie zregenorwać!
Jeżdzić się da tylko na jak długą metę?

Tak jak pisałem zajmij się maglownicą-jeśli po jej naprawie/wymianie dalej będzie problem z układem kierowniczym będzie podpowiadać chociaż na 99% jestem pewny że to wina maglownicy :)
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 17 maja 2015, o 16:14

bonczas, Tez jestem za maglownica , nie jest tanie ale bedziesz miał spokój bo i tak cieknie z tego co piszesz :)
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Thorsten » 17 maja 2015, o 17:26

bonczas napisał(a):a takie pytanie, można tak jeździć czy nie bardzo?


prowadziłem kiedyś alfe gdzie padła maglownica, prowadziło się gorzej niż auto bez wspomagania. Czasem warto szarpnąć się i zrobić defekt dla samego bezpieczeństwa/ komfortu jazdy.
Jak budżet lichy to pozostają szroty( czytaj części używane).
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bonczas » 18 maja 2015, o 09:07

No dokładnie, auto prowadzi sie gorzej niz auto bez wspomagania. A ta maglownice raczej sam nie wymienie prawda? I jak sprawdzic na zlomie czy jest ok? I jak macie jakis poradnik jak ja wykrecic? Bo jeszcze mam malo oleju ale to raczej nie jest wina niedzialajacego wspomagania prawda?
bonczas
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22 mar 2015, o 14:49
Lokalizacja: kobielice

Postprzez Thorsten » 18 maja 2015, o 10:29

bonczas, Moim zdaniem hmmm dał byś radę. Właśnie ciężko ocenić na szrocie czy jest sprawna, ważne żeby nie było na niej oznak wycieku płynu. Możesz też ugadać się ze sprzedawcą że jak nie będzie sprawna to ją zwrócisz.



Znaleziony w siecie krótki opis działania.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bonczas » 18 maja 2015, o 21:42

Byłem u mechanika powiedział, że raczej pompa więc będę wykręcał narazie pompę
bonczas
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22 mar 2015, o 14:49
Lokalizacja: kobielice

Postprzez Gesiu_15 » 18 maja 2015, o 21:44

bonczas napisał(a):Byłem u mechanika powiedział, że raczej pompa więc będę wykręcał narazie pompę


raczej czy napewno ? po czym zdiagnozował że to akurat pompa ?
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości