drganie kierownicy

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

drganie kierownicy

Postprzez ***Dj Shaft*** » 20 lip 2008, o 14:14

Siemka.Od Dłuższego czasu podczas jazdy drga mi kierownica - przy jednych prędkościach drgania są mniejsze przy innych większe.Byłem z tym u mechanika i on od razu spojrzał na opony dotykał je i powiedział że bieżnik opon jest bardzo nierówno zdarty i dlatego są te drgania.Ogólnie to nie wiem czy moge jeźdźić z takimi oponami - czy to nie odbije się na jakości auta ?(bo jeszcze aż takie złe nie są tzw nie są łyse) bo kupno nowych opon to dla mnie koszt i wolałbym nie kupywać chyba że jest to konieczne ? PROSZe o pomoc.
Ostatnio edytowano 23 lip 2008, o 00:47 przez ***Dj Shaft***, łącznie edytowano 1 raz
Shaft
***Dj Shaft***
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 15:38
Lokalizacja: Inowrocław

drganie kierownicy

 

Postprzez arek ryba » 20 lip 2008, o 14:44

spróbuj zamienić koła tył załuż na przód a przód na tył.
takie drgania kierownicy odbijaja się się elementach gumowych zawieszenia bo wtedy wszystko pracuje.
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez ***Dj Shaft*** » 20 lip 2008, o 14:57

arek rybczyński napisał(a):spróbuj zamienić koła tył załuż na przód a przód na tył.
takie drgania kierownicy odbijaja się się elementach gumowych zawieszenia bo wtedy wszystko pracuje.


właśnie przełożyłem i nadal jest tak samo
Shaft
***Dj Shaft***
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 15:38
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez arek ryba » 20 lip 2008, o 15:03

***Dj Shaft*** napisał(a):że bieżnik opon jest bardzo nierówno zdarty i dlatego są te drgania

troche to dziwne ja by sie z tym w 100% nie zgodził no ale nie widziałem tych opon więc niewiem. skoro zmieniłeś koła tył na przód to opony odpadaja.
sprawdz końcówki drazków kierowniczych może śa wybite t temu odczuwasz drgania :-| :-|
ewentualnie zbierzność ustaw :!:
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez ***Dj Shaft*** » 20 lip 2008, o 15:08

czyli zdarty bieżnik odpada hmm to nie wiem dlaczego mi ten mechanik tak powiedział.
Shaft
***Dj Shaft***
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 15:38
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez arek ryba » 20 lip 2008, o 15:12

***Dj Shaft*** napisał(a):czyli zdarty bieżnik odpada hmm to nie wiem dlaczego mi ten mechanik tak powiedział.

na to wychodzi skoro zmieniłeś koła. tak jak pisałem sprawdz końcówki drązków kierowniczych (wiesz jak?? :mrgreen: ) pozdrawiam
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez ***Dj Shaft*** » 20 lip 2008, o 15:15

Szczerze mówiąc nie wiem.Pewnie to jest bardzo trudne :(((
Shaft
***Dj Shaft***
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 15:38
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez arek ryba » 20 lip 2008, o 15:21

bardzo proste!!! juz pisze,
podnieś jedno koło przednie w góre i poruszaj nim na boki tzn tak jak by skręcało(tylko dość energicznie) jak poczujesz stuki i luz to końcówki do wymiany i to samo z drugim kołem. poczekaj chwile to fotke wstawie. Obrazek jedna nie udało zrobić sie zdjęcia drążka beż zdejmowania koła on jesrt za kołem w ty miejscu.
Ostatnio edytowano 20 lip 2008, o 15:28 przez arek ryba, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez ***Dj Shaft*** » 20 lip 2008, o 15:23

poczekam dziękuje za pomoc
Shaft
***Dj Shaft***
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 15:38
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Redrick » 20 lip 2008, o 20:31

mi kierownica zaczeła drgac jak zmieniłem zawieszenie na sportowe, często zbnierznosc jest powodem drgań
Avatar użytkownika
Redrick
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 14 lip 2007, o 19:14
Lokalizacja: Szamotuły

Postprzez SotoM » 20 lip 2008, o 23:46

bierznik może być piekny śliczny elegancki ale liczy sie też data produkcji opony.to jest tylko guma.opona sie zniekształca. mi przy 100 zaczyna minimalnie kire szrpac a przy 140 tak zaczyna rwać ster ze szok.ale kapci nie kupuje na te fele bo narazie mam 14tki a niedługo odbieram z renowacji ranty 15tki i juz na te fele zainwestuje w oponki.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez ***Dj Shaft*** » 23 lip 2008, o 15:08

Kupiłem dwie nówki opony i dałem je naprzód i kierownica chodzi jak bajeczka bez żadnych drgań :-)
Shaft
***Dj Shaft***
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 15:38
Lokalizacja: Inowrocław


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości