VR6 cisnienie w układzie chłodzenia,

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez pajda150 » 28 maja 2014, o 21:00

było jeszcze gorzej :(
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

 

Postprzez Radi » 24 cze 2014, o 16:49

Jak tam koleżko zmieniło się coś w temacie?
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pajda150 » 24 cze 2014, o 23:51

od tamtego zasu nie byłem na necie i tak trafiło ze dzis napisales i sie mi udało wejsc :) działa wszystko, do obnizenia temperatury jest zastosowany ten "wyrzeźbiony termostat" faktycznie obniza troche temo i dłuzej sie zagrzewa, ale nawet na ori było juz dobrze, ostatni szlif głowicy jeszcze jeden był i teraz płynu nie wybija, czy to ten szlif nie wiem w kazdym razie działa i koniec stresów :)
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Postprzez Radi » 25 cze 2014, o 09:34

Czyli jednak był najbardziej standardowy objaw głowica/uszczelka
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 26 cze 2014, o 10:42

ja bym odwiedził pana co szlif robił. Wiadomo, nie można szlifować w nieskończoność ale wychodzi na to że zrobił szlif na pałę i oddał dalej krzywą głowicę i to nie raz
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez PiJey88 » 27 cze 2014, o 10:10

Nie wiem czy już było, ale czy sprawdzałeś zawory zwrotne w przewodach wodnych? w dwóch cienkich przewodach które wchodzą do przepustnicy są zawory zwrotne, może ktoś je wydłubał i zamontował odwrotnie, albo zupełnie wywalił, zapobiegają one cofaniu się płynu i sporo by to tłumaczyło gdyby były odwrotnie założone lub w ogóle ich nie było. jak zdejmiesz z przepustnicy przewody to widać te zaworki wewnątrz, ja przy swapie je wydłubałem bo myślałem że ktoś po prostu zaślepił te przewody :P ale założyłem oczywiście je z powrotem. :ok:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pajda150 » 28 cze 2014, o 13:21

tamto było zrobione sprawdzone kazzdy przewod wiec wszystko szło w dobrym kierunku :) szlif i sprawdzanie na ciepło i zimno w roznych miejscach wiec nie wiem juz kto zrobił zle a kto dobrze , gołym okiem nie ocenisz tylko trzeba tym "fachowcom" zawierzyc .. no ale teraz jest dobrze płynem zalałem 85 90 trzyma jak stane i jest goraco to 95 pokaze jak rusze to jest normalnie, czujniki temp nowe wiec wszysztko juz gra teraz tylko dbac :)
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Postprzez patrolfak » 30 cze 2014, o 13:04

mój w mieście i do 100 sie zagrzeje ale zaraz wentylator go schładza do 90. Vr lubi sie grzać :) fanie że uporałeś się z problemem :D teraz trzeba go maxymalnie skatować za karę :P
VW Golf Mk1 VR6
Avatar użytkownika
patrolfak
Members
 
Posty: 1059
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 21:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pajda150 » 1 lip 2014, o 14:57

wracam za 3 tyg to jak siade to z tych opon druty zostana xD hehe ogolnie wszystkim dziukuje za zaangażowanie i jakiekolwiek porady, jakby ktos chciał kupic vra to za 20 sprzedam :P:P:P
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Postprzez Radi » 4 lip 2014, o 22:49

PiJey88, zaciekawiłeś mnie tymi zaworami bo ani w swojej ich nie mam ani w drugiej kupionej na przeróbkę przepustnicy tez ich nie ma. Możliwe że wychodziło to od któregoś rocznika?
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości