Zaciski z tłokiem 57mm do mk3

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Re: Zaciski z tłokiem 57mm do mk3

Postprzez rogra » 1 lis 2015, o 11:16

jeden kolega mi napisał Ja mam u siebie w mk3 tarcze od g60/toledo AFN połączone z zaciskami od audi A6 i wszystko pasuje jak nalezy tylko klocek wystaje 2 mm poza tarcze ale to nie przeszkadza w użytkowaniu a hamulce lepsze niż seryjne w vr6/gti i rozstaw 4x100
to jest najtansze rozwiązanie jak chcesz znacznie poprawić hamulce.
rogra
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 26 kwi 2015, o 16:16
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Re: Zaciski z tłokiem 57mm do mk3

 

Re: Zaciski z tłokiem 57mm do mk3

Postprzez murgen » 1 lis 2015, o 18:29

Taaa "jeden kolega mi napisał" . :lol: pewnie znafca.
Wszystko pasuje tylko klocek wystaje.......... :-o no musi skoro jest dwa razy większy niż seryjny do zacisku 54mm
Skoro nie widzisz różnicy miedzy wielkością pompy hamulcowej to zakładaj taką najmniejszą bedziesz miał hamulec przy tych zaciskach już po trzecim nacisnieciu pedału.
Jakieś jeszcze mądrości :?: :?:
Avatar użytkownika
murgen
Badacz tematu
 
Posty: 395
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Zaciski z tłokiem 57mm do mk3

Postprzez rogra » 1 lis 2015, o 18:36

na mniejszej pompie jest większe cisnienie a na większej lepsza wydajnosc
rogra
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 26 kwi 2015, o 16:16
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Re: Zaciski z tłokiem 57mm do mk3

Postprzez murgen » 1 lis 2015, o 23:27

rogra napisał(a):na mniejszej pompie jest większe cisnienie a na większej lepsza wydajnosc


Dobra takich bzdur dawno nie czytałem , poddaje się i kończę dyskusje.
Avatar użytkownika
murgen
Badacz tematu
 
Posty: 395
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Zaciski z tłokiem 57mm do mk3

Postprzez rogra » 1 lis 2015, o 23:29

to chłopaku widze ze duzo jeszcze nie wiesz,musisz znac zasade dzialania danego mechanizmu
rogra
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 26 kwi 2015, o 16:16
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Re: Zaciski z tłokiem 57mm do mk3

Postprzez murgen » 2 lis 2015, o 16:23

rogra napisał(a):to chłopaku widze ze duzo jeszcze nie wiesz,musisz znac zasade dzialania danego mechanizmu


No dobra ostatni raz, masz pojemnik(zacisk hamulcowy) i wtłaczasz do niego przykładowo jedną pompą (22mm) 22ml płynu i drugą pompą (25mm) 25ml płynu. Na której pompie w zacisku będzie większe cisnienie, czyli mocniejszy docisk, czyli lepsza wydajność jak piszesz :?: :?:
Avatar użytkownika
murgen
Badacz tematu
 
Posty: 395
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Zaciski z tłokiem 57mm do mk3

Postprzez sagon » 29 gru 2015, o 20:31

Do zbiorniczka(zacisku) nie wtłoczysz większą pompą więcej płynu,to nie kondom,nie rozciągnie się.Ale większą pompą wtłoczysz płyn pod wyższym ciśnieniem.

Ja upalam na przodzie 288 z zaciskiem od b5/57mm,na tyle 256 od s3 na osobnym podciśnieniu z elektrycznej pompy i żadne g60 nie umywa się do takich hebli.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Re: Zaciski z tłokiem 57mm do mk3

Postprzez murgen » 29 gru 2015, o 22:38

[quote="sagon"]Do zbiorniczka(zacisku) nie wtłoczysz większą pompą więcej płynu,to nie kondom,nie rozciągnie się.Ale większą pompą wtłoczysz płyn pod wyższym ciśnieniem.

No przecież tak napisałem ( że wyższe ciśnienie ).
Jak to nie wtloczysz więcej płynu, przecież płyn wypycha tłoczki i zbiornik się powiększa. Kombinacje robisz z tymi zaciskania, mi spokojnie wystarcza 280 przód 239tyl. Inna sprawa ze raczej do sportowej jazdy golf mi nie służy.
Avatar użytkownika
murgen
Badacz tematu
 
Posty: 395
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Zaciski z tłokiem 57mm do mk3

Postprzez sagon » 30 gru 2015, o 15:55

Zgodzę się z tym,że płyn wypycha tłoczki,ale większą pompą nie wtłoczysz w komorę zacisku więcej płynu,bo ta ma ograniczoną pojemność.Wtłoczysz szybciej i pod wyższym ciśnieniem,ale nie więcej.
Pompy o większych tłoczkach stosuje się w układach hamulcowych,które z założenia już obsługują auta o dużo większych masach,niż nasze golfiki.
Powiem ci,że po założeniu pompy od t4 z tłoczkiem 25.4mm nie zauważyłem odczuwalnej różnicy w skuteczności hamownia.Coś tam się poprawiło,ale nie było tego,czego bym się po niej spodziewał.Więc postanowiłem brnąć dalej.
Skuteczność poprawiła się dopiero po przejściu z seryjnej vacuum,która jest nędzą jeżeli chodzi o te pompy,na elektryczną pompę podciśnienia.Dopiero na niej czuć,że te hamulce robią robotę,delikatne dotknięcie i auto przysiada.
Ja zapodałem takie heble,bo seryjne tarcze na tyle gotowały się po dwóch hamowaniach ze 160ciu.Co z tego,że na przodzie były 288/25,skoro dostawały po du..e z racji tego,że tyłu praktycznie nie było.
Thorsten- trzymajmy się tematu rozmowy, wątki poboczne wyleciały...
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Re: Zaciski z tłokiem 57mm do mk3

Postprzez murgen » 30 gru 2015, o 20:44

Ja myślałem o serwie większym żeby pedał wymagał mniejszego nacisku. Chyba żeby podciśnienie z kolektora zastąpić pompą o ile to coś da.
Avatar użytkownika
murgen
Badacz tematu
 
Posty: 395
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość