VR6 cisnienie w układzie chłodzenia,

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 27 maja 2014, o 19:20

junior123-1986, to jest forum VW Golfa a nie Forda.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3881
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Radi » 28 maja 2014, o 09:33

pajda150, a co z tym korkiem/zbiorniczkiem wyszło w końcu?
edit:
a tak mi przyszło uszczelka na korku?
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pajda150 » 28 maja 2014, o 09:59

pijey powiedział ze ziorniczek nie ma wpływu, i po dzis w to nie wierze, korków miałem 4, uszczelki sa i są całe, zbiorniczek mam juz z vra. Ciekawe zjawisko ktore nie wiem czy opisałem, potem zaczeło sie dziac tak ze na odkręconym korku jak zaczał wyrzucac płyn na wolnych obvrotach to przy dodaniu gazu na 2 - 3 tys obrotów wciągało ten płyn, czyli, podczas jazdy jeszcze jakos sie da, ale na wolnych wywali cały płyn. zrobiłem tym 150- 200 km po remoncie i na koncu takie cos sie włąsnie nasiliło
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Postprzez Radi » 28 maja 2014, o 10:04

Jak chodzi na wolnych obrotach to pompa chodzi wolniej. Ciekawe to tak jakby była gdzieś jakaś blokada że na niskim ciśnieniu blokuje i płyn niema obiegu dlatego go wywala dopiero jak dostanie ciśnienia idzie dalej tak to kminie
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez deusiwo » 28 maja 2014, o 12:16

a takie pytanie, lejesz płyn czy wode?
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radi » 28 maja 2014, o 12:33

deusiwo napisał(a):a takie pytanie, lejesz płyn czy wode?


Też o to pytałem i na płynie i na wodzie to samo
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez deusiwo » 28 maja 2014, o 12:36

Radi napisał(a):
deusiwo napisał(a):a takie pytanie, lejesz płyn czy wode?


Też o to pytałem i na płynie i na wodzie to samo


A to sorki nie zwróciłem uwagi, chyba że pytałeś na PW


Edit:

A tak mi przyszło do głowy, tylko nie wiem jak jest w VR6 ale w niektórych silnikach jak sie źle założy pasek na pompe wody to ciśnie w drugą strone może masz to samo?
Ostatnio edytowano 28 maja 2014, o 12:45 przez deusiwo, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radi » 28 maja 2014, o 12:37

deusiwo napisał(a):
Radi napisał(a):
deusiwo napisał(a):a takie pytanie, lejesz płyn czy wode?


Też o to pytałem i na płynie i na wodzie to samo


A to sorki nie zwróciłem uwagi, chyba że pytałeś na PW

dokładnie na PW :-D
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pajda150 » 28 maja 2014, o 20:21

jest zapięty tak jak ma byc, juz było sprawdzane pod tym kątem, wrocilem własnie od speca ktory robi turbo swapy itd i powiem szczerze jesli nie zadziałą jego patent z termostatem ktory mi dał (cos w nim wyrzeźbił) to powiedział ze On rozkłada ręce. Nie chce ktos kupic vr6 po remoncie?? jak se znajdzie przyczyne to bedzie miał igłe motor z wsyzstkim nowym :P a ja se kupie 1.4.... :P
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Postprzez Radi » 28 maja 2014, o 20:24

a próbowałeś może jezdzić bez termostatu?
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości