Mocne drgania kierownicy

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Postprzez Krzysztof » 17 maja 2014, o 13:52

Ostatnio wymieniłem łożysko i przegub zewnętrzny strona lewa, łączniki stabilizatorów, po tym zrobiona geometria i kąty, to samo dalej jak telepało tak telepie :zalamany: . Czy może to być od tulei wahacza bo jak sprawdzili na szarpakach to tylko na nich był jakiś minimalny luz. Łożyska i gumy amortyzatorów chyba dobre nie wiem jak sprawdzić czy są zużyte nic nie trze ani puka przy skręcaniu, jak podniosę auto zdejmę koło to można ruszać góra dół ale z tego co wyczytałem to niby tak ma być. A jeżeli by było coś z nimi nie tak to by wyszło podczas diagnostyki całego zawieszenia :?: W tygodniu jeszcze ogarnę te tuleje wahacza mam już zakupione bo na razie pogoda lipa.
Tyntyryntyn puci puci
Avatar użytkownika
Krzysztof
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24 mar 2013, o 19:40
Lokalizacja: google

 

Postprzez drewnom » 17 maja 2014, o 13:56

u mnie w firmowym zamochodzie też telepało ale to wina opon była
Avatar użytkownika
drewnom
Badacz tematu
 
Posty: 245
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 18:14
Lokalizacja: Przedecz

Postprzez MiroGti » 17 maja 2014, o 14:36

Zacznij od kół wyważanie itp. i oglądnij dobrze opony czy nie wybuliło gdzieś a jeśli to ok to może tarcze hamulcowe mają już bicie posprawdzaj to są proste zawieszenia ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Krzysztof » 17 maja 2014, o 15:43

Tarcze i klocki wymieniłem na ATE.
Koła przekładałem już tył na przód.
Tyntyryntyn puci puci
Avatar użytkownika
Krzysztof
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24 mar 2013, o 19:40
Lokalizacja: google

Postprzez kambe14 » 19 maja 2014, o 20:51

Może masz uszkodzoną maglownicę i przez to drgania na kierownicy.
kambe14
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 10:29
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez Krzysztof » 20 maja 2014, o 11:58

Nie wiem jak sprawdzić czy wina jest po jej stronie?
Tyntyryntyn puci puci
Avatar użytkownika
Krzysztof
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24 mar 2013, o 19:40
Lokalizacja: google

Postprzez MiroGti » 20 maja 2014, o 15:40

Ja tak ptzekladalem opony i nic nie dało bo mialem na kazdej bicie opon wybulwilo je od goraca i zaduzego cisnienia przejedz na wywazanie kol i zobacz dokladnie opony i stan czy nie sa z zabkowane i wjedz gdzies na kanal albo szarpaki sprawdź luzy w zawieszeniu z może to wina łożysk amortyzarorow lub tych gum w kolo i przenosi na bude
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez RuLLeZ » 26 maja 2014, o 21:39

Panowie dołączę się do tematu. :-D
Jak hamuję to dosyć mocno drga mi kierownica. Czy może to być winą drążków kierowniczych czy co? ;-)
Z góry podziękował :-D
JEŚĆ MOŻNA WSZYSTKO, SPAĆ MOŻNA WSZĘDZIE ALE JEŹDZIĆ TO TYLKO VW!

Ex Variant 1.9 TD AAZ : http://www.golf3.pl/topics2/wysluzony-v ... t38583.htm
New Variant 1.9 TDI: http://www.golf3.pl/topics2/golf-iii-va ... htm#383008
Avatar użytkownika
RuLLeZ
Badacz tematu
 
Posty: 392
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 21:34
Lokalizacja: Pyrzyce [ZPY]

Postprzez Paweu » 27 maja 2014, o 19:53

RuLLeZ napisał(a):Jak hamuję to dosyć mocno drga mi kierownica. Czy może to być winą drążków kierowniczych czy co?


Może to być od krzywych tarcz hamulcowych , wybitych tulei wahacza , sworzni, drążki raczej też do sprawdzenia.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość