Mocniejsza pompa wspomagania do mk3

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Postprzez vincent27 » 25 sty 2014, o 17:34

Gesiu_15 napisał(a):powiedz mi po co ? :luka:


Po to że mam opony 205 a samochodem jezdzi moja dziewczyna.
vincent27
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29 mar 2011, o 19:43
Lokalizacja: płock

 

Postprzez Gesiu_15 » 25 sty 2014, o 17:40

ja też mam 205/50/15 i jeżdzę na pompie wspomagania od mkIII i nie widze problemów :-| kręce paluszkiem kiere
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez vincent27 » 25 sty 2014, o 18:04

Gesiu_15 napisał(a):ja też mam 205/50/15 i jeżdzę na pompie wspomagania od mkIII i nie widze problemów :-| kręce paluszkiem kiere


Czyli wychodzi na to że moja pompa wspomagania juz dawno temu zaczeła siekończyć i z tąd były problemy. A czy jest znaczenie czy pompa jest od diesla czy benzyny ? Bo czytałem że jest, inni pisza że nie ma.
vincent27
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29 mar 2011, o 19:43
Lokalizacja: płock

Postprzez Gesiu_15 » 25 sty 2014, o 18:16

pewnie ci się skończyła i nie ma sensu zakładać jakiejś lepszej :-) najlepiej kup pod twój silnik i będziesz miał pewność że wszystko będzie dobrze :-D
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 25 sty 2014, o 21:18

Tzn moga byc pewne roznice. Ja mam u siebie silnik AEE, skonczyla mi sie w sylwestra pompa, ale mialem w garazu inna, sprawna z mojego poprzedniego AEA. Pompa okazala sie USA, krociec od jednego weza byl troche inny, ale jak sie okazalo oba byly zamienne p&p ;-)
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez jarolinho » 26 sty 2014, o 11:44

podpinam się pod pytanie :) jeśli ktoś przekładał pompe wspomagania z benzyniaka do diesela i zadziałało to czekam na odpowiedzi :) chcę przełożyć z 1.8 gt do 1.9 TDI
Avatar użytkownika
jarolinho
Gaduła
 
Posty: 417
Dołączył(a): 2 sty 2013, o 22:51
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez vincent27 » 27 sty 2014, o 14:35

A mozę ktoś sie wypowie jak to jest z montażem pompy wspomagania od forda escorta 1.8 D. Bo są to identyczne pompy z tym że maja króciec w inną strone. No i cena, dobra używka wymontowana z vw 100-150 a z forda 50-100 zł
vincent27
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29 mar 2011, o 19:43
Lokalizacja: płock

Postprzez michael.golf » 16 lut 2014, o 01:01

Grzesiek2507 napisał(a):
Pozor napisał(a):ori w dobrym stanie na dobrym oleju działa super :super:


Dokladnie. Nie ma sensu kombinowac.


koledzy mam takie 3 pytania:
1.co ile km./lat wymienia się olej wspomagania ??
2."dobry olej"-jaki olej proponujecie,jakiej firmy czy może oryginalny VW ??
3.ile oleju zakupić do wymiany w golfie III benzyna ??
dzięki za radę.
michael.golf
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 lis 2008, o 02:19
Lokalizacja: pl

Postprzez arthorius » 16 lut 2014, o 14:16

Po remoncie maglownicy zmieniłem na czerwony. Taki tylko polecam gdyż na nim maglownice tak nie rdzewieją jak na zielonym(podobno). Taki zalali mi po regeneracji Typ: ATF II D(DEXSTRONE)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez Grzesiek2507 » 16 lut 2014, o 20:57

Ja na szybko zmienialem pompe w sylwestra. Dostalem wtedy na stacji tylko jakis hipol. Nie pamietam juz, czerwony ATF IID chyba wlasnie. Wszystko ok jest, wspoma lekko dziala. W mrozy bylo ciut gorzej na tym oleju. Po kilku godzinnym postoju po odpaleniu (po pracy) czasem ruszalem odrazu bo mi sie spieszylo, a ze bylo dosc slisko to 2 czy 3 szybkie kontry kiera na parkingu i potrafilo przykulec na moment bo byl zbyt gesty.

Ciezko sie czyta, ale mialem ciezki dzien i nie bardzo chce mi sie pisac.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości