Zacisk tylny blokuje

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Zacisk tylny blokuje

Postprzez Radi » 2 maja 2013, o 16:17

Mam problem z tylnym prawym zaciskiem, strasznie blokuje koło po 5 km na tarczy można jajko usmazyć wychodzi na to że tłoczek sie wysuwa a niechce sie chować jakieś pomysły???

Dodam że cały zacisk jak i wszystkie zostały wypiaskowane, wymalowane do tego nowe tłoczki komplet nowych gum i uszczelek ,prowadnice płynnie chodzą, jak ruszam tą wajchą od ręcznego to śruba sie wysuwa i chowa, płyn nigdzie nie wycieka do tego tarcze i klocki tez nowe. Usunąłem także korektor (na glebie itak sie nie sprawdza) puźniej wpadną regulatorki ale to raczej nie powinno wpływać bo drugie koło chodzi normalnie.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Zacisk tylny blokuje

 

Postprzez pablomed » 2 maja 2013, o 21:49

najczęściej przyczyna to jednak nie odbijanie dźwigni ręcznego, sprawdź to po jeździe i paru użyciach recznego, czy odbiła do końca aż do ogranicznika. Jesli nie to albo oś tej źwigni skorodowała i ma opoty albo linka nienasmarowana nie wraca.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Radi » 2 maja 2013, o 23:00

pablomed napisał(a):najczęściej przyczyna to jednak nie odbijanie dźwigni ręcznego, sprawdź to po jeździe i paru użyciach recznego, czy odbiła do końca aż do ogranicznika. Jesli nie to albo oś tej źwigni skorodowała i ma opoty albo linka nienasmarowana nie wraca.


Ręczny chodzi płynnie w obu zaciskach, linki nowe nawet jeszcze ich nie naciągałem praktycznie luźne. nNiewiem co może nie grać do głowy przychodzi mi już za duze ciśnienie bez korektora choć wątpie czy mogłoby to blokować?? Za grube klocki w sklepie mówili że są dwa rodzaje grubości?? Niewiem dziwna sprawa bo wszystko praktycznie nowe a nie chodzi jak trzeba.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Paweu » 3 maja 2013, o 13:13

Radi napisał(a):Za grube klocki w sklepie mówili że są dwa rodzaje grubości??


Może debile pytanie.. Ale porównałeś przed założeniem grubości klocków w obu kompletach? Może przysłali dwa różne komplety i stąd te problemy?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Radi » 3 maja 2013, o 17:00

Paweu_mk3 napisał(a):
Radi napisał(a):Za grube klocki w sklepie mówili że są dwa rodzaje grubości??


Może debile pytanie.. Ale porównałeś przed założeniem grubości klocków w obu kompletach? Może przysłali dwa różne komplety i stąd te problemy?


Nie takie debilne tez już o tym pomyślałem sa równe.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Andrew » 4 maja 2013, o 08:43

Radi, sprobuj jeszcze raz odpowietrzyc to kolo. czasami zostaje troszke powietrza i sie dzieja takie cyrki... moze to cos pomorze :-D
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Postprzez Radi » 4 maja 2013, o 11:03

Rozebrałem wszystko jeszcze raz złożyłem odpowietrzyłem i o dziwo teraz drugie koło bardziej blokuje czyli problem jest na całym tyle. :-| coraz bardziej stawiam na ten brak tego śmiesznego korektora
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Andrew » 5 maja 2013, o 09:17

prawdopodobnie idzie za duze cisnienie na tyl i nie wraca przez pompe... musisz zalozyc te regulatory na pompe i po problemie :-D
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Postprzez babilonczyk » 22 maja 2013, o 13:04

Witam, mam pewien problem, moj golfik niestety ale musial stac prawie miesiac czasu bez zjazdy, gdy po misiacu chcialem sie przejechac zauwarzylem ze cos ciezko rusza tak jakby reczny byl zaciagniety okazalo sie ze trzyma hamulec w tylnim lewym kole, co robic?? prosze o pomoc

[ Dodano: 2013-05-22, 12:13 ]
dodam ze tylnie kola sa na bebnach a nie na tarczach
babilonczyk
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22 maja 2013, o 13:00
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez pablomed » 24 maja 2013, o 17:42

babilonczyk, trzeba zdjąc bęben i wszystko ocenić, gdybać nieda rady, sprawdź też linkę ręcznego czy nie skorodowała i się cofa jak ręczny zwolnisz
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez babilonczyk » 25 maja 2013, o 15:39

Sciagnelem bemben wszystko wydaje sie normalne, wymienilem cylinderek bo zauwarzylem delikatny wyciek plynu zaciognolem reczny i odpuscilem by sprawdzic czy wszystko gra jednak sie okazalo ze dalej to samo, wiec wina jest chyba linki recznego? i jeszcze jedno pytanko mam dlaczego tak ciezko beben nachodzi na szczeki czy tak musi byc??? dodam ze jak zalorze beben to ledwo krece rekoma kolo
babilonczyk
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22 maja 2013, o 13:00
Lokalizacja: Gołdap


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości