wymiana uszczelki pod głowica

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 11 mar 2014, o 20:42

pietrasiak2 napisał(a):Rozchodzi się o właściwości aluminium bo pod wpływem temperatury traci swoją twardość.

rozwiń. chodzi Ci o to, że aluminium zaczyna się upłynniać? dla szerszej wiedzy warto byłoby znać temp w komorze spalania oraz temp topnienia dla konkretnego składu alu, wiadomo że głowica z czystego alu nie jest zrobiona.
pietrasiak2 napisał(a):w miejscach najbardziej nagrzewających się , czyli okolice zaworów wydechowych

przeciez komora spalania nagrzewa się w każdym miejscu tak samo. zawory wydechowe są bardziej nagrzane od ssących ale bez przesady, w tym wypadku jest to pomijalne. poza tym w którym miejscu zawór dotyka uszczelki? nie wiem co tutaj masz na myśli.
głowica pręży się dlatego, że tak jak napisałeś przy niedostatecznym chłodzeniu niektóre jej części zaczynają się bardziej nagrzewać niż inne - komory spalania. wtedy w grę wchodzi rozszerzalność cieplna - różne temp to i różna rozszerzalność. w miejscach grze temp jest największa głowica najbardziej "rośnie" i efekty są jakie są. u mnie zaczął się pocić kanał chłodzący, na szczęście na zewnątrz. mechanik mówił że tez już niewiele brakowało do przepalenia uszczelki między cylindrami - co jest logiczne bo tam uszczelka jest najcieńsza i najbardziej obciążona termicznie bo znajduje się pomiędzy dwoma komorami spalania
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Poprzednia strona




Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości